T-40 sidur kinni
#1

Kiire küsimus,sai soetatud 10 aastat seisnud traktor millel sidur kinni,kas on võimalik sidur lahti saada või aitab ainult poolitamine?
Vasta
#2

Et,siis  mis -sõidusidur,jvv,muhvid,kahvlivõllid,käpad,laagrid,kettad?
Vasta
#3

Traktor tuleb pooleks võtta. Sellel pidureid ju pole, et lahti sõitmist saaks proovida.
Vasta
#4

Kas pedaal all koorem taga vastutuult mäest üles sõita ei võiks siduri jälle tööle panna? lihtsalt uitmõte, pole traktoritega sina peal...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#5

Majandi aegu sai paar vetsüstlatäit bensiini luugist käppade vahele ketastele kaela suratud ja siis natukese aja pärast teise järel vedada. Veetava sohver pani kippema käigu sisse ja mängis siduripedaaliga. Kuidas praegused nõuandjad töötava mootoriga käigu ilma midagi lõhkumata sisse ja  koormaga liikuma saavad?
Vasta
#6

Kuidas sa mõtled bensiini T-40 siduriketasteni viia, need on ju hoorattavööga kaetud, tagapool on korv ees. See tuleb lahti võtta kui niikaua seisnud ka.
Vasta
#7

Kui ma mäletan,siis sidurikoja all on punn. Punnist paistab ketas, kui hooratas keerata õigesse asendisse. Vb saab sealt midagi vahele proovida pressida kui pedaali all hoida. Pmst peaks sidurikoda ka suht hermeetiline olema ,et julmalt 1/3 bensiini kiielt täis valada. Natuke keerutada ja punnist välja lasta.
Vasta
#8

Kust saaks kõige normaalsema hinna ja kvaliteetsema siduri komplekti T-40 le?
Vasta
#9

Kellegi käest, kel on sovjetiaegne komplekt. Kaasaegne toode vajab ümbertegemist. 

Kui hull see vaatepilt siis sees on?
Vasta
#10

(10-11-2018, 22:19 PM)gruppen Kirjutas:  Kellegi käest, kel on sovjetiaegne komplekt. Kaasaegne toode vajab ümbertegemist. 

Kui hull see vaatepilt siis sees on?

Siduri koja kaane maha võtmisel oli pilt päris kole, seega hakkasin traktori pooleks võtmisega tegelema, hea kui leiaks kuskilt õpetliku pildimaterjali poolitamise kohta.
Vasta
#11

Võib-olla siin foorumis on mõnes teemas pilte lahtivõetud sidurist, kojast jne. 

Peamine, et kõik poldid väljas on, enne pooleks võtmist. Kindlasti ka ülemised, mis akukasti juures on (akukasti põhjas ja sidurikojas samuti).

Kas vaatepilt oli nii kole, et sidurivõll ja ketas võivad ka üheks roostetanud olla? Rolleyes
Vasta
#12

(11-11-2018, 19:32 PM)gruppen Kirjutas:  Võib-olla siin foorumis on mõnes teemas pilte lahtivõetud sidurist, kojast jne. 

Peamine, et kõik poldid väljas on, enne pooleks võtmist. Kindlasti ka ülemised, mis akukasti juures on (akukasti põhjas ja sidurikojas samuti).

Kas vaatepilt oli nii kole, et sidurivõll ja ketas võivad ka üheks roostetanud olla? Rolleyes

Rohkem nagu sopp oli seal sees, ohtralt märg ja midagi veel, eks sellepärast pedaalid ka ei liikunud korralikult.
Vasta
#13

Minu traktori teemas peaks üsna põhjalikult näha olema, kuidas poolitada traktorit. Ma pole kindel, et sul uut sidurit vaja on. Võta enne lahti ja vaata mis seis on, seejärel otsi alles vajalikke juppe.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#14

Traktor pooleks, midagi asjalikku sealt võtta vist küll ei ole, kui kerrasin sidurikoja põhjast punni eest, tuli pool liitrit vett, käpad liiguvad ainult haamriga aitamisel, ketas pragudega ja kulunud, survelaagrid suht kinni.
Vasta
#15

Lõppmängus on ilmselt mõistlikum toimiv isend vaadata. Big Grin

Aga kui tehnikahobi on kontimööda, siis tasub võtta ligi suvaline nõukaaegne ratastraktorite raamat või III liigi traktoristi õpik ja head lammutamist.
Vasta
#16

Seda lugedes soovitaks selle surma utiili viia ja tuhande eest mõni sõitev osta. Nii surnud masinat jupphaaval ehitama hakates on odavam juba uus pill osta. 

Ise ostsin paar kuud tagasi ühe kokkujooksnud mootoriga t40 600€ eest ja teise täiesti töötava 650€ eest... Mõttekoht seega. Riiulisse tagavaraks tõin täna just ühe t40 siduri komplekti -175€ ja kvaliteet teadmata ja 1.4kw geneka 90€ + natuke muidpudinaid veel sajalise eest... Mõtle palju nüüd sul sellise masina ehitus maksma läheb lõpuks... T40 ei maksa kasutatuna mitte kui midagi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

Mina küll asja nii mustades toonides ei näe. Uus sidur ja tuli korstnasse!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#18

(13-11-2018, 10:21 AM)saarrand Kirjutas:  Mina küll asja nii mustades toonides ei näe. Uus sidur ja tuli korstnasse!

Käpad tuleb õliga liikuma aidata, surveplaadil ja hoorattal suurem roostekiht maha lükata, uus siduriketas vahele, siduripedaali muud liigendid kah ära määrida ja võitlusesse. Vene traktor on nii loll tükk rauda, et seda pole raske päästa. Ja mis seal t40nel siis niiväga on, mis palju maksma läheb? Mootor ju käib, jagaja on kõigil 600 eurostel traktoritel üldiselt pekkis, pumbad kõigil samad, käigukast vaevalt ära on lõhutud. Rool on üldiselt igal t40nel raske, niiet see vajab nagunii tähelepanu, midagi muud seal ju pole.
Ma ei näe põhjust miks üks ront on parem kui teine ront.

Vene traktorile osasid ostma minnes oled vähemalt nagu miljonär, mine vanale John deerele midagi küsima, maksad vigaseks end. Tõsi, korra vahetatud osa peab alles sinu järeltulija uuesti vahetama.
Vasta
#19

(13-11-2018, 11:55 AM)huvi5 Kirjutas:  ...
Ja mis seal t40nel siis niiväga on, mis palju maksma läheb?
...
Vene traktorile osasid ostma minnes oled vähemalt nagu miljonär, mine vanale John deerele midagi küsima, maksad vigaseks end. Tõsi, korra vahetatud osa peab alles sinu järeltulija uuesti vahetama.

Kui aeg midagi väärt ei ole, siis jah, reaalset raha kulub "analooge mitteomavale" vähe. Aga tunde, see-eest üksjagu. Big Grin

Milline tükk johni juures miljoni maksab? Siinkohal tasub arvestada ka seda, et OEM tükk reeglina olematu kvaliteedi pärast ümbervahetamist ei vaja, erinevalt täna nõukatehnikale müüdavast väljaheitest. Jälle tunnid...
Vasta
#20

(13-11-2018, 12:56 PM)v6sa Kirjutas:  
(13-11-2018, 11:55 AM)huvi5 Kirjutas:  ...
Ja mis seal t40nel siis niiväga on, mis palju maksma läheb?
...
Vene traktorile osasid ostma minnes oled vähemalt nagu miljonär, mine vanale John deerele midagi küsima, maksad vigaseks end. Tõsi, korra vahetatud osa peab alles sinu järeltulija uuesti vahetama.

Kui aeg midagi väärt ei ole, siis jah, reaalset raha kulub "analooge mitteomavale" vähe. Aga tunde, see-eest üksjagu. Big Grin

Milline tükk johni juures miljoni maksab? Siinkohal tasub arvestada ka seda, et OEM tükk reeglina olematu kvaliteedi pärast ümbervahetamist ei vaja, erinevalt täna nõukatehnikale müüdavast väljaheitest. Jälle tunnid...
Väga ei usu, et teema algataja hakkab t40nega jubedalt pappi kokku kühveldama ja aparaat peab 1000tt aastas tegema, et remondiks aega ei oleks. Kui remontida aega pole, siis tuleks vene tehnikast sootuks mööda vaadata sest jah juppide hulgas on saasta palju. Meie turg on täis traktoreid mis on värviremondi saanud aga tehniliselt lonkavad võibolla rohkem kui see kinni jäänud siduriga isend, niiet ma küll ei hakkaks siduri pärast masinat maha kandma. 

Ja ükski tükk ei maksa miljonit, lihtsalt t40 tükid ei maksa sisuliselt mitte midagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne