Triumph TR6 '72
#81

(25-04-2020, 08:28 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Detjonõšev

Tegelikult olen seal isegi korra käinud ning rahulolematuseks ei ole põhjust olnud.
Vasta
#82

Minu Subaru ihuarst saadab juba pikemat aega väntvõllid Soome, teenus on kiirem ja odavam.
Vasta
#83

(25-04-2020, 08:44 AM)Marvin Kirjutas:  
(25-04-2020, 08:28 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Detjonõšev

Tegelikult olen seal isegi korra käinud ning rahulolematuseks ei ole põhjust olnud.

Nii - mootoriplokk ja väntvõll ongi maandunud Detjonõševi juures. Praegu mõtleme selle üle, kas sisse panna standardmõõdus või remontmõõdus kolvid. Iseenesest on praegu silinder standardkolvi jaoks lubatud tolerantside ülemises servas. Mina eelistaksin remontkolbe, mehhaanik arvab, et standard käib ka.  Vaatame, mida Detjonõševid ütlevad. Siis langeb ka otsus. Kiirustada pole mõtet, sest lähiajal käigukasti Prantsusmaalt niikuinii kätte ei saa Smile.
Plokikaas on valmis, hooratas ka. Nii et miskit täitsa toimub. Kui Prantsusmaa avaneb, siis saab sel suvel isegi sõita.
Vasta
#84

Nii,
Selle äralõppenud aastaga läks siis nii nagu läks. Mingis mõttes hea ka - sai muudele tegemistele keskenduda ja mõnega neist oluliselt edasi liigutud. Nagu ikka - you win some, you lose some.
Igatahes on tänaseks asjad niikaugel, et auto on uuesti oma rataste peal. Vahepeal sai ette võetud tagarattalaagrite vahetus ja ütle mis sa ütled - sai parem küll. No ikka kohe päris hea sai Smile. Nüüd garaažikaaslastel ka ilusam elu, kui üks ront paljudest mitte ei seisa pukkide otsas, vaid saab ringi veereda.
Käigukastiga on progressi ning praeguse seisuga julgen seda koosolevana oodata märtsi alguses. Mootorile on vahepeal saabunud tükke ning kui planeedid jälle õigesti reastuma peaksid, siis võiks kusagil märtsis ka seda kokku panema hakata. Aga, noh, alles need planeedid meil siin joondusid Smile.
Vasta
#85

Et tulevastele aegadele ka mingi dokumentatsiooni moodi märk maha jääks, panen siia kirja selle, mis laagrid siis tagumistesse rummudesse läksid.

Asi nimelt selles, et kõik briti autodele juppe müüvad veebipoed tahavad kangesti müüa terve laagrite ja tihendite ja muude vidinate komplekti ning küsida selle eest hunniku raha. Mitte et korra 48 aasta jooksul hunnikut raha maksta patt oleks, aga kui neid hunnikukesi korraga palju on, siis tahaks ikka sedasi asja ajada, et need kuhjad väiksemad oleksid. Ja pealegi meeldib mulle, kui minu raha Eestisse jääb, mitte maailma veebipoodnikke ei toida.

Seega siis sai välja otsitud, missugused on TR6 laagrite mõõdud.
Välimine laager on Unipart GHB265, sisemine Unipart GHB101. GHB265 vasteks on Timken 29749/29710, GHB101 vasteks Timken 44649/44610. Nende koodide järgi on iuba võimaliik laagripoest miskit tellida ja nii tehtud saigi. Tulemus tundub hää olevat ning järele jäänud pudinate karp on selline:
   
Vasta
#86

Talvekaamose ajal sai natuke veebi kammitud ja selle tulemusena tuli keset hullu koroonaaega väisata Saksamaad, et ära tuua natuke tarvilisi autotükke. Saksamaa, muide, on täiesti väisatav, kuid Eesti-Läti piiri peal peab kaubavedaja moodi välja nägema ning seda staatust Covidpass-lehel kinnitama. Ükski muu piir ei erine praegu mitte millegi poolest sellest, millega me Schengeni ajastul harjunud oleme - sõida ainult, keegi huvi ei tunne. Tore teada, veel parem kogeda.
Põhiline põhjus selleks paaripäevaseks reisiks oli see, et mõistliku hinnaga oli saadaval TR6 sirge ja roosteta toorikkere koos tagumiste poritiibadega. Et minu auto on tagumisse paremasse nurka kunagi paugu saanud ning selle tulemusena tuleks midagi ette võtta nii kere sirgendamise kui plekkide vahetamisega, näitab kiire peastarvutus, et sirge ja plekkidega keretooriku baasil on korraliku auto kokkusaamine nii kiirem, kvaliteetsem kui odavam. See töö jääb küll järgmisse talve, ent jupid on arukas praegu kokku tassida. See on nüüd siis tehtud.
   
Koht, kust kere toodud sai, on üks äge värkstuba, mille peremees on endine Porsche Racingu mehaanik, kes muu hulgas praegu kõrvalbisnisena ka porgesid taastab. Põhitööks aga on briti autodega võidu sõitmine ja selleks sobivate autode ehitamine. Selliste siis:
   
Selliste inimestega kokkusaamisest pean ma kõvasti lugu ning nüüd on jälle ühe ägeda inimesega sinasuhtlus tekitatud. Tema autokogu (mida uhkusega näidati) on päris lahe - muule lisaks on selles ka näiteks selline haruldus nagu Maserati Mexico. Neid elukaid tehti kokku 485 tükki vaid. 
Muule lisaks sai Hannoveri-nimelisest linnakesest kaasa haaratud kaks komplekti remontmõõdus kolbe ja sats uusi kepsupolte. Mootorit saab seega edasi ehitama asuda.
Vasta
#87

Nüüd on sedasi, et riiulis on olemas õige nukkvõll (Euroopa PI mudeli oma, sama võll peaks olema ka GT6 mootoris) ja kolvid. Kasutatud kolbe on mul kaks komplekti - originaalsed AE omad ja järelturult Bastucki komplekt. Bastucki omad on oluliselt kergemad, kuid päris korralikult kinni jooksnud ja kriimud peal, las need jäädagi oma aega ootama. AE omad aga said enesele rohelised seelikud selga ning on siledamad kui kunagi varem Smile.
   
Nagu näha, on juhtivmehhaanik juba juppe uurimas Smile. Uuel nädalal lähevad kolvid koos plokiga Detjonõševide juurde, et silindrid ka mõõtu saada. Vaikselt hakkab looma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne