Pobeda 1953
#41

Skännisin taastamis päevikust mõned fotod. Kuna fotod päevikusse liimitud, jääb skännides kvaliteet kehvaks.


  Sellisena ta siis osteti 16.7.1987 Oulu automuuseumist. 


[Pilt: 011193812322a67.jpg]


Oulust koju:

[Pilt: 01119381375e384.jpg]


Taastamine:

[Pilt: 0111938075a0221.jpg]

[Pilt: 011193807783c2c.jpg]

Jätkub...
Vasta
#42

[Pilt: 011193808125bd5.jpg]

[Pilt: 01119380876bcc4.jpg]

[Pilt: 0111938091f0b79.jpg]

[Pilt: 0111938095ab411.jpg]

[Pilt: 01119380999badd.jpg]

Jätkub...
Vasta
#43

Ja valmis ta saigi!

[Pilt: 01119381055e1f6.jpg]

Ja veel mõned pildid:

[Pilt: 01119381094ce78.jpg]


Pilte ja ka ajalehtede-ajakirjade materjali on veel!
Vasta
#44

Mõned pildid veel sama talli autodest. Kõiki ma näinud ei ole, osad autod teises garaazis. Kõigist pole pilte ka.

[Pilt: 0111885965a44ef.jpg]

[Pilt: 011193811730282.jpg]

[Pilt: 0111938119ca949.jpg]


[Pilt: 011193812172cb0.jpg]

[Pilt: 01118859097b36c.jpg]

[Pilt: 011188591185446.jpg]

[Pilt: 0111938359e99cc.jpg]

[Pilt: 011193834942c73.jpg]
Vasta
#45

Invalidkal Eesti number puha.
Vasta
#46

Mis asi see suurte silmadega ja maadligi seal rohelise mosse kõrval on?
Vasta
#47

Mini Clubman
Vasta
#48

Vaatamatta sellele, et ilm oli jäle, käisin täna ülevaatusel. Lihtsalt tahtsin selgust saada,et kuidas olukord ülevaatajale tundub. Kõik tip-top ja järgmine ülevaatus juuni 2023.
  
  Möödunud laupäeval veetsin kaks tundi otsides pidurikonna! No lihtsalt ei teadnud, kust otsida. Seda suurem oli heameel, kui lõpuks leidsin!

 Ülevaatus:

[Pilt: 011198598582e76.jpg]
Vasta
#49

- kuidas seda pikka ülevaatust saadakse?
- kas sisustusest ei viitsi pilte üles laadida - /omal garaazhis 53nda aasta eksemplaar ja ainus viis garaazhis ruumi juurde saada on auto korda teha/ 
- mis aastast neile raadio lisati?
Vasta
#50

(03-03-2019, 12:01 PM)PTC Kirjutas:  - kuidas seda pikka ülevaatust saadakse?

Niipalju, kui ma olen aru saanud, siis Soomes museo registris olevatele autodele kehtivad natuke teised reeglid - pikem ülevaatus, samas on kasutamine aasta vältel piiratud. See museo värk vähe teine kui meil - Eesti must number on sisuliselt kvaliteedimärk taastamistööle, ehk siis paberil kõigile aga tegelikkuses vaevuvad selleks vähesed. Soomes on asi laiematele massidele - auto peab vastama ka seal teatud tingimustele ja vanusele aga need lõdvemad ja rohkem mõeldud selleks, et vanatehnika suvesõidukina kasutajatel oleks elu lihtsam.
Vasta
#51

Eesti musta numbrit hinnates eksid Sa rängalt...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#52

Jah, mustal numbril eestis ja soomes on suur vahe. Soomes piisab auto vanusest ja sellest, et tuled,pidurid töötaksid ja sillaosad oleksid korras. Tean mosset, mis vurab ringi toyota mootoriga ja on ka muuseumi registris. Siin ongi see põhimõte, et soodustada hobiautodega tegelemist. Mis ongi väga mõnus! Ja tegelikult ongi ju tegemist erineva lähenemisega. Eestis on taastatud auto ehk uunikum, soomes lihtsalt vana-auto.Täna käisin motomessil Poris- Terve eraldi parkla oli vanasõidukite tarvis, lisaks veel see tehnika, mis hallis sees. 

  Kahjuks ei ole aega täna enam garaazi minna, et sisemusest pilte teha. Lisan paar pilti, mis fotokas:

[Pilt: 011188588538e95.jpg]


[Pilt: 01118858873ef38.jpg]
Vasta
#53

Kas oled kindel et see toyota mootoriga mosse on museo registris?
Soomes on kahte tüüpi musta numbreid
1.sõiduk mis on museo registris algab registreerimis märk tähega M
2.suvaline sõiduk mis on valmistud või registreetitud ennem 1972 saab lihtsalt musta numbri.kuid see ei alga M

(Kui mina taotlesin oma jawale musta museo numbrit siis küll nokiti tulede lüliti kallal et see polt pole küll õige vaheta ära)
Rohkem infot leiab trafi lehelt
Vasta
#54

Soome Õige muuseumi auto peaks olema samuti nagu meil musta numbri auto. Ehk vastama originaalsusele jne. Samuti originaalsuse % kirjas. See nii öelda vana auto must number Soomes annab lihtsalt päris palju soodustusi kasutajale. Aga samas ei pea olema väga originaal. Nagu eelpoolgi mainitud,soodustab see vana tehnikaga tegelemist.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#55

Jah, ega täpselt pole aru saanudki, kuidas täpselt selle muuseumi registris oleva autoga on. Nii palju, kui ise lugenud olen, on välistatud kere ümber ehitus. Mootorit, sildasid,käigukasti minu teada võib vahetada teatud piirides. Samuti võib peale muuseumi reg. võtmist jätta autole tava numbrid. Siin teemas postituses #44 valgete numbritega autod on ka muuseumi registris, k.a. Lada. Minu auto muuseumitunnistus ei ole hetkel minu käes, aga taastamistunnistusel on vigadeks märgitud ainult vale polstri- ja istmetekattete materjal, valed esituled ja helkurid. Mida nende helkuritega mõeldakse, ei tea. Aga tegelikult on erinevusi algupärasest küll ja küll.
Vasta
#56

Seaduse järgi saad võtta sõiduki museumi registrisse siis kui sõiduki 30 aastat vana ja vastab nõuetele.aga rolli mängib just see 1972 läks soome üle valgele numbrile.peale seda kõik museumi sõidukid on valge numbriga,just nagu see Lada.

Eelpool mis ma mainisin et musta numbriga museo autod algavad M-ga on õige,kuid on ka erand.kui omanik soovib jätta numbri mis oli ennem siis ta saab ka selle numbri jätta museo numbriks mustana.
Näide: Tuttaval vana Suzuki (1968)oli valge numbriga "AA-001"  ja aastas tegi mõned tiirud.sai ta selle registreeritud museo rattaks ning siis võttis sama numbri kuid mustana.
Vasta
#57

Jäi selline pobeda mudel silma

https://m.tori.fi/vi/55230804.htm
Vasta
#58

Küsimus: Kas peaks paigaldama radikale paisupaagi? Ja veel, mis mõtteid on jahutusvedeliku osas. Kas tavaline 50% roheline või veevaba http://www.evanscoolants.co.uk/Coolants/...c_cool_180 ?

  Auto oli paar päeva kodus, mitte garaazis, oli vaja igapäeva autole pisut hoolt teha. Eile, kui õues toimetasin, käisid kaks naabrit oma albumitega ja näitasid, millised autod neil on olnud. Mõlemad härrad olid vanuses 70+ ja autod olid vägevad.  Üks autodest oli 1937a. Buick ja ka praegu sõidukorras, ainult teise pere käsutuses.Aga väga kihvt oli härraseid kuulata!
Vasta
#59

Täna sõber reguleeris Pobi karbussi. Töötab nüüd hoopis ühtlasemalt ja madalamatel pööretel. Keegi lubas karbussi tihendite komplekti, aga senini vaikus. Kui kellelgi pakkuda, andke teada! 


  Töö ja hobi ühel pildil:

[Pilt: 0112014001ab00b.jpg]
Vasta
#60

Huvi pärast küsin, kas endine omanik oli mõne aasta eest lahkunud laulumees, kellest tohutu, osalt restaureeritud, osalt restaureerimata kollektsioon maha jäi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne