Audi 80 B4 2,0l 85kW
#21
Video 

Näe leidsin isegi joonise üles arvutist.
Alumine ots mis on joonistatud treimise jaoks ümmarguseks sobis ilusti külge - originaaliga võrreldes oli mingi ava väike nihe kuid see ei  tekita mingit probleemi.
Kellel seda vala on siis võib julgelt selle järgi valmis teha, vajadusel võin dwg joon ise ka saata.


Ats[Pilt: 50017334]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#22

ABT ja ABK mootoril on see tagumine flants millegipärast jõnksuga tehtud
OEM kood 048121145B
Vasta
#23

On jah jõnksuga, kuid selle tegemine keeruline ning selle joonisega tehtud omale 2 tükki ning istuvad ilusti paika ning toimivad nii nagu peab. Ning peamine, et probleemid said lõpu.
Vasta
#24

Mul lekib ka ca 0,5l aastas, plokikaane tagumise parema nurga juures tilk,mis rändab juhet pidi edasi starteri tõmbereleeni, pole veel jõudnud uurida kas lekib plokikaane tihend või flants.
Vasta
#25

Nende plastflantside "kuulsus" on põhjustatud sellest et ostetakse tundmatu tootja varuosa x euroga mis on valmistatud mingist veel tundmatumast plastikus ning hea kui selline külge pannes terveks jääb, mingist mõistlikust ekspluatatsiooniajast rääkimata. Ostke orig. varuosa xx euro eest ning unustage probleem! Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#26

Sai pandud ka orig.osa-see kestis 2a. Aluka tegemine läks maksma ca.30.-. Joonise tegin ise ning polnud tahtmist eksperimenteerida enam, kui palju millise tootja oma kestab.
Vasta
#27

Peab ikka tahtmine olema, et mingit 4€ maksvat asja (Meyle) lasta treialil teha... Toungue

Ja pole sel plastflantsil viga midagi, peab lihtsalt vaatama, et metallpuksid sees oleks ja hirmsa jõuga kinni ei pooks. max 20Nm vist, keere läheb ilmselt alu sisse.
Survet hoiab sobivas mõõdus O rõngas.

Jahutusvedeliku kadumise põhjus diagnoosimisel ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse. Ehk siis see lekkekoht tuleks üles leida ja asi korda teha, pole midagi hullkeerulist. 
Kui kuskilt (salongikas kah mitte) ei leki, siis paisupaagile rõhukell külge ja õhtuks mingi bar sisse pumbata. Kui hommikuks ikka ei leki ja rõhk + vesi kadunud, siis jookseb läbi kaanetihendi mootorisse.

Käivitamiseg asama teema, kui ikka bensu järgi haiseb nagu vana karpabemm, siis leiab ju lekkekoha kah lihtviisil üles.
Seda ju keegi ei taha, et auto maha põleks?

.
Vasta
#28

(14-12-2018, 14:34 PM)stihl Kirjutas:  ...ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse....

.

Kas mitte sama sõiduki omanik ei parandanud traktorirehvi mingite kummitükkide ja metallketiga, sest ei saanud teist kasutatud rehvigi  kuskilt, et naabri metsast kütet uuristada? Meenub nagu midagi.

Pigem ta ikka mingit kodust ratsi tahab teha, mitte süstemaatiliselt läheneda.

Auto pildi järgi viisin näo ja kasutaja ka lõpuks kokku, vaevalt ta väga diagnostik on.
Vasta
#29

(14-12-2018, 15:07 PM)ivo86 Kirjutas:  
(14-12-2018, 14:34 PM)stihl Kirjutas:  ...ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse....

.

Kas mitte sama sõiduki omanik ei parandanud traktorirehvi mingite kummitükkide ja metallketiga, sest ei saanud teist kasutatud rehvigi  kuskilt, et naabri metsast kütet uuristada? Meenub nagu midagi.

Pigem ta ikka mingit kodust ratsi tahab teha, mitte süstemaatiliselt läheneda.

Auto pildi järgi viisin näo ja kasutaja ka lõpuks kokku, vaevalt ta väga diagnostik on.

see traktoriratas oli häda tapuvariant ja Audi juures olen suht vähe ise teinud, ütleme veovõlliotsa vahetasin, pidurikettad ja nüüd küünla juhtmed. kogu ülejäänud asi, esisilla taastamine, oh õudu veepumba vahetamine ja lõpuks sillareguleerimine koos vajalike asjadega sai teenusena ostetud. Diagnostik jah ei ole

Veel pole maha löödud
Vasta
#30

Jälle miski asjasse mittepuutuv poriloopimine Sad
Pole ime, et tehnikajutud koomale tõmbuvad. Saab ju natuke kontrollida end, et kas peab ikka selle uitmõtte kohe kirja panema? Või ei saa? Sel juhul palve kõigile adminnidele - ärgake üles!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#31

üldiselt probleeme jääb vähemaks lekkis pisut radika alumine lõdvik ja raskelt käivitumine on muutunud nüüd samuti hulka paremaks, viskasin eelmise omaniku poolt pandud Made in China küünlajuhtmed minema ja sai mingid Saksa omad ostetud. Ees ootavad tööd on katuseluuk vahetada ja esimesed poritiivad

Veel pole maha löödud
Vasta
#32

(14-12-2018, 15:07 PM)ivo86 Kirjutas:  
(14-12-2018, 14:34 PM)stihl Kirjutas:  ...ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse....

.

Kas mitte sama sõiduki omanik ei parandanud traktorirehvi mingite kummitükkide ja metallketiga, sest ei saanud teist kasutatud rehvigi  kuskilt, et naabri metsast kütet uuristada? Meenub nagu midagi.

Pigem ta ikka mingit kodust ratsi tahab teha, mitte süstemaatiliselt läheneda.

Auto pildi järgi viisin näo ja kasutaja ka lõpuks kokku, vaevalt ta väga diagnostik on.


Kuna ka siin äris väike käpp sees siis võin öelda et korralik diagnostik ei ühenda oma tuhandeid maksvat arvutit kohe kindlasti mitte vana audi 80-ga, kui ta oma tehnikast vähegi hoolib. Kontrollereid varemgi läbi lastud. Suvalisi 40 euriseid "diagnostikaseadmeid" võib ju panna järgi aga mis kasu sest on... 


Ivo... Üldiselt pole see teiste asi kes millega oma kummi lapib, see mees on mul võsameeste saage elustanud terve joru ja jagub talle vaid kiidusõnu, on käima pannud ka need saed millele ise ja teised mehed ammu käega löönud...


Aga jutu lõpuks... mul pole vaja piltigi otsida et öelda kes meist siin sulaselge "räme sõim" on ja oma mõttetu lalina koos klaviatuuriga endale sisse võib istuda... Räägin juba pikamalt aega et täiesti mõttetu on midagi siia postitada, alati leidub keegi kes midagi sitasti peab ütlema. Kui midagi tarka või head öelda pole, siis ärge parem öelge midagi.  Kes sitasti tahab öelda siis võtku teadmiseks et ma oskan ka väga sitasti öelda, nii et on ikka öeldud.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#33

Kui audi tahab remonti siis pärnus oskan juhatada Cool kunagist oli kah audi mis ei tahtnud külmalt käivituda, soojalt iga mats... peale tempi anduri vahetust käivitus iga ilmaga  Big Grin
Vasta
#34

inri-le temp andur vahetatud

Veel pole maha löödud
Vasta
#35

(14-12-2018, 22:25 PM)JaakH Kirjutas:  inri-le temp andur vahetatud

Mitu temp andurit sel mootoril üldse oli?
Kokkupuudet pole olnud aga üsna palju kohtab seda kui näidiku jaoks on üks andur ja aju jaoks teine.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36

Sellel on 2 temp.andurit- valge näidikule ning sinine ajule.
Vasta
#37

(14-12-2018, 19:59 PM)mlsluik Kirjutas:  
(14-12-2018, 15:07 PM)ivo86 Kirjutas:  
(14-12-2018, 14:34 PM)stihl Kirjutas:  ...ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse....

.

Kas mitte sama sõiduki omanik ei parandanud traktorirehvi mingite kummitükkide ja metallketiga, sest ei saanud teist kasutatud rehvigi  kuskilt, et naabri metsast kütet uuristada? Meenub nagu midagi.

Pigem ta ikka mingit kodust ratsi tahab teha, mitte süstemaatiliselt läheneda.

Auto pildi järgi viisin näo ja kasutaja ka lõpuks kokku, vaevalt ta väga diagnostik on.


Kuna ka siin äris väike käpp sees siis võin öelda et korralik diagnostik ei ühenda oma tuhandeid maksvat arvutit kohe kindlasti mitte vana audi 80-ga, kui ta oma tehnikast vähegi hoolib. Kontrollereid varemgi läbi lastud. Suvalisi 40 euriseid "diagnostikaseadmeid" võib ju panna järgi aga mis kasu sest on... 


Ivo... Üldiselt pole see teiste asi kes millega oma kummi lapib, see mees on mul võsameeste saage elustanud terve joru ja jagub talle vaid kiidusõnu, on käima pannud ka need saed millele ise ja teised mehed ammu käega löönud...


Aga jutu lõpuks... mul pole vaja piltigi otsida et öelda kes meist siin sulaselge "räme sõim" on ja oma mõttetu lalina koos klaviatuuriga endale sisse võib istuda... Räägin juba pikamalt aega et täiesti mõttetu on midagi siia postitada, alati leidub keegi kes midagi sitasti peab ütlema. Kui midagi tarka või head öelda pole, siis ärge parem öelge midagi.  Kes sitasti tahab öelda siis võtku teadmiseks et ma oskan ka väga sitasti öelda, nii et on ikka öeldud.

Kas ta sinu sõber on või mitte, mind väga ei tõmba, pangu või ilma kolvita saag käima. Minul on temaga ülinegatiivne kogemus ja üsna põhjendatult ma seetõttu ka lambist kiidusõnu ei jaga aga rämedat sõimu pole ka siia kirjutanud oma arust. Et kui igat asja taga ei kiida, siis pead vait olema? Avalik foorum ju.

Ja diagnostika jaoks polegi mitmetuhande eurost varustust vaja, kui sa teenust ei paku. Tavaline crackitud hiina juhe koos adapteriga näiteb sul kõik asjad ära, mida see auto ise näitama on võimeline. Ja sellest on juba abi küll, et nii mõnigi viga üles leida. Ilmselgelt antud autoga seda ei tehta, muidu oleks seda juba tehtud.

Ja kui ma peaks puusalt pakkuma, mis sellel autol viga on, siis ilmselt karjub hoolduse järgi. Vahetada tuleks vedelikud ja filtrid ja sinna otsa ka kuluosad, mida tehas on ettenäinud ka aegajalt vahetada.


Isiklikult soovitaks vana auto puhul esimesena alati pidurid korda teha, väheneb oht kellelegi otsa sõita vähemalt. 4 ketast, klotsid ja vajadusel luigurid/või lausa uued supportid ei ole selle auto puhul eriti kallid. Piduriõli kindlasti ka siis uus. Vajadusel rattalaagrid, amordid ja amordi need ülemised tugilaagrid.
Kondid ja sillapuksid. Tasuks ka piiluda, mis esimesest poolraamist järel on, osadel on seal metalli väga vähe järel. Mootoriõli + jahutusvedelik + veepump + rihmakomplekt. Küünlad ja juhtmed kindlasti. Õhulugeja võib ka kahtlane olla, aga seda ilmaasjata ei vahetaks, tuleks kontrollida. Lahtise pilguga muud asjad ka üle vaadata kui juba toimetad seal ja vajadusel ära vahetada. Ja tasuks see kõik korraga ära teha, lihtsam + tead et kestab ka teise eluea sinna otsa. 500 euroga sulle keegi uut autot ei müü ju.
80 on väga hea auto ja olen neid paar tk niimoodi remontinud - järgmised 5 aastat on mureta praktiliselt, siis peab neid lollakaid käsipiduritrosse kõpitsema, mis tahavad kinni roostetada meie soola sees. Hind on neil odav, aga vahetuseks roni jälle auto alla. Tüütu. Ja noh, konte ja mainitud ülemisi amorditugilaagreid võid ka kohe hulgi osta. Isiklikult soovitaks sinna amorditugilaagrivahele kummist suur "seib" vahele panna. Sild saab tihkem.
Vasta
#38

(14-12-2018, 22:25 PM)JaakH Kirjutas:  inri-le temp andur vahetatud

Kumb? Neid on sel mootori kaks.
Vasta
#39

(15-12-2018, 01:23 AM)ivo86 Kirjutas:  ...
Tavaline crackitud hiina juhe koos adapteriga näiteb sul kõik asjad ära, mida see auto ise näitama on võimeline. Ja sellest on juba abi küll, et nii mõnigi viga üles leida.
...


Ilmselgelt ei ole Sa kursis, mida antud mootorist välja lugeda annab. Sel on vaid nelja juhtmega ühendus, mille kaudu saad pöörded ja hapnikuanduri näidu. Isegi kütuserõhku see eelajalooline pada ei näita...

Ülejäänus: kakelge privaadis edasi. Mis annab õiguse lekkivast radikalõdvikust kohe teha järeldused per$es piduritega pommist? Ilmselgelt on B4 kerega lahustipõletajast paraolümpia auto, mille igapäevatarvitaja otsib soodsamaid lahendusi, mitte ei hoia autot näitusekorras. Kuniks auto on ülevaatust legaalselt läbivas korras (rool võinaldab autot suunata, pidurid suudavad peatada) pole ülejäänuga ju häda.

Ehk teemalgatajale kannatust ja rahulikku meelt. Selle auto diagnostikaks on vaja vaid täpset multimeetrit, elektriskeemi ja $itta kanti aega.
Vasta
#40

ma pole teda näituse korda tahtnudki viia sest pole olnud sellist mõtetki, lihtsalt sai teema tehtud ja jagada l'bi foorumi mõtteid. Kuigi hakkas pori loopimiseks kiskuma.

Kannatlikku meelt pole vaja, seni kui sõidab! Kuhu ta ikka pääseb :Big Grin Eks õhtu poole saab pilte ka

Veel pole maha löödud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne