JUMZ EO-2621-B2 (V2)
#1

Suure foorumi lugemise peale tuli ka tahtmine omada peale T-25 veel JUMZ koppa.
Algul vaatasin 1991a masinat millel mootor katki ja sidur puru veetud. Selle hind osutus minu jaoks suht kõrgeks (ära toomine pluss remont).
Sai vaatama mindud teist JUMZ mis oli 1986 aasta oma.
1986 aasta masin tundus kaugelt vaadates komplektne aga polnud miinimum 4 aastat tööd teinud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Ära toomine ei läinud lihtsalt. Käima saime pilli 1 tunniga. kodu sõit võttis aega 4 tundi.
Küll sai õli otsa ja tera kukkus all. Aga õhtuks oli maja ette pargitud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#3

Tegelikult on traktor suhteliselt komplektne enamus asju küljes. Puudu on peeglid, kojamehed, päikese sirm ja armatuuri külje plekid. Ning keegi on ka ahju välja visanud.Tuled on kõik räbalad.
Puuduvad asjad püüan punaselt jumzilt sebida. Töötunde on mootoril 41. Algul oli 39 tundi seega 2 tundi keris juurde. Mootor pandi uus kuna eelmine külmus lõhki.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

Selline väheste töötundidega mootor teeb küll kadedaks  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Kus see punane vrakk asub, saaks ehk ka varuosi omale?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Punase 1991 JUMZI asukoha annan kohe teada kui omale osad ära toon.
Sellelt on broneeritud kabiin ja veel paar jubinat.
Kõrval veel vedeleb terve mootor.
Vasta
#7

(23-10-2018, 20:52 PM)mlsluik Kirjutas:  Selline väheste töötundidega mootor teeb küll kadedaks  Big Grin

Esimesel traktori külastusel veel viskasin nalja et, tunnilugeja on katki või teisel ringil.
Tegelikult headeks asjadeks ongi traktori juures uus mootor, uus suurhüdropump, uus summuti ja uus kutsika starter.
Lisaks oli rädikas ilusti ääreni täis jahutus vedelikku, mitte tühi. ( vett vist peale viimase mootori lõhkilastmist pole tahetud kasutada).
Mõned voolikud on ka värsked.
Miinusteks on käest lastud elekter ( mulle ei ole see probleem,)
Kehva sidur.( kõrgete käikudega nats nagu algul libiseks)
Ning kõige jamamaks asjaks on kolmas käik mis ei tööta praktiliselt üldse.
Vasta
#8

(23-10-2018, 21:38 PM)Keenius Kirjutas:  Punase 1991 JUMZI asukoha annan kohe teada kui omale osad ära toon.
Sellelt on broneeritud kabiin ja veel paar jubinat.
Kõrval veel vedeleb terve mootor.
Mis seisus see mootor on? Kas sellest on veel elulooma saada? Kus see asub?
Vasta
#9

(24-10-2018, 15:36 PM)arvok Kirjutas:  
(23-10-2018, 21:38 PM)Keenius Kirjutas:  Punase 1991 JUMZI asukoha annan kohe teada kui omale osad ära toon.
Sellelt on broneeritud kabiin ja veel paar jubinat.
Kõrval veel vedeleb terve mootor.
Mis seisus see mootor on? Kas sellest on veel elulooma saada? Kus see asub?

Seda uurin homme mis olukord selle mootoriga on.
Vasta
#10

Täna tegin natuke katseid Jumziga. vahetasin ära katkise hüdrovooliku, täitsin hüdropaagi ja roolivõimu paagi õliga.
Panin masina käima ja tahtsin koppa liigurada aga kohe see ei õnnestunud. Tagumise jagaja hoovad kõik kinni jäänud, meelitasin need liikuma.
Vasakust tagumisest jagajast tuleb päris suure hooga õli, peab selle ära remontima.'
  Kõik funktsioonid õnneks töötasid.
Ainuke mure on et pöörangu kett on lõdva.

Kuidas see pingutamine käima peaks ei ole veel aru saanud.
Paremal on 2 pikka ja lühike kang.(näoga kopapoole vaadates)
Vasakul 1pikk ja 1 lühike kang pluss pöörangu kang mis tuleb esimeselt jagajalt.

Kahjuks väga palju katsetada ei saanutki kuna õli  leke oli suht tugev ja ei tahtnud loodust palju reostada.
Vasta
#11

(27-10-2018, 21:18 PM)Keenius Kirjutas:  T
Ainuke mure on et pöörangu kett on lõdva.

Kuidas see pingutamine käima peaks ei ole veel aru saanud.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20081 

Üks õpetus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

Ma arvan et käpa kaudu käis vanal jumzil. Uuel mu meelest oli oluline töö käigus teha pööramist ja masti tõstmist samal ajal, siis lõdvaks ei lähe. Natuke võib ka aidata kui pöörata ühele ja teisele poole täitsa välja.
Vasta
#13

Tegin ka esimesed liigutused kopaga. Võtsin välja mõned poosad ja silusin teraga muruplatsi. Muidu murutraktoriga jõle kehv niita kui vanad künnivaod veel tunda.
Kopa pööramisega on ikka veel mingi jama. Kui siduri alla vajutan vajub kopp küljepeale ära, ja kui siduri lahti lasen keerab mast ennast keskele tagasi.
Märkasin ka veel seda kui pööramis kangi lülitada siis algul keerab kett normaalselt ja mingi hetkel jääb tõmbamise silnder  seisma aga lükkamise silinder töötab edasi ja nii mõlemale poole.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#14

(23-10-2018, 21:23 PM)saarrand Kirjutas:  Kus see punane vrakk asub, saaks ehk ka varuosi omale?


Asub Lääne-Virumaal Kehalas.
Helista omanikule 5360 kaheksa 6 kolm 8.
Vasta
#15

Nädalavahetusel oli plaan lund lükata. Seda meie kandis jagub ohtrasti.
Ajasin käivitusmootorile tule kolvile ja alustasin suure mootori käivitamist.
Natuke sain suurt mootorit ringi aetud kui kutsikas seisma jäi.
Lisasin bensiini aga enam väikest käima ei saanud.
Selgus viga et, käivitus hooratas oli lahti tulnud ja selle taga olev simmer ja laager ka välja poole liikunud. (hooratas rikkus ka starteri pendiksi ära)
Mis asi seda rull laagrit seal paigal peaks hoidma.

Seega lumi sai ära liigutatud labitaga.
Vasta
#16

(23-01-2019, 12:39 PM)Keenius Kirjutas:  Mis asi seda rull laagrit seal paigal peaks hoidma.

пускач чертёж 
Pane otsingusse ja jooniseid tuleb robinal. Sealt pead ise leidma selle, mis kinni hoiab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#17

Tere

Olen natuke masinat remontida püüdnud. Vahetasin pööramis silindri tihendid ja panin need korralikult alla kinni tagasi nagu need tehasest ette nähtud.
see järel võtsin lahti hüdrofiltri ploki mis on/oli  suhteliselt kole, mustus metali puru jne.


Puudu on hetkel 70tk Hüdrosüsteemi filtriketast.
Kas kellegil on sellist kogust pakkuda. (vanad on liiga hukas et uuesti kasutada)
Kood peaks olema 57.54.020-A Kohslik kaupmees proovis kohe minu arvelt rikastuda.
Vasta
#18

Kas meie maalt saab sellise koodiga 26.6772.000  klappi osta. Või mis oleks asendus.

Paistab et kõik masti pööramise hädad hakkavad sellest pihta et seda klappi ei ole mingil põhjusel paigaltatud.
 Sellepärast vajub kogu aeg peale suure pumba välja lülitamist kett lõdvaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne