Autoklaasi markeering
#1

Soov siis uuele autoklaasile nurka neid tehase kirjasid.Küsimus kuidas neid tehakse liivaprits,happega söövitamine või soovitate tegijat?
Vasta
#2

Tehase kirjad klaasidele trükitakse tehases klaasile. Kuhu sinu klaasidel nad kadusid?

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#3

Mina pole ühtegi tehase klaasi markeeringutta näinud. Kuigi jah ,grusiinid ning Leedu NSV kodanikud kaheksakümnentatel painutasid vaz autodele mingeid plast esiklaase. Või saan küsimusest valesti aru.
Vasta
#4

Praegu tehakse neid märke nii, et olemasoleva hea näidise alusel tehakse mingi siiditrüki (oli vist mingi selline asi...) või tehnoloogiaga täpselt samasugune kleeps läbipaistvale kilele ja siis klaasi tegemise käigus pannakse see kihtide vahele koos tänapäevase toon-turva vms kiledega. Jääb täiesti identne ja ilus.

Lasime niimoodi teha 57 aasta Cadillaci küljeklaaside ringi, õiget tooni rohekas kile vahele, märgid-värgid. Nagu päris.
Maksma läks vist 500-600€,

Eks paras nikerdamine on ja eeldab tegijalt huvi head asja teha ja mässata ning tellijalt konkreetset soovi ja maksevõimekust ilma liigse iba ja sendilugemiseta.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#5

Kui tänapäeva tehase kirjad ei sobi või uued sirged küljeklaasid tehtud.Sportlik huvi kuidas need kirjad tehakse?
Vasta
#6

Tänapäeval nt Saint Gobainis trükitakse/prinditakse vastav tempel klaasi peale ja siis läheb klaas ahju.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#7

Teen ise klaase ja võin kinnitada - siiditrükiga sisemisele klaasile ja siis ca. 500+ kraadi juures ahjus kõvastub värv klaasile.

Edit!
Teeme ka igasugu soovikohaseid klaase, kuid ilma markeeringuta lähevad ainult veesõidukite klaasid ja ehitusel/interjööris kasutatav.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne