Milline kaherattaline võis kasutada sellist Smithsi üleskeeratavat 8 päeva kella?
Parimat
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
30ndatel nad enamus olid pika "vinnaga", selline Mersu kell tiksus kapiriiulil nädal aega vabalt:
............
Aga see Smithsi oma vast kuulus sellisele kahe- või neljarattalisele , millele omanik ta peale lasi panna.
Ehk siis ükskõik, millele, toimis ka velol, sest voolu polnud ju vaja.
Aga tõenäolisemalt siiski vastava ajastu autol.
Kellal on miski oluline junn puudu, see üleskeeramise värk.
Muidu ilmselt vabalt taastatav, isegi neid sihverplaate olen kuskil müügil näinud...
Ma kuue-päeva sõidu Jawadest ei tea suuremat, aga eks need kella vedrud tehti sellised nädala varuga
(et kui ainult pühapäeva masin, siis ikka kirikusse mineku aeg veel enne üleskeeramist õige oleks)
endal oleks pakkuda selline fosfor sihverplaadiga 7-päeva kell (pärit plaanerist)
ei pruugi olla mudeli/margipõhine.
Ostsid juurde kui lisavarustuse.
kuugel teatab: This clock was used in vintage british cars like Alvis, Bentley, Rolls Royce, Riley, Sunbeam, Talbot, Aston Martin, Daimler, Jaguar, MG, Lagonda and Morgan. and also at Motorcycle dashboards of the thirties like Ariel, Brough Superior, Zenit, BSA, Royal Enfield, Matchless, Norton and Sunbeam.
(30-09-2018, 18:04 PM)Aspelund Kirjutas: Kella sihverplaadil on kiri, et 8 day clock.
A.
Töötab 8 päeva ja siis viskab vedru välja...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)