Võib kustutada.

Kena disain! Stealth sugemetega, aga mis sellest.
Mul on Salvo kiivriranti vanast ajast järgi, see sobiks ilusti kapoti ja mootoriruumi teravaid servasid katma. Kui tahad, siis loe meetrid kokku, vali värv (must ja valge on valikus) ja anna teada! Panen paki teele. Tasuta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Miks sa käbi nõnda palju kasutad?
Vasta

See oli küll põnev video. Ma kah kunagi ehitasin käikude vahetamiseks sarnast süsteemi. Aga mul jäigi käikude lülitamine peegelpilti. Hiljem mõtlesin et oleks pidanud lihtsalt trossidega lülitatava käigukasti võtma. Oleks kangi lihtsa vaevaga täpselt õigesse kohta saanud panna.
Vasta

Ma arvan küll et nii uhket pühademuna tuleks isegi metsloomad uudistama.  Big Grin

Kas nii suur aparaat muidu kuhugi tsink-vanni ei mahuks tervenisti?
Vasta

Mina tahan küll kommenteerida: igavesti vahva wärk. Cool

Millal päriselt uputamiseks läheb?
Vasta

Kas eelmisest videost võis olla näha väikest idee korjet? Smile

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(28-02-2020, 21:09 PM)olli Kirjutas:  Ma arvan küll et nii uhket pühademuna tuleks isegi metsloomad uudistama.  Big Grin

Kas nii suur aparaat muidu kuhugi tsink-vanni ei mahuks tervenisti?

Kindlasti mahuks, aga kõik laagripesad ja muud analoogsed avad tuleks pärast üle töödelda ja see maksab juba palju.. Kui just kodus seda laadi pinki pole kuhu antud masin sisse mahub. Samuti on tsinkimine(eriti see kuumem) paha kuna vajab õhutusavasid, need omakorda ei tule kasuks kui tahad  asjaga veepeal püsida.
Vasta

Püüan pisut ka sõna sekka öelda, mõnus kanal , töötavat inimest võib ju lõpmatuseni jälgida, ja muidugi müts maha, see kinotehnikaga jändamine on paras ettevõtmine, hirmuga vaatan, kui keevitad või käiad, et kaamera rikutud ei saa, ja see alalõpmatu ümberpaigutamine...uhh...täiskohaga operaatorit vaja igale youtuberile Big Grin Roomikutel on üks viga, mida ise kunagi lumesahaga sõites kogesin, kallaku peal sõites kipub libedaga väga kergelt küljele ära libisema, kasulik oleks sinna mõelda ka midagi selle vastu.
Vasta

(28-02-2020, 22:06 PM)v6sa Kirjutas:  ...
Millal päriselt uputamiseks läheb?

Paari nädala pärast kõige varem.



Kus kandis uputama hakkad? Võiks sõbrad foorumist kohale kutsuda Smile
Vasta

Tervist .

  Amfiibi ehitus käib koos inseneritööga ning on väga vinge jälgida video vahendusel , mul on üks küsimus - kas nn. külgpontoonid on õhutihedad ? Kui on , siis tasuks mõelda nende tuulutamise peale , sest õhus leiduv niiskus kipub veeks kondenseeruma , lisaks jahtudes õhk tõmbub kokku , soojenedes seevastu paisub , illustreerivaks näiteks sobib toasoojast jahedasse välisõhku viidud korgiga suletud plastpudel , mis praksudes kokku tõmbub , samad jõud toimivad ka metallkonstruktsioonide puhul . Rõhkude vahe tasakaalustamiseks piisab 1,2 mm läbimõõduga august kuskil pontooni keres , see aga ei ole ventilatsiooniks piisav .

 Edu ja jaksu tegemistes !
Vasta

Müts maha sellise töö ees, kus iga viimanegi seib on värvitud ja minnakse sanga niiöelda ülikonnas, et hakata liikurit lihtsalt kasutama. 
Olen lintidega Argoga vees sulberdanud. Too isend liikus lõbusamalt vees edasi. 
Ei saagi nagu aru, miks see isetehtu paigal tahab püsida. Lintide ülemine äär äkki liiga vees ja töötab alumisele äärele vastu?
Eks päramootoriga saab pikemaid vahemaid sõita. Igatahes tubli töö!
Vasta

Vinge! Tubli töö. Huvitav, kui prooviks 10cm peno põhja alla panna, kas see kergitaks linte nii palju veest välja, et paremini liiguks.
Vasta

Kuhu kadus kapott?
Kuhu jäi video sellest, kui sa viimane käik rauas üle põllu tuiskad?
Muidu müts maha ( ah jaa ma ei kanna mütsi Cool )

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(29-03-2020, 01:34 AM)olli Kirjutas:  ... kui prooviks 10cm peno põhja alla panna ...

Rehvid heeliumi täis ja vajadusel õhupallid "sanga" külge. Big Grin

Huvitav, kuidas mootor pehme sees vastu peab ja eriti, kui midagi veel konksu otsas?

Kiitus ja edu !!
Vasta

Väga tubli töö, "retsept." Kas kere esi- ja tagaosa ei võiks olla pisut pikemad, et üleminek põhjale oleks suurema nurga all? Või on lint nii palju eespool, et kere ei jõua lumes/mudas buldooserina tööle hakata?
Vasta

(29-03-2020, 08:19 AM)Mees ole uhke oma saavutuse üle! Sa ehitasid maastiku sõiduki, mitte kiirkaatri ja siin ei ole vaja selgitada, miks amfiib kiirkaatrina mööda vett ei tuiska. Kõik muu õnnestus ju 110%! ? Kirjutas:  Selgituseks ütleks ära, et tegemist on minu esimese amfiibsõidukiga, mille ehitasin, kui see veel arusaadav ei ole - prototüüp. Seega ei saagi loota, et kõik tehtu 100% töötab nii nagu peab, kuigi see on sajale üsna lähedal hetkeseisuga ja seda eneselegi üllatuseks.

Olen ka Argoga sõitnud, nii roomikutega kui ilma. Minu kogemus Argoga vees oli sama nagu enda amfiibiga. St liiga palju gaasi andes viskab vee lindi pealt ette ja paneb sõiduki tagurpidi liikuma. Minu puhul oligi probleem selles, et mul on raske pöial, st andsin liiga palju gaasi, kuigi peaks laskma roomikutel vaikselt liikuda, et vee viskamist ei toimuks. Sõiduk liigub küll vees edasi, aga umbe aeglaselt. Plaan on parandada see viga sõukruviga.

Ma pigem ei paneks peno kuskile. Tuleb normaalne sõukruvi ehitada üle difri. Siis veesliikumise probleem lahendatud.

Kapoti võtsin igaks juhuks ära - vaatasin mootorit soojuskaameraga ja temperatuur oli 90 peal. Õhkjahutusega mootor vist võib soojemaks ka minna, aga ei tahtnud uut mootorit kohe kotti lasta. Hetkel pole leidnud mingit normaalset õlitemperatuuri näidikut koos anduriga, mille saaks külge panna.

Ventilaatori peal asetsevat scoop'i tuleks veelkord ümber teha - see takistab tagant otsast veidi õhuringlust, kuna sai liiga madal tehtud.

Hea on see, et:
1) pidurihoobade geomeetria sai puusalt õige tulistatud, st ei pea liiga palju enda poole sikutama pidurite rakendamiseks
2) masin on vees mõnusalt tasakaalus erinevalt Argost, mis alati nose-heavy oli
3) isetehtud tagasillarummud peavad kenasti vett
4) vannikeevised ei leki mitte kusagilt
5) vedavad rattad ei libise roomiku sees
6) istumiseasend on mugav

Uuendused tulevad ka kunagi.
Vasta

Kiiduväärt töö, kadestamisväärt pingipark ja oskused!

Kui lisada kummalegi poole ühele rattale labad, siis oleks ju peaaegu sama hea:
Vasta

(29-03-2020, 01:34 AM)olli Kirjutas:  Vinge! Tubli töö. Huvitav, kui prooviks 10cm peno põhja alla panna, kas see kergitaks linte nii palju veest välja, et paremini liiguks.

Mul oli sama mõte. S.t. mitte ei paneks püsivalt vaid ajutiselt et proovida tõsta lintide ülemine osa veest välja.
Hetkel töötab ülemine lindi osa alumisele vastu ja pildi järgi piisaks ehk 10 cm tõstet. ?
Vasta

(29-03-2020, 13:05 PM)MeelisV Kirjutas:  
(29-03-2020, 01:34 AM)olli Kirjutas:  Vinge! Tubli töö. Huvitav, kui prooviks 10cm peno põhja alla panna, kas see kergitaks linte nii palju veest välja, et paremini liiguks.

Mul oli sama mõte. S.t. mitte ei paneks püsivalt vaid ajutiselt et proovida tõsta lintide ülemine osa veest välja.
Hetkel töötab ülemine lindi osa alumisele vastu ja pildi järgi piisaks ehk 10 cm tõstet. ?
Üks uitmõte. 
Põhja alla täispuhutav kummimadrats või kaks, nende kaitseks alumiiniumplaat. Mingi elektriline kompressor ka 12V. No keeruline plaadi üles-alla liigutamine aga mitte võimatu. Madratsi võib asendada muu sobiva toote või isetoodanguga, plaadi tõste vedrudega näiteks või pneumo. Ulme, missuguseid mõtteid koroonakarantiin pähe paneb.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Väga kena töö, sügav kummardus.  Lisa mind masina tellijate nimekirja. Rolleyes  Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne