Postitused: 10,538
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
146
26-10-2018, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2018, 21:58 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Ei pea olema aasasid, kui valmistaja neid ette näinud ei ole. Samas ei kujuta ma ette, kudias sõidetakse ringi kinnitamata koormaga?
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(26-10-2018, 20:44 PM)fanatt Kirjutas: Mul on tavaline VW transporter T4 mis on N1 kat. Käisin sellega ülevaatusel ja sain sealt huvitava küsimuse. Nimelt kus on kongis kinnitusaasad, kui on N1 kat peab olema 6 kinnitusaasa. Aga vaata sakslasi, seal ei ole tehasepoolt mitte ühte aasa poega ka. Ma siis tegin silmad märjaks ja palusin ülevaatuse onu, et pane ikka tempel alla ma luban, et panen sinna need aasad. Pärast kodus mõtlesin, et no kurat kui tehase poolt pole aasasid siis ei saa ju mina neid ka sinna panna, ning järelikult pole tegu N1 kategooria sõidukiga. Huvitav kas oleks võimalik sõiduk ka M1 kategooriasse saada. Minu jaoks oleks praamisõit odavam ja kindlustus ka.
Meil Sitikas C1 ja on N1 kategooria nagu miilenki. Mes krdi aasad ? Üks aas on pagassis ja selle saab ette stange sisse keerata kui vedada tarvis. Seni pole tarvis old.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss