T-40 sidur kinni

(29-12-2018, 21:21 PM)muska71 Kirjutas:  põkal kah teine silinder pealt pihusti juurest pressib kusagilt diislit välja,aga vot kust aru raske saada.pihustit sai korralikult kahekesi kinni väänatud,aga pihustiümbrus endiselt märg.

Siin välja toodud üks võimalik põhjus:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid452184
Endal ka teise silindri pihusti juurest kuskilt diislileke. Välistatud ja kuivad on pihusti korpuse külge käiv stutser ja selle külge kinnituv pihustitoru. Samuti tagasivoolu kübara ja tagasivoolu toru vaskseibid.
Minul pihustile peale vaadates üldse leket ei märka, küll aga teiselt poolt mootorit. Kuskilt sisselaskekollektori juurest plokikaane jahutusribide vahelt tuleb. Eks ventilaatori õhk raskendab ka vea üles leidmist.
Vasta

Hülsi ja kaane vahelistest kaubanduses olevatest vaskrõngastest:
2017 kevadel remontisin kahte D21 mootorit, mõlemile panin huvi mõttes need rõngad vahele. Täpselt paigaldamine natuke keeruline, tikub ikka kuhugi poole nihkuma.
Ühel mootoril hakkas üks silinder sügisel lekkima, lahti võttes oli näha kuidas vask oli lihtsalt ühest kohast läbi põlenud. Läks ilma kokku ja peab ilusti. Teistel pole probleeme esinenud.
Aga teise mootori remondi põhjuseks oli samuti sumbutist lendav õlisadu mis hakkas järsku. Põhjuseks oli see, et mootor seisis ca10a tolmuses ruumis ja ükskord sai sealt klapikambri kaane tihendit laenatud. Juu tolm ja liiv sattus sisse ja lihvis klapi juhtpuksid ära. Said pmkaubamajast uued poola silindripead ja käib. Poola peade kvaliteet muidugi ei kannata kriitikat, küll osad augud valesti puuritud või üldse puudu jne
Vasta

Kirjutaks ka vahepeal enda teemasse, sai käsile võetud käigukastis tuleva kolksu vea põhjuse leidmisega, hetkel ei ole veel tuvastanud, sest vaja traktor käima panna, kuna lihtsalt mootorit keerates ei ole kolksu kuulda, esimesel vastlusel oli paar hammakat millel väiksed tükid väljas, aga arvan, et need ei saa põhjuseks olla, kuna kolksud on kui mootor töötab tühikäigul, suurem kolksumine on aeglustiga, teiste käikudega on sama mis tühikäigul.
Plaanis kastist õli välja lasta ja traktor käima, siis saaks lähemalt uurida ilma, et nõgu õline oleks, aga seda alles siis kui tekib uus vaba aeg.
Vasta

eks seda kolksu ikka katkine hammakas peab tegema.
Vasta

(31-12-2018, 11:20 AM)muska71 Kirjutas:  eks seda kolksu ikka katkine hammakas peab tegema.

Need hammakad millel tükike väljas ei käi tühikäigul ringi.
Vasta

(31-12-2018, 16:42 PM)Paksumaksu Kirjutas:  
(31-12-2018, 11:20 AM)muska71 Kirjutas:  eks seda kolksu ikka katkine hammakas peab tegema.

Need hammakad millel tükike väljas ei käi tühikäigul ringi.

kunagi uaz villisel päälinn järvel viskas kolksu sisse ja kostus käigukastist,sõitsin teise käiguga kodu keila ja siis kastid maha ja lahti kõik korras ja taga difri taldrekul oli hambad maas.kolks oli iga täispööre.
Vasta

Sidurivõlli mutter on vast lahti. Vaata vahekasti kaane alla...
Vasta

   
Täna leidsin siis ülesse,et aeglusti hammasrattal on üks hammas puudu ja see tekitab kolksumist.
Oskab keegi öelda,et kuidas neid vahetada saab?
Vasta

(05-01-2019, 23:29 PM)Paksumaksu Kirjutas:  Oskab keegi öelda,et kuidas neid vahetada saab?

No eks tuleb otsast lahti harutama hakata. Smile
Vasta

Ja kui sa juba kõik tühjaks tõstad, siis kontrolli üle reversi kitsad laagrid. Valdavalt on vanadel need kõigil läbi ja jorisevad raskema veoga/ või muudel tingimustel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne