Mida arvata mopeedautodest.- kas keelustada.
#41

Rootsi (ja varsti ilmselt ka Soome) aeglaseks võlutud Golfid ja muud sugulased on ilmselt sellest vaatevinklist suuremgi riskitegur. Need näevad täiesti tavalised välja ja opaaaa!!!!! moment on veel vägevam. Liiati võib seoses oluliselt suurema kaaluga autoga siiski liiklusse lubatu ka vastavalt suuremat paha teha. Mass oli kineetilise energia valemis ka vist ruutsõltuvuses? Mõtlemisainet on. Kollane vilkur vähemalt maanteel?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#42

Ohukolmnurgast vast piisaks, nagu rootsis ka on.
Ma keelustamist ei poolda, mingi harimine liikluseeskirjade kohapealt muidugi halb ei oleks.
Enda last ei sooviks sellise asja sees näha, kuna tean mis plasti all on, surmalöks.
Suusakeppidest raam mis on a'la jalaga sodiks pekstav tahtmise korral.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#43

(02-11-2018, 19:34 PM)Marko Kirjutas:  ... Mass oli kineetilise energia valemis ka vist ruutsõltuvuses? ...

Ei,
E = m*v*v/2

(02-11-2018, 19:34 PM)Marko Kirjutas:  ... Mõtlemisainet on. Kollane vilkur vähemalt maanteel?

Kordan, et punane kolmnurk tagumikus -- vähem õudne ja praktiliselt sama märgatav.
Vasta
#44

V.a pimedas.
Vasta
#45

Arvestades meie kitsaid ja halbu teid jäävad nad maanteel jalgu nii kui nii ., rääkimata ka linnaliikluses .(Samas kusagil Ruhnul või Kihnu saarel väga hea ringi sõita )
Vasta
#46

(02-11-2018, 19:40 PM)90Deville Kirjutas:  Enda last ei sooviks sellise asja sees näha, kuna tean mis plasti all on, surmalöks.

Muide, selle aasta poole peal oli jalgratturitega õnnetusi juhtunud 120, vigastada sai neis 118 ja surma 2. Praeguseks on arvud kindlasti suuremad. Plasti seal ratta ümber pole aga vanemad käivad koos lastega pereüritusena ratast ostmas.  Plasti kardetakse nagu tuld aga ratta jaoks kogub terve suguvõsa raha mis siis sünnipäevakingiks, õnneuimas vanemate poolt, lapsele kätte antakse. Üpetatakse maast madalast ratta peal püsima ja tehakse rõõmsa perena väljasõite grüünesse, mööda maanteid loomulikult. Kus siin see loogika on?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#47

Loogika on selles, et ka köige värdjam rattur ei roni väntama maanteel telgjoone lähedale kui autod ümber vuhisevad.
Ratta seljas on ehk alalhoiuinstinkt veidi tugevam, kui selles näiliselt tugevas kastis.
Aga jah, kuna need liigituvad aeglaste ja autode jaoks tülikate asjade hulka, siis küsimus on öigustatud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#48

Ma ikka juhheitan värki, kuidas inimene  ahistavat võrku koob ja vanglamüüre ümber ehitab andmata aru, et varem või hiljem jääb ta ise sinna läbipääsmatusse  lõksu kinni.
Kõik te, siin foorumis tänased eufooriliselt igasugustele piirangutele kaasakiljujad, te olete tulevikus ju nende piirangute ohvrid.
Ka teie vananete ning ühel päeval ei mahu mõne tillukese pisiasja tõttu enam med.komisjoni uksest pärisauto rooli lubava propuskiga välja. Mis siis, et vaim ja keha rooli keeramiseks veel piisavalt noored. Ja oletegi lõksus, sest mopeedautod said tänu teie laiale lõuale ja suurele entusiasmile keelustatud. Kasutage siis seenele või kalalekäiguks "tasuta" ühistransporti  Toungue
Vasta
#49

eks ori on ikka lihtsam olla kui vaba inime.
ja endale päitseid pähe panna on millegipärast moodne ka.
Vasta
#50

(02-11-2018, 23:29 PM)Janka Kirjutas:  Ma ikka juhheitan värki, kuidas inimene  ahistavat võrku koob ja vanglamüüre ümber ehitab andmata aru, et varem või hiljem jääb ta ise sinna läbipääsmatusse  lõksu kinni.
Kõik te, siin foorumis tänased eufooriliselt igasugustele piirangutele kaasakiljujad, te olete tulevikus ju nende piirangute ohvrid.
Ka teie vananete ning ühel päeval ei mahu mõne tillukese pisiasja tõttu enam med.komisjoni uksest pärisauto rooli lubava propuskiga välja. Mis siis, et vaim ja keha rooli keeramiseks veel piisavalt noored. Ja oletegi lõksus, sest mopeedautod said tänu teie laiale lõuale ja suurele entusiasmile keelustatud. Kasutage siis seenele või kalalekäiguks "tasuta" ühistransporti  Toungue

Väga tark mees oled. Mul kõrvad lausa sulavad sihukese jutu peale.  Jääb mulje,et oled kõvasti jalgadele toetunud.Oeh,märkasin juba aastaid tagasi. Big Grin 
Nii see on olnud vist aegade algusest,et suuremad sõkuvad väiksemaid ja suured pole isegi omavahel rahul. Kas see pole mitte programmeeritud hälve? Oot,oot,kas see oli kiirustamine? Mingi seitsme päevaga ei saadud hakkama ja kiirustati? Jummala jamps ju. Big Grin
Vasta
#51

(02-11-2018, 23:29 PM)Janka Kirjutas:  Kõik te, siin foorumis tänased eufooriliselt igasugustele piirangutele kaasakiljujad, te olete tulevikus ju nende piirangute ohvrid.

Ei ole tulevikus, vaid see toimub koheselt. Tükk tükikese haaval, reegel reegli selga ja ongi üldine eluolu veelgi piiratum, veelgi kontrollitum. Nendest pisikestest tükikestest sünnib totalitarism. Iga killuke toodab märkamatult tervikut ja just selle terviku lävel me täna asumegi. Totalitaarne ühiskond, mille ehitamiseks iga õiguse tagaajaja vabatahtlikult oma panuse annab. Peaasi, et eneserahulolu oleks tähtsaimal kohal ja teiste oma jalge alla tallutud või häda pärast võrdsustatud.  Ikka killuke siit ja reeglike sealt. Küll lõpuks see õnn ka õuele saabub. Või siis mitte...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#52

(02-11-2018, 23:29 PM)Janka Kirjutas:  Ma ikka juhheitan värki, kuidas inimene  ahistavat võrku koob ja vanglamüüre ümber ehitab andmata aru, et varem või hiljem jääb ta ise sinna läbipääsmatusse  lõksu kinni.
Kõik te, siin foorumis tänased eufooriliselt igasugustele piirangutele kaasakiljujad, te olete tulevikus ju nende piirangute ohvrid.
Ka teie vananete ning ühel päeval ei mahu mõne tillukese pisiasja tõttu enam med.komisjoni uksest pärisauto rooli lubava propuskiga välja. Mis siis, et vaim ja keha rooli keeramiseks veel piisavalt noored. Ja oletegi lõksus, sest mopeedautod said tänu teie laiale lõuale ja suurele entusiasmile keelustatud. Kasutage siis seenele või kalalekäiguks "tasuta" ühistransporti  Toungue

Seda postitust tasub tsiteerida/paljundada siinse üldise kurjuse vahele.
Vasta
#53

Kui mõni rekka telgjoonel kulgevast mopoautost paar korda üle on sõitnud, küll siis hakatakse teises suunas kiljuma- miks riik midagi ei tee? Kiljujateks on siis tavaliselt need kiljujad, kes muidu hirmsasti vabadust ja demokraatiat nõuavad.
 Kui mingi asi sõidab kuskil muude sõidukitega koos, peaks selle juht reegleid teadma ja mingeid "seadusest kõrgemal" signaale talle anda ei tohiks. Noh nagu jalgratturitele antud õigus voki seljas ülekäiguraja ületamise näol on viinud anarhiani, kus iga kapuutsiga klapid peas kõurik arvab endal õiguse olevat suvalisel moel üle tee põigata.
Üldiselt on nii, et mingit ühist asja tarvitavad ühiskonnaliikmed on selle jaoks kehtestanud ühised reeglid. Teedel-tänavatel siis liiklusreeglid. Hea ja lihtne on, kui kõik neid teavad. Siis saab kaasliikleja arvestada, et ka temast õigesti aru saadakse.
 Kahtlemata on väga empaatiavõimeline kaasa tunda joodikust taadule, kel load ära võetud või mõnele, kel pole neid kunagi olnudki, aga sõita hirmsasti tahaks...
 Ja ega tervise tõendki nüüd ka päris ilma asjata tehtud pole...
 OK, sõitku, aga täitku reegleid ja ärgu pangu tervet teed kinni. Iga juht, ka mopoauto juht peab aru saama, mida ta teeb.
 Minu arust võiks sellel mopoautol mingi vilkuv kollane tuli olla kuskil tagaotsa küljes lisaks veel. Igal lehti koristaval teetöölisel on tänapäeval kaubiku küljeski juba selline, asi siis mopoautole üks mõneeurone vilkuv tuli installida. See endast sellele pea väikeauto hinnaga asjandusele küll enam mingit hinnalisa ei kujuta.
 Kui empaatiast veel rääkida, siis ootaks seda nii mopojuhilt kui traktoristilt. Noh et ta ei istuks kangekaelselt küljega vastu telgjoont.
 Sihuke autojuhikeskne jutt sai. Maantee ongi autokeskne- seal on kiirusepiirang selline, mis sobibki autodele  /tsiklitele kõige paremini ja neid on seal ka kõige rohkem, mis omakorda seab üldise liikumiskiiruse. Linnaruum on vähe teine asi. Seal on erinevaid liiklusvorme palju ja tõesti on kohane nõuda autojuhilt täit tähelepanu nii mopoauto, elektrilise ratastooli, tasakaaluliikuri, jalgratturi ja jalakäija osas. Aga see tähelepanu ei tohiks olla ainult temapoolne- autojuht vahib silmad ruutus igat rulatajat ja ratturit kui potentsiaalset enesetapjat, too ei võta vaevaks kottigi peast ära võtta Smile
Vasta
#54

Olgu kiirus 50 või 150, vahet pole ei häiri mind need neljarattalised autolaadsed tooted kui oskavad peegleid kasutada ja oma kabariite hinnata, kui selline asjandus korralikult äärde tõmbab ei pea isegi oma reast väljaminema, et temast mööduda. Häirivad need kes näevad ennast maailmana ja kedagi teist liikluses ei aksepteeri.
Vasta
#55

Tsitaat:Kui empaatiast veel rääkida, siis ootaks seda nii mopojuhilt kui traktoristilt. Noh et ta ei istuks kangekaelselt küljega vastu telgjoont.
Seda telgjoone juttu on mitmetes postitustes, mitte ainult aeglaste sõidukitega seoses. Aru ma ei saa, mis tähtsust on kas eesliikuja on telgjoone ligidal või ühe rattaga murul. Ega mööda ikka ei saa tagumine kui vastu tuleb autode vool. Ikka ainult siis kui vastutulevaid pole. Kuigi jah, eeskirjad ju kohustavad paremale hoiduma aga eeskirjad käivad selle tagant tormava sõidukijuhi kohta ka. Või ei käi, sest ollakse võrdsemad?
Ja mulle isiklikult üldse ei meeldi sõita sõidujäljes, kus asfalt on auklikuks kulunud, ABS-id on enne ristmikku lainesse ajanud asfaldi. Kasutan meeleldi nii paremal kui vasakul sõidurööbastest sõitmist, ega amordid pole autol odavad ja muud kuluosad kah. Ja veel on sulaasfalt ikka rööpas, sest seda kasutab enamus ja see määrib autot, on libe pidurdamisel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#56

Viisakas inimene hoiab paremale kui näeb et aeglane sõiduk tuleb vastu mille taga autod möödumist ootavad ja nii saabki vastutulija aeglasest mööduda isegi kui ratas peaks veidi üle keskjoone minema. Üldiselt on maanteed piisavalt laiad et mahub ilusti oma rea piires ka mööduma kui aeglane sõiduk paremale hoiab.
Vasta
#57

Õige tähelepanek. Hoian ka ise võimalikult paremale kui vastu tuleb aeglane siduk ja tal rodu taga. Viimase poole aasta jooksul olen märganud tunduvat paranemist meie liikluskultuuris. Nagu seegi, et kitsal teel aeglustades et teha vasakpööret ja vastutulevaid masinaid pole, siis pidurdatakse vastassuuna vööndis ning lastakse tagumine masin mööda ilma teda aeglustamatta.
Vasta
#58

oh olge mureta, küllap kohevarsti keelatakse rahva tungival soovil seuksed asjad ää.
ja kui keeld ei aita, siis tõmmatakse aiad või kraavid sõiduradadele ümber ja liigume kõik rivis nigu holoppidele kohane.
Vasta
#59

Tsitaat:kitsal teel aeglustades et teha vasakpööret ja vastutulevaid masinaid pole, siis pidurdatakse vastassuuna vööndis ning lastakse tagumine masin mööda ilma teda aeglustamatta.
Olin noor, GAZ 52 miski 3-4 tonni ja üheteljelises ka miski 1,5 tonni. Eesliikuv autokraana vilgutas vasakut punast tuld, sest kollaseid polnud tal tehas ette näinud, ilmselt piduri viskamise tõttu, parem pirn läbi põlenud ilmselt. Arvasin ka, et läheb enne Paliveret vasakule, kus külad. Paremal ainult põllud, ühtki maja. Lasin selle ülekoormatud autoga temast paremalt mööda ja pilk tahavaatepeeglisse kinnitas, et ta ikkagi keeras paremale. Jutt käis ikka kerest läbi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#60

(02-11-2018, 21:12 PM)ugandiklubi Kirjutas:  Arvestades meie kitsaid ja halbu  teid jäävad nad maanteel jalgu nii kui nii ., rääkimata ka linnaliikluses .(Samas kusagil Ruhnul või Kihnu saarel väga hea ringi sõita )
Meil on muu euroopaga võrreldes väga head ja laiad teed.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne