Mida arvata mopeedautodest.- kas keelustada.

Veokaga on ju lihtne, kui juba nupuga oled mopoautost mööda saanud, siis reastud rahumeeli tagasi...  Big Grin Toungue:
Nagu poolas kombeks. 

Nali naljaks, olegem ausad, ei sega need väiksed punnid nii väga midagi, kui juba sellised asjad sõites närvi ajavad, siis oleks targem üldse mitte rooli istuda. 
Autol on põrandal paar pedaali, millega saab kiirust regullida ja rooliga saab suunda muuta, tasuks neid asju kasutada ja vähem muretseda asjade pärast, mis tegelikult on kõike muud arvestades täiesti huinjaa...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(04-04-2019, 13:44 PM)E303 Kirjutas:  miks mitte see rollerauto kiiremaks ehitada et saaks rutem kohale  ja mõnusam oleks sõita .

See tegevus on tõesti räigelt illegaalne esiteks ja lootus et kunagi politseid ei kohta teiseks õhkõrn. 
Lisaks praktilise poole pealt. Ei pruugi kõigi sarnaste masinate kohta käia aga isiklik kogemus ühe kliendi plastikupõhise mopeedautoga(andsin järele pakkumisele- Proovida tahad?) millel nö piirajad maha võetud.
Elukas võttis GPS-i järgi vähemalt 80 välja, aga sellisel kiirusel tahtis tuul vist plastikuid küljest viia. Kõik nagises ja värises ja esiklaas hakkas üles-alla värisema jne...
Mootor tegi põrgulärmi ja iga kühm mida suure autoga tähelegi ei pane pani masina rappuma.
Olge ilusti. Selline tegevus mõnusam kindlasti pole. Iseasi oleks spetsiaalselt ettevalmistatud masinaga siledal ringrajal sõita. Eesti teedel võid panuseid teha kas enne lõpeb auto, juht, või mõlemad korraga...
Vasta

(04-04-2019, 14:41 PM)mlsluik Kirjutas:  Nali naljaks, olegem ausad, ei sega need väiksed punnid nii väga midagi, kui juba sellised asjad sõites närvi ajavad, siis oleks targem üldse mitte rooli istuda. 
Autol on põrandal paar pedaali, millega saab kiirust regullida ja rooliga saab suunda muuta, tasuks neid asju kasutada ja vähem muretseda asjade pärast, mis tegelikult on kõike muud arvestades täiesti huinjaa...

Ilmselt ajavad olukorra teravamaks ka igasugused isehakanud militsionäärid ja muidu saamatud. 
Endal oli ükspäev kogemus sellel paljukiidetud kolmerealise üksikul sõidureal.
Kõige ees mobonaator, püüdlikult paremate ratastega teepeenral, selle taga kaks linnaautot. Moboautost oleksin isegi mina pm oma tööbussiga mööda mahtunud, aga esimene linnaauto ei püüdnudki mitte mööduda ja enda taga sõitja katsele reageeris värava sulgemisega...
Vasta

(05-04-2019, 23:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Ilmselt ajavad olukorra teravamaks ka igasugused isehakanud militsionäärid ja muidu saamatud. 
Endal oli ükspäev kogemus sellel paljukiidetud kolmerealise üksikul sõidureal.
Kõige ees mobonaator, püüdlikult paremate ratastega teepeenral, selle taga kaks linnaautot. Moboautost oleksin isegi mina pm oma tööbussiga mööda mahtunud, aga esimene linnaauto ei püüdnudki mitte mööduda ja enda taga sõitja katsele reageeris värava sulgemisega...


Ma loodan, et ma sain nüüd valesti aru: igavene paha inimene oli, et ei lasknud üherajalisel piiretega teel taga kiirustavat pusinässmanni mööda?

See on ÜHERAJALINE tee. Paar km korraga. Kui see minut on korvamatu kaotus, on asi läinud per$e juba enne väljasõitu.

Muide, LS ei luba mopeedautost mööda sõita 2+1 üherajalisel osal.
Vasta

(05-04-2019, 23:36 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-04-2019, 23:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Ilmselt ajavad olukorra teravamaks ka igasugused isehakanud militsionäärid ja muidu saamatud. 
Endal oli ükspäev kogemus sellel paljukiidetud kolmerealise üksikul sõidureal.
Kõige ees mobonaator, püüdlikult paremate ratastega teepeenral, selle taga kaks linnaautot. Moboautost oleksin isegi mina pm oma tööbussiga mööda mahtunud, aga esimene linnaauto ei püüdnudki mitte mööduda ja enda taga sõitja katsele reageeris värava sulgemisega...


Ma loodan, et ma sain nüüd valesti aru: igavene paha inimene oli, et ei lasknud üherajalisel piiretega teel taga kiirustavat pusinässmanni mööda?

See on ÜHERAJALINE tee. Paar km korraga. Kui see minut on korvamatu kaotus, on asi läinud per$e juba enne väljasõitu.

Muide, LS ei luba mopeedautost mööda sõita 2+1 üherajalisel osal.

Teisest teemast:
(02-04-2019, 17:58 PM)v6sa Kirjutas:  Tänan tähelepanu juhtimast lüngale seaduse tundmises. Sad  Tuleb tõdeda, et olen järjepidevalt pannud (ja kavatsen ka edaspidi panna) toime räigeid LS rikkumisi, möödudes ohutult ka pidevjoone kohal mopeedautodest ja aeglastest traktoritest.

LS ei ole enam mingit erandit: pidevjoon (eriti topeltpidev) on sein, millest lubab läbi minna vaid töötav kollane või sinine vilkur takistusel või politseiametniku käsk:

§ 55.  Möödasõidu, möödumise ja ümberpõike erand

  Aeglaselt liikuvast või seisvast sisselülitatud kollase vilkuriga teel töötavast hooldussõidukist või seisvast sisselülitatud sinise vilkuriga alarmsõidukist võib mööduda, mööda sõita või ümber põigata teisi liiklejaid või teel töötavaid inimesi ohustamata vastavalt olukorrale kas paremalt või vasakult, sealjuures on lubatud ületada möödasõitu keelavat teekattemärgist.

(02-04-2019, 18:51 PM)v6sa Kirjutas:  Täpne ja ammendav vastus. Cool 

On täiesti seaduslik, et 40 t pidurdab 1 inimese ego tõttu kiirusele 40 km/h ja kiirendab seejärel uuesti. 

Tühjal teel...

Otsusta nüüd ära, kumb Sa oled, liha või kala?
Ühes kohas õigustad üle pidevate joonte ja ümber ohutussaarte möödasõitu, teises kohas jällegi üherealisel möödumisvõimaluste takistamist.

Tegelikult oleme ilmselt ühes paadis ehk siis terve mõistusega liiklemise omas... aga eks igaühel ole oma nägemus tervest mõistusest. Kõige selgema nägemusega on need, keda teistele ei näidata (varem hoiti rohelise plangu taga, nüüd mingis moodsa nimetusega asutuses).
Vasta

Väikese liikluskisma vahepalaks kõige värskemaid uudiseid voldi musta karva toidu laialitassijatest ja mobeedautodest.

Õnnestus täna mõlemaid suhteliselt lühikese distantsi pealt kaeda. Noormees oli moodsalt riides, hoolitsetud välimusega ja lõhnas vänge odorandi järele. Mobeedauto tagatule plastikklaas seevastu oli asendatud veniva toidukilega ja servadest kinnitatud läbipaistva pakiteibiga. Mingi väike mõlk oli ka kuskil läheduses. Üldiselt kena, et inimestele vähemalt mingi tegevus on leitud. Muidu ootaksid tegelinskid kurja näoga kuskil pooleldi lukustatud ukse taga oma iganädalast abiraha, nüüd viskab mõni ehk jotsigi.
Vasta

Kustutatud...Sry, lugesin valesti.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Uskumatult pehmekesed tunduvad need mopeedautod ikka olevat kui päris autoga kontakti satuvad.
Tartumaal äsjase avarii tagajärjel mopeedautol pooled rattad ära murdunud ja kere totaalselt kõver samas kui avarii teise osapoole VW Jettaga saaks vabalt edasi sõita:
https://tartu.postimees.ee/6572424/fotod...e=11959551

Samas teispidi võrreldes, 4-rattalise mopeediga jäävad reisijad siiski tõenäolisemalt tervemaks kui 2-rattalise mopeediga avariisse sattudes.
Vasta

(19-04-2019, 19:17 PM)mossepower Kirjutas:  ... samas kui avarii teise osapoole VW Jettaga saaks vabalt edasi sõita:...

Kas sa sõitsid edasi?

__________________________
M: Iveco dayli käiguosa
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta

(19-04-2019, 19:17 PM)mossepower Kirjutas:  Uskumatult pehmekesed tunduvad need mopeedautod ikka olevat kui päris autoga kontakti satuvad.
Tartumaal äsjase avarii tagajärjel mopeedautol pooled rattad ära murdunud ja kere totaalselt kõver samas kui avarii teise osapoole VW Jettaga saaks vabalt edasi sõita:
Jettal mahlad väljas, ei sõida see ka naljalt eriti kuskile.

Aga mida muud mopeedautost oodata? Õblukesele toruraamile(paremal juhul) kleebitud/kruvitud plastpaneelidest moodustis, mille loomise ajal oli iga kilo kokkuhoid oluline?

[Pilt: 962625.png]

Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta

(19-04-2019, 22:51 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Jettal mahlad väljas, ei sõida see ka naljalt eriti kuskile.

Mis ajast klaasipesuvedeliku puudumine sõitmist segab? Minu meelest just sealt see vedelik pärineb. Kindel muidugi pole.
Vasta

(20-04-2019, 21:43 PM)zazik Kirjutas:  
(19-04-2019, 22:51 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Jettal mahlad väljas, ei sõida see ka naljalt eriti kuskile.

Mis ajast klaasipesuvedeliku puudumine sõitmist segab? Minu meelest just sealt see vedelik pärineb. Kindel muidugi pole.

Vaidlema ei hakka, aga töökaaslase sarnasele pillile piisas samasse piirkonda tulnud nõrgemast löögist(suur koer ja autol asulakiirus), välised purustused olid väiksemad aga radiaatori otsavanni küljest tüki minema kuidagi viis ja mahlad välja pääsesid...
Endale tundub pilte vaadates tasapind pesuvedeliku mahutis üsna kõrgel olema.

[Pilt: 962625.png]

Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta

Mopeedil on mingi huvitav tehniline lahendus uksepolstriga Smile

https://tartu.postimees.ee/6572424/fotod...e=11959548

Oskab keegi kommenteerida? Ma tavaolukorras arvan end suht taiplikuks, aga see pilt ajab lühisesse. Mis see on?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vanasti istelliti istmekatteid, nüüd uued ajad, kasutusel uksele mõeldid katted. Nii vähemalt pildil tundub olevat.
Vasta

See on ju igati tuunitud pill, Berlingo rool ja puha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne