Võib kustutada.
#81

Väga lahe projekt! Jälgin huviga.
 Tekkis huvi, mis jõud hakkavad mõjuma poolteljele keeramisel. Variaatori ülekanne 1:2, 1- käik 1:4, esimene reduktor 1:4, tagareduktor 1:4, lisaks differ max 1:2. Mootor peaks arendama 40nm. Tagumisel poolteljel keeramisel 40x2x4x4x4x2=10240nm , see peaks siis olema moment, kui pidur suudab kinni hoida. Kas minu arvutuses on kusagil viga? Või peab 1-käiguga keeramisel väga ettevaatlik olema?
Vasta
#82

(03-11-2019, 22:10 PM)Brrr Kirjutas:  Tagumisel poolteljel keeramisel 40x2x4x4x4x2=10240nm , see peaks siis olema moment, kui pidur suudab kinni hoida.

Differ on vahel ju.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#83

Differ ei pea tingimata momenti pooleks jagama - kui üks pool on blokeeritud, siis lähebki kogu mahapandav (mis ei pruugi olla kogu mootori poolt maksumumis toodetav 40 Nm) ühele poolele.

Siinkohal olgu meelde tuletatud, et lahtine differ teeb pöördemomendi alati pooleks: täpselt nii vähe, kui on vaja ühe ratta ringikeerutamiseks, läheb ka teisele poole. Ehk kui üks pool on õhus, ei ole ka teisest vedajat (ega mootori koormajat, öelgu ülekandearvutus, mida tahes).

10 kNm on õige teoreetiline number küll kogu difrile. kummalegi rattavõllile siis maksimumis pool sellest. Palju roomik aga maha suudab kleepida, on suure ringi küsimus.

Donn, palju ukerdise plaanitud eluskaal on?

EDIT: halb sõnastus parandatud, loodetavasti üheseltmõistetavamaks.
Vasta
#84

Differ muutub sel hetkel kiirendavaks reduktoriks, seega momenti poole vähem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#85

(03-11-2019, 23:56 PM)Marko Kirjutas:  Differ muutub sel hetkel kiirendavaks reduktoriks, seega momenti poole vähem.

Märkus õige, et koonushammasratastega vabadifri difri mõju pöördemomendile sõltub rattavõllide pöörlemissageduse suhtest senimaani, kuni mõlemaid kinni hoitakse. Elik praeguses rakenduses ühte poolt pidurdatakse ja teine pool on maakera küljes kinni. kui üks poolpeaks õhku tõusma (ükskõik, kas maakera kohale või maakera sees endale pesa kaevates), ei tooda ka mootor enam rohkem momenti.

Kui difri ülekanne on 1:2, siis see võib olla nii kaks korda aeglustav (ja momenti vastavalt tõstev) või kuni "otseläbi" (ja seega momenti vastavalt mitte muutev). Ühe rattavõlli seiskumisel takistuse tõttu hakkab teine pöörlema kahekordse kiirusega. Teine juht ei saa kuigi pikalt esineda, kuna soffer lendab tivoli pealt lihtsalt minema, kui ta pole just pukki kinni seotudWink
Vasta
#86

Mina ei muretse. Sul on asi kontrolli all.

Vaadates Su asjatamisi, siis ilmselt tõstad nii kilot 80. Ehk hinnang lõppkaalu suhtes on ootuspärane.

Seega suudavad mõlemad roomikud kokku maha panna kuni 8 kN. Ma ei tea, milline on Su plaanitud roomiku krihvi kõrgus ja iseloom, seega esialgu ei julgeks haardetegurit "üle ühe" pakkuda. Pöördel siis alla poole sellest.

Ujuvuse osas saab natuke rehkendada, kui teab rehvimõõtu. Mis see plaanitud oligi? Ja kui sügavale võid vajuda enne, kui vesi tuppa tulema hakkab? Kas kogu rehv võib vees ujuda või peab mingi osa kõrgusest välja jääma?
Vasta
#87

Kui ujumise sügavusele mõelda, siis roomiku ülemine osa peaks ikka veest välja jääma sest muidu on teda poole raskem edasi vedada ja kiirus ka langeb oluliselt.
Ujumise stabiilsusele mõeldes jälle peaks kere ülevalpool roomikuid laiemaks minema et kui masin kalduma hakkab siis see laiendus annab lisakandejõu.
Samuti peaks nina olema nagu enamusel ujuvatel masinatel suurusjärk 45 kraadi pikem et saaks vette sõita ja pehmel pinnasel ette hunnikut ei koguks vaid põhjapeal libiseks.
Sellele mõeldes ma ei saa ka neist kahest kõrvast seal all aru mis väga hästi suvalise juurika taha kinni saavad jääda.
Mitte et nad seal ei võiks olla vaid näiteks on poldiavad kuhu saab kõrvad kinnitada kui neid reaalselt vaja ja pukseerimisaasad ülespoole et oleks kuhu kinnitada ilma masina alla tunnelit kaevamata.
Siis mulle isiklikult on arusaamatud diagonaalid külgedel kui sinna nagunii plekk peale läheb mis annab sellele küljele jäikuse.
Seal piisaks täiesti ülemisest vööst et serv sirge püsiks.
Muidugi kui küljed plastikust tulevad siis küll on loogiline.
See pole mõeldud norimisena vaid see ongi nii et üksinda midagi tehes ei jõua kõike läbi mõelda vaid ikka keegi käib, räägib ja mõni asi paistab kohe teisiti.
Vasta
#88

Pisem analoog idapiiri tagant. 

Vasta
#89

Näeb välja nagu uus Tesla kastikas ju Big Grin
Millal veekindluse proov tuleb?
Vasta
#90

Vinge värk. Lapsepõlv tuleb meelde nende papist šabloonidega toimetamisel. Siis sai niimoodi Soomest toodud präänikutele uusi keredetaile võlutud. 
Kas lintide pingutamine käib rehvirõhuga või on kuskil ekstsentrik peidus?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#91

Lisaks saab rehvimõõduga mängida, kui rõhust üksi jääb väheks. Mis Sul praegu kasutusel on esimesel ja viimasel rattal?
Vasta
#92

Praegu oleks lihtne veekindlust katsetada, lase vann täis ja kohe on lekkekohad näha.
Tahtsin targutada ka roostevaba materjali suure kaalu kohta aga internet väidab roostevaba erikaaluks 8 kg/dm3 tavaterase 7,8 vastu mis ei olekski väga suur kaalulisa.
Vasta
#93

(26-11-2019, 09:21 AM)donn Kirjutas:  ... kuidas mitme kuu töö vee alla vajub. Tuletan siis aegsasti popcorni varumist meelde!  Big Grin

Selleks puhuks tuleks ikka esmaesitlusele pileteid müüa Cool 


Et teemasse jääda, siis mulle jäi arusaamatuks, miks esimesele teljele sellised kere laiendid ehitati?
Vasta
#94

Mul selline küsimus, et kas neid idle wheel axle support'-isid kere külge kinnitades ei tulnud mitte ühekski hetkeks pähe mõte keevitada nende alla vibratsiooni amortiseerivad plaadid? Noh, nagu korrektselt asja vormistades ikka tehakse.

   
Vasta
#95

(07-12-2019, 09:11 AM)Janka Kirjutas:  Mul selline küsimus, et kas neid idle wheel axle support'-isid kere külge kinnitades ...

Mu mõte läks natike teist rada. Mismoodu neid "torusid" seespoolt rooste vastu kaitstakse, aga peaks.
Vasta
#96

Ei pea. Kui rooste murekohaks, siis tehakse vastavad asjad lihtsalt teistest materjalidest. Kui kogu see kubatoorium nüüd välisküljelt näiteks Linex-i või muu sarnleva produktiga ületuisata (ise tuiskaks mudugi seestpoolt kah), siis enne jõuavad kõik muud sõlmed naissuguelundisse platseeruda, kui roostega mingit probleemi tekib.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#97

Aparaat näeb kena välja, aga see "anti roll bar" kui tal mingit muud funktsiooni pole, võiks olla veits madalam.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#98

Venelastel ikka neid üksjagu ehitet, ühe jahimehe värskeltvamissaanu ja teine varasügisel valminu [Pilt: attachment.php?attachmentid=379426&d=1575767524]

[Pilt: attachment.php?attachmentid=376724&d=1571500540]
Vasta
#99

Kes pole veel taibanud: Don teeb oma plaanide kohaselt, teiste oletused teda eriti ei huvita. Kohati tundub jah, et saaks teisiti või kolmandat viisi, aga asi ilmselt on kontrolli all. Ootan katsetusi kuival ja märjal maal.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(09-12-2019, 09:41 AM)donn Kirjutas:  
(08-12-2019, 12:19 PM)metsakohin Kirjutas:  Kes pole veel taibanud: Don teeb oma plaanide kohaselt, teiste oletused teda eriti ei huvita. Kohati tundub jah, et saaks teisiti või kolmandat viisi, ...
Huvitab ikka, kui tegemist konstruktiivse kriitikaga ja selle kriitika käigus väljapakutu minu plaanidega haakub ja mul on veel võimalus muudatused sisse viia, kui neid vajalikuks pean. Ei huvita need arvamused, mis on arvaja arust ainuõiged - alati saab asju teisiti teha.

Võib tunduda, et enamasti ignoreerin, aga loen läbi kõik arvamused. Aga ma lihtsalt ei saa aru, miks pärast iga kommentaari eeldatakse ja nõutakse, et ma väljapakutud muudatused sisse viiksin. Ehitan seda siiski mina ja teen asjad nii, nagu ise vajalikuks pean. Olen palju teie poolt postitatud kommentaaridest õppinud ja pean neid vajalikuks. Ja ärge võtke isiklikult, kui teie häid arvamusi ja lahendusi töösse ei rakendata, see ei tähenda, et nad head pole. On. Saame ju kõik neid lahendusi meie järgmistes foorumis kajastatavates projektides kasutada.

Eluterve suhtumine. Jaksu lõpetamiseks.

Kas esimesele uj(p)utamisele müüakse pileteid ka?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne