DIY murutraktori elektrifitseerimine
#61

Lihtsalt võrdluseks: https://www.tooriistamaailm.ee/akutoiteg...i-ztr480ex
Nagu aru sain, siis niiduorganile 1500W, liigutamiseks 1200W.
4 mootorit, 100Ah pliiaku, 48V.
Väidetavalt 12000m2 pinna niidab ühe laadimisega.
Vasta
#62

(23-05-2021, 12:01 PM)Raivo Kirjutas:  Väidetavalt 12000m2 pinna niidab ühe laadimisega.

Kui, siis golfimuru mida iga paari päeva tagant niidetakse.
Vähemalt maal elava akutoitefänni lükatav 48V muruniiduk annab küll loobumisvõidu alla poole lubatud pinna niitmisel kui nädalas korra niita ja mutimullahunnik on ka ületamatu takistus.
Kõnealusel aparaadil tunduvad olema veel terad otse elektrimootori otsas ja seega mingi kõva esemega kohtumine võib mootorile saatuslikuks saada.
Ise tehes peaks ikka tera olema eraldi puki otsas ja mootor vedama teravõlli elastse siduri vahendusel.
Mitte et elektriliste masinate vastane oleks, kuid elektriline murutraktor tundub kuidagi väga keskkonnavaenulik mõte...
Esiteks toodame me elektrit maavara põletamisest ja teiseks toodetakse neid akusid ja elektroonikat üsna suure saastega ja kui bensiini põlemine on lõpliku saastega, kuna peale põlemist ta enam ei saasta siis vaevalt akude tootmine seda on, kuna need ei haju atmosfääri kui eluiga lõpeb...
Lisaks akude-elektrimootorite-kontrollerite raha eest saab muide päris suure koguse bensiini osta.
Vasta
#63

(23-05-2021, 10:30 AM)13piisab Kirjutas:  
(21-05-2021, 08:58 AM)alfredo Kirjutas:  48V oleks okei lahendus, saaksid kasutada vanu Tesla mooduleid, need on 25V vist.
ei saa mõttest aru. Mis see annab? Pruugitud odavat kontrollerit ju mitte? Kui mitte, siis 18650, mis mingi ajani ka Teslal kasutusel, on odav asi. Miks neid pruugituna ja miks just Tesla poolt kokku pakituna tahtma peaks?

Ning ütleme, et mingil põhjusel osutubki pruugitud Tesla 18650 heaks mõtteks. Kust täpselt ja mis hinnaga neid soovitatud "Tesla elemente" osta saab?

Ah, millel siin elus üldse mingi mõte võiks olla?
Hetkel on vast nii, et kui akutrakatsi soovija väljakäidud numbreid vaatab, pistab ta paremal juhul keele alla paar validooli ja unustab heaga kogu projekti. Sellist ümberehitust on vast siis mõttekas teha, kui elektriga ja akuasjaga sinapeal oled. Ja kuskilt vajalikke komponente nihverdada annab. Kui seda kõike pole, on kindlasti lihtsam maksta suured rahad ja osta tehases kokkupandud garantiiga masin. Ei lenda meist keegi kõrgemale, kui tiivad kannavad. Ei olnud üldsegi pahasti mõeldud, aga võis sedasi kõlada küll.

Tesla mooduleid saab näiteks siit osta ja veel umbes sajast järgmisest kohast, kui vähekegi otsida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne