Garaažileiud
#1

Vana garaaži koristamise käigus jäid näppu mõned tundmatu päritoluga vidinad. Ehk oskab keegi öelda, millele kuuluvad ja kas kellelgi on vaja.

Eriti pakub huvi, millelt need istmesiinid pärit võiks olla. Küljel olev kang on üsna venepärase tegumoega, liigutatakse üles-alla.

1) Relee laadne toode:
[Pilt: oyNlMqMrLyk-hKhV2HRlveUhS-_qetinlYUK78XT...70-h626-no]

PP 362-A

2) Istmesiinid

[Pilt: -VhlrQczQkQdvKxEzchSsOqwCMQHRM-NNCs-gNwE...35-h626-no]
[Pilt: 65B_JSl67Msub-cBWkl0-NRr_MBKHUsJvaIip9mA...35-h626-no]
[Pilt: YL6bTzmFlUBeBf3xm7hZU0z5zDXDk5Xap5N3U5KJ...70-h626-no]
Vasta
#2

Relee on kindlasti mosse 408, 412, 2140 oma.
Vasta
#3

Istmesiinid kaheukselisest. Mosse pikap???

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

(20-10-2018, 20:57 PM)aavu Kirjutas:  Istmesiinid kaheukselisest. Mosse pikap???

Millest järeldus, et kaheukselisest? 

Mossedel on istmeliigutamise kangid minu meelest kõigil istme ees, mitte küljel.
Nupp ja kangi pikkus viitaksid minu meelest justkui veoautole. Milised Zilidel-Gazidel need kangid olid? 

Nupp on sellise tegumoega nagu Zili käigukanginupp, s.t. ümber nupu on "kriipsukeste" rida. Mul ei tule praegu ette kas selliseid nuppe ka Gazoonidel kasutati. Need siiniotstes olevad konksud on ka justkui tuttavad, aga ei meenu, kus ja millel näinud.
Vasta
#5

Mosse 408al oli veel alalisvoolu genekas. See aga on vahelduvvoolu geneka releeregulaator. Sellised olid ka traktoritel peal. Tegelikult võis olla siis mistahes tolleaegse vahelduvoolu genekaga mootori küljes.
Zilli ja Gazi käigukangi nupp oli laiem, mitte nii ümmargune. Siinid on ka mulle tuttavad, aga ei meenu mille omad. Igastahes mette Gazi omad. Seal oli diivan istumiseks. Mingi ette kallutatava tooli oma paistab olema.
Vasta
#6

(20-10-2018, 21:14 PM)zazik Kirjutas:  
(20-10-2018, 20:57 PM)aavu Kirjutas:  Istmesiinid kaheukselisest. Mosse pikap???

Millest järeldus, et kaheukselisest? 

Mossedel on istmeliigutamise kangid minu meelest kõigil istme ees, mitte küljel.
...
Mosse 408, pika diivanesiistmega omab istme liigutamise kangi küljel üsna 1:1 pildilolevaga. Kahe istmesiini jookseb veel pikk traat et saaks juhikohalt tervelt istet liigutada.

Kahjuks ei leia hetkel ühtki pilti 408 omadest aga väga sarnased on küll.
Vasta
#7

(20-10-2018, 23:20 PM)mossepower Kirjutas:  
(20-10-2018, 21:14 PM)zazik Kirjutas:  
(20-10-2018, 20:57 PM)aavu Kirjutas:  Istmesiinid kaheukselisest. Mosse pikap???

Millest järeldus, et kaheukselisest? 

Mossedel on istmeliigutamise kangid minu meelest kõigil istme ees, mitte küljel.
...
Mosse 408, pika diivanesiistmega omab istme liigutamise kangi küljel üsna 1:1 pildilolevatega. Kahe istmesiini vahel jookseb veel traat et saaks juhikohalt tervelt istet liigutada.

Kahjuks ei leia hetkel ühtki pilti 408 omadest aga väga sarnased on küll.
See traat on nendel siinidel ka küljes.

Mosse klapib üldiselt pilti päris hästi, selle garaaži kunagine omanik pidas aja jooksul päris mitut moskvitsi.
Mosse pika esiistme variandi peale poleks ise tulnudki.
Vasta
#8

Tsitaat:Kahjuks ei leia hetkel ühtki pilti 408 omadest aga väga sarnased on küll.

http://www.a-car-library.ru/cat/avtomobi...odu---1967 

Seal näha jah, et neljaukselise magamisasemeks saab muuta istmed.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne