Postitused: 5,865
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mahindra pole omanik. Neil on kasutusõigus. Nad tahtsid brändi osta, aga neile ei müüdud.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
No võibolla rätipeade maal on huvitav jah aga oleks pidanud selliseid tegema seitsmekümnendate lõpu poole.Siis oleks millegagi konkureerida olnud.
Postitused: 5,865
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Tõenäoliselt siia see esialgu ei jõua. Ainult Aasia turu lõbu.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(01-12-2018, 18:35 PM)Aspelund Kirjutas: Tõenäoliselt siia see esialgu ei jõua. Ainult Aasia turu lõbu.
Kahju! Lahe retropill. Millegipärast on paljude heade asjadega nii, et eurooplane võib ainult suud vesistada ...
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 206
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
3
Royal inglismanide juures olemas, kui suurem huvi saab ka tõenäoliselt nende kaudu ka selle JAWA EUsse. Tootja tundub sama olevat.
Postitused: 2,756
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Hea hinna-kvaliteedisuhe näiteks.
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(02-12-2018, 20:30 PM)v6sa Kirjutas: Mille poolest viidatud põrr hea on?
Hea on suhteline mõiste. Hobisõiduki puhul on oluline, et ta tekitaks Emotsiooni ning Vana Jawa seda ka tekitab. (vähemalt minuealistele kindlasti

)
Kui tegemist oleks töötegemise vahendiga, siis on "heal" hoopis teine tähendus.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 5,865
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
India Jawa puhul näib kohalike kinnitusel just rooste olevat suurim probleem.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma kaldun arvama, et vaevalt seda keegi eurooplaste jaoks tegi. Minu teada on senini või alles olid tootjamaal päris pikad järjekorrad ostmiseks. Ennekõike toodavad nad seda endale, mitte ei oota, et Euroopa selle toodangu ära ostab ja nemad seal, tahavad midagi muud, kui meie.
Maitse asi ja selle üle pole mõtet vaielda, kui just selle tehase omanik pole ?
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
18-10-2020, 12:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2020, 13:13 PM ja muutjaks oli
korvimees.)
(17-10-2020, 19:44 PM)CHRhmm Kirjutas: Välimus isegi meeldib, kuid tänapäevasele rattale sellised näitajad:
Maksimumkiirus: 125 km/h
Võimsus: 17kW/7000 rpm
siga raske ka veel Tühimass: 172 kg
Nalja teevad või?
SIIN ka üks retroratas pakkumisel ning näitajad pole sugugi "kangemad"
Eks igaühel tuleb teha oma valik, kas lahe retrovälimus või kilogrammid ja kilovatid
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 5,865
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Kawasaki W800? 47 hobujõudu.
Triumph Scrambler: 90 hj
Triumph Bonneville T-120 80 hj.
Jne.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Muidu ilus jawa jah,aga 17kw 7000rpm-i juures on tiba riksa moodi jah.Võiks sinna kasvõi 30 kanti jääda oleks normaalne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983