04-01-2022, 22:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2022, 23:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-01-2022, 16:30 PM)Janka Kirjutas: Kui paljud siin teemas kemplejatest peale minu veel mobo roolis ise on istunud?
Pole sel käulal häda midagi, kui teda sihipäraselt kasutada.
...
Ma olen, mis siis? Tagumik maas edasi saab, sisse (eriti) ei saja. Aga mingi nauding see ei ole, puhas hädatapp.
Kas isiklik kogemus muudab tati, teibi ja tahtejõuga koos püsivad peldikud vähem ohtlikeks? Normaalsed mopeedautod saavad samamoodi muretult ülevaatuse, nagu enamus autosid saab.
Täiesti pseudoteema - saavad autod ülevaatusel käidud, saavad ka need liikuvad šikaanid oma kohustusliku kava täidetud. Ning kui ei saa, siis ongi parem, et liikluses tasuta ei tuia. Kogu hala kohe kokkukukkuva maailma üle on klaviatuurist imetud.
On mulgi õnnetuseks üks tuttav, kel load läinud (OK, juriidiliselt siis "juhtimisõigus peatatud") ja taastamata, suhtumine ühiskonda alla igasugust arvestust ja mitmes mopeedauto ribadeks minemas alt. Nagu kirjeldati, siis küljest kukkunud (enamasti küll väravaposti või puusse, vahel ka mõne auto külge sõitmisest) tükid pannakse isepuurivate kruvide või suisa teibiga tagasi ja matk jätkub. Kui esiratas alt murdub, lähevad jälle käiku teip ja traat, sest isepuurivatega amordikinnitust juba ei remondi.
Õnneks tuiab kõrvalistel teedel teada marsruuti ja kohalikud teavad tema eest end hoida. Kauaks kodanikku enam ilmselt ei ole, aga kui "õigesse kohta" peaks sattuma mõni pahaaimamatu metsakavend või killuvann, siis nende päev võib küll rikutud saada.
Kusjuures on täiesti võimalik, et juba aasta pärast on ka minu majapidamises üks "liikv šikaan" hooldada. Eks siis jagan kogemusi.