Postitused: 4,351
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Kas kolmerattalisele tuleb tagurpidikäik ka installida? Et trepi vastu sõidetud rattaga taganeda. Siis jah trellimootorid sobivamad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 961
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ega muidu teada ei saa kui ise järgi ei proovi. Hiljem saab alati ümber teha. Vanu akutrelle mille nikkelakud läbi pakutakse müügiks palju.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
sedasamustki, et jalgrataste elektrifitseerimise täiskomplekte leiab ju ka kohalikest poodidest ja välismaalt saab neid kordades suuremas valikus ja väiksemates hindades. kas siis sellised ei sünniks pruukida?
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Osta saab kõiki asju. Isetegemise rõõm kaob ära. Võimalik, et tegijal on võimekus paigutada starter pikendatud võlliga tagarataste vahele, me ei tea. Sellisel juhul oleks asjal jumet kuigi veidi overkill tundub siis ka muidugi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
27-11-2018, 01:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2018, 01:46 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Kuna keskmine eesti mees ühtegi pilti ei tee lapsega koos kvaliteetaja veetmisest, siis sellest akutrelli mootoritega GoKardist ühtegi pilti pole võtta, aga siin on liikuv pilt sarnasest või isegi veits kobedamast GoKardist mille põhjale sai see kaadervärk kunagi ehitatud:
https://www.youtube.com/watch?v=vBicsrs4gEI
Kettleri toodang oli. Pedaalid sai maha saetud ja selle pooliku võllijupi otsa sai akutrelli mootor (esialgu üks) keeratud. Nagu ikka, padrun jõuga kinni ja vola seal ta oli. Mingi metalli jupi ja mäkkaiveri teibiga sai mootor fikseeritud kah. Korpus sai hiljem jahutuse huvides eemaldatud aga võimalik, et seda ei olegi vaja. Nagu juba kirjutasin, üks mootor jäi väga lahjaks, vaevu liigutas. Aga pedaale on ju kaks ! Sai siis teine teise pedaali otsa padruniga kinni väänatud ja pöörlemissuund sobivaks. Ja see oli juba püss..
Aku oli vana upsi oma, mingi 10x15x20cm kaalus ehk paar kilo ja kestis ikka mitu tundi, ega tatid enne tuppa ei tulnud ka kui aku tühi, või midagi pekkis oli. Sõber kes selle kombunni ehitas läks ikka hullult pöördesse, a ta üks eesti parimaid elektroonikuid kah moo meelest; lõppversioon oli siis selline, et kiirust sai timmida pedaaliga, edasi-tagasi sõidusuunda sai muuta kangist, kiirendust sai regullida akutrelli siduritest (see oli hädavajalik piloodi koolituseks esimestel sõidutundidel), tuled-suunad-gps-spido, kõik lisad said lõpuks peale. Ja algeline differ. Laadimine oli auto akulaadijaga. Põhimõtteliselt oleks see võinud isegi vist tänava legaalne olla
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
https://www.youtube.com/watch?v=kzoyouXCsm0
Kommidest saab lugeda...
I,m curious how does the motor last?
The motor lasted a while but it had to be cooled down after 30 mins of use I think I got 2 years of use out of it until it ripped the axel off.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Urgitseks natuke starteri teemadel. Kas tuletõrje autode kaitseraual oli tõesti sireen, mis sai pöörded starterilt, ehk oli hoopis mootorina tööle pandud genekas? Kindlasti on keegi, kes teab täpsemalt. Mingi sireen sai liikumise käigukasti väljavõttelt?
Igasugused lasterattad ja pedaalidega autod, ka need, mida eespool loetletud ajakirjades promoti, pandi liikuma generaatorist tehtud mootori abil.
Gaz-51 starterit kasutati kombainidel, et panna mõned organid ajutiselt tagurpidi liikuma, ummistuste likvideerimiseks. Sai kiiremini, ei pidanud maha ronima ja küünte-hammastega kakkuma. Tartu TA tüüpi autodel sai tagaluuktõstuki silinder surve pumba ja starteri kooslusest.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
No näed, värskendasid mälu
, olid tõesti väljaheite pealt. Aga osadel olid stange peal, sellise ventika moodi ribilise rattaga, neid pidi ikka elekter liigutama.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!