21-11-2018, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2018, 22:49 PM ja muutjaks oli aavu.)
Nõus, et päris ühepalju ei saa. Võrdleme kahte olukorda diislis. 1. gaasihoob põhjas pöörded maksimum, käik väljas masin seisab kohapeal. 2 gaas põhjas ülesmäge, traktoril lohisti peal raske kivikoorem. Küsimus: kumbal juhul kasutab kütust rohkem sama sisseimetava õhukoguse kohta. Kas esimesel juhul ikka põleb kogu hapnik ära, mida püütakse siin seletada. Just, esimesel juhul kasutatakse põlemiseks ainult kümnendik või isegi vähem hapnikust ära. Alles koormuse tekkimisel läheb vaja rohkem hapnikku ja kui seda lõpuks ei jätku, tekib must suits põlemata kütusest väga halvasti reguleeritud või remontimata -hooldamata mootori puhul. Korras mootoril ei tohiks musta suitsu tulla.
Mingit aimu annab vana joss ka sellest kui imevähe on tühikäiguks vaja kütust anda. S80 ja 100 laseb tühikäigul kaks silindrit tühjalt käia. Ainult kahesse antakse kütust.
Mingit aimu annab vana joss ka sellest kui imevähe on tühikäiguks vaja kütust anda. S80 ja 100 laseb tühikäigul kaks silindrit tühjalt käia. Ainult kahesse antakse kütust.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.