nuh mul noorem vend (11) sai omale naabritelt võrri ja nuh puhastasin ära ja panin tööle aga kuidagi väga lahja on...nuh sis kuulsin kuskilt et keegi olevat puurind 10se puuriga karpa läbi originaal on 9,5 umbes. sai tehtud siis see praegu tuli natsa jõudu juurde ka aga nyyd töötab aint kõrgetel pööretel madalamax ei saa kuidagi reguleerida neid pöördeid....aga siiski põhiasi on see et kuidas siis seda veel paremini liikuma saada et kiirust ka yle 40 saada ?? kus on kõik võrrimehed riga d-6 on see võrr...
Postitused: 2,450
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
05-05-2004, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2004, 22:14 PM ja muutjaks oli
mossepower.)
Keskmise võrri kiirus forssimata normaalse vanema d6 mootoriga on 35 km/h, aga miks on vaja võrriga kiiresti sõita selle jaoks ju Zid-id Delta-d kui arvestada kesmise Eesti inmese rahakoti paksust. Võrr on rohkem sihuke retro masin ja kui sa pöördeid vähemaks ei saa proovi bensukruvi kinni keerata või äkki on gaasil mingi kamm sees.
ee mis Riga sul täpsemalt on? kuna sellist isendit nagu Riga D6 pole ju olemas...
Veneajal tehti niisuguseid asju et lasti suurem kolb panna või siis 3-mas kolviõngas ,aga sel eriti mõtet pole. Mina tahaksin kunagi oma Riga-13-nele Družba karbussi pääle aretada, mulle tehti selgeks ,et kütusekanalit ei ole mõtet laiemaks puurida, kuna seal mahub küll ja küll seda bentsu läbi, egas seal ju l/m läe...
MArek
kumb see bensu kruvi on kas see ylemine väixem või alumine jämedam (suurem) ja mingi yx tyyp rääkis et võta veel silindrilt kaa mingi 3 mm maha et surveastet tõsta pidi paremini edasi minema siis ????
njah aga nuh mul ka ei ole vaja mingi ullme kiirust taga aga mõtsin et mingi kuni 50 olex normaalne lasta sirge peal jõuab kiiremini sihtmärgini ja see ei ole ju suur kiirus mu meelest...aga miuke siis ikkegi see bensukruvi on ja mis kruvi see teine yx on väike peenike asub altpoolt ylesse poole viltu ja teine on jämedam asub karbussi kyljel risti karpaga ??
Postitused: 2,450
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
ee... se ülemine peenike teeb midagi segusiibrile ei lase vist täiesti alla minna ja alumine see paksem/suurem ongi bensukruvi.
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
aga palju sa õlid paned bensu ?
õli panin mingi veerand paagile mingi yhe korgitäie tunde järgi ja kallasin veel siis veel mootorsae segu sisse
Postitused: 1,510
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
35 km/h ???
Imelik, mul ammu-ammu oli D8 mootoriga võrr, Delta ratastega ja läks võrri kohta ikka väga rajult edasi...Isegi mäkke ronis, Keila Tankimäele.
Ja kiirus läks küll lahedasti 50-ni, sõber sõitis Riga 2-käigulisega kõrval. Kiirendus oli ka hea, se 50 tuli väga kähku sisse. Aga mul oli tibens-korras mootor ka muidugi.
Ma olen lugenud et kolv tuleks koonusekujuliseks treida ja minek pidi sigahea olema. Endalgi D-6 olemas ja uus kolb ka et koonuse kujuliseks treida. Ja veel nagu kõik on rääkinud on 3\'s kolvirõngas täiesti mõtetu see lihtsalt suurendab hõõrdumist ja ühe kuu pärast on silindri ja kolviga kööga.
Mis aga silindri kaane lihvimisse puutub siis endalgi olnud kogemus sellisega sõita ja peaks ütlema et võimu oli küllaga.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Surveastme võib tõsta, kui tänavasõiduks ja kauakestvaks siis 8-8,5... kui katsetamiseks või võidusõiduks siis 10-13. (Kolvi ülemise pinna ja silindripea vahele peab jääma igal juhul umbes 1mm vaba ruumi, et gaasidel oleks kus liikuda ja et detoneerima ei hakkaks)
Karteris sisselaskekanal ja \"väntvõlli auk\" 12mm, karpa panna 12mm lõõriga ja pikendada 70mm pika vahetükiga sisselaskekanli pikkust. Panna mõistlik õhupuhasti.
Sisselaskefaaside muutmise kallale ei soovita eriti minna, aga kui väga tahad siis -40ÜSS - +40ASS kandis...
Eemaldada kõik valujäägid ülevoolukanalitest ja karterist, teha gaaside voolamine võimalikult vabaks. KOntrollida ära, et silindri alumise tihendi kuju, karteri ülevooluaknad ja silindri ülevoolukanalid oleksid täpselt sama kujuga. Silindri alumisse \"seelikusse\" võib teha ülevoolukanalite kohale samalaiused väljalõiked (ja täpselt samasugused tuleb teha ka kolbi , et ASS kokku langeksid).
Korralikud laagrid väntvõllile, korralik simmerling, sidurikaan kindlalt tihendiga peale.
Aga kas see kõik seda vaeva väärt on....
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Lisaks veel see, et ülekannet, ei tule mitte muuta kiiremaks vai just aeglasemaks kuna väikekubatuurilistel tuleb see jõud ikkagi ainult pööretega ja jõumoment on olematu, siis aetakse võrrimootor liikuma 8000-8500p/min tavalise 4500 asemel...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Keera polt korralikult kinni!
kui see suurem ratas taha panna mis see aitab kuidas ta kiirus lisab ????
Postitused: 1,510
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
07-05-2004, 14:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2004, 14:59 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Pigem aitab väiksem ratas ja rohkem mootori pöördeid