15-10-2018, 20:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2018, 21:02 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Kuna peale lihvi oli selge,et ühe korraga ei pääse,sai vastu võetud otsus natuke eksperimenteerida kihtide paksuse/koguse ja kambri temperatuuriga. Õnneks on õues suht jahe ning põleti piisavalt võimas(295kw),et tagada piisavalt kiire temperatuuri muutus vajadusel.Ütleme nii,et piire annab nihutada nii temperatuuri osas kui ka kihtide arvu ja paksuse osas üksjagu ikka. Ja nagu mingi ütluski on" julge hundi rind on rasvane või haavleid täis". Siis täna võiks öelda,et katsetamise tulemusel sai VÄGA vajalikku infot hulgim ja rind on suht rasvane aga üks kannikas on ka natuke ikka haavleid ka täis. Ehk leidis aset järgmine tarkusetera " ahnus ajab upakile" Kui niigi 1,5 normaalse paksusega kihile mõeldud lakki on peale lastud juba 2 oluliselt rasvasemat kihti ei ole mõtet enam rohkem seda torkida. Ei aita isegi natuke pikem ajaline vahe kihtidel ega natuke alandatud temperatuur kambris.
Aga suurtes piirides võib rahule jääda ja lugedada katsetused edukaks.
Aga suurtes piirides võib rahule jääda ja lugedada katsetused edukaks.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)