Talvekaamose ajal sai natuke veebi kammitud ja selle tulemusena tuli keset hullu koroonaaega väisata Saksamaad, et ära tuua natuke tarvilisi autotükke. Saksamaa, muide, on täiesti väisatav, kuid Eesti-Läti piiri peal peab kaubavedaja moodi välja nägema ning seda staatust Covidpass-lehel kinnitama. Ükski muu piir ei erine praegu mitte millegi poolest sellest, millega me Schengeni ajastul harjunud oleme - sõida ainult, keegi huvi ei tunne. Tore teada, veel parem kogeda.
Põhiline põhjus selleks paaripäevaseks reisiks oli see, et mõistliku hinnaga oli saadaval TR6 sirge ja roosteta toorikkere koos tagumiste poritiibadega. Et minu auto on tagumisse paremasse nurka kunagi paugu saanud ning selle tulemusena tuleks midagi ette võtta nii kere sirgendamise kui plekkide vahetamisega, näitab kiire peastarvutus, et sirge ja plekkidega keretooriku baasil on korraliku auto kokkusaamine nii kiirem, kvaliteetsem kui odavam. See töö jääb küll järgmisse talve, ent jupid on arukas praegu kokku tassida. See on nüüd siis tehtud.
Koht, kust kere toodud sai, on üks äge värkstuba, mille peremees on endine Porsche Racingu mehaanik, kes muu hulgas praegu kõrvalbisnisena ka porgesid taastab. Põhitööks aga on briti autodega võidu sõitmine ja selleks sobivate autode ehitamine. Selliste siis:
Selliste inimestega kokkusaamisest pean ma kõvasti lugu ning nüüd on jälle ühe ägeda inimesega sinasuhtlus tekitatud. Tema autokogu (mida uhkusega näidati) on päris lahe - muule lisaks on selles ka näiteks selline haruldus nagu Maserati Mexico. Neid elukaid tehti kokku 485 tükki vaid.
Muule lisaks sai Hannoveri-nimelisest linnakesest kaasa haaratud kaks komplekti remontmõõdus kolbe ja sats uusi kepsupolte. Mootorit saab seega edasi ehitama asuda.