Audi 80 B4 2,0l 85kW
#61

võibolla on ettenähtud vahetada ka tihend,mis tavaliselt vana klaasi eemaldamisel puruneb
Vasta
#62

jah sain uue pakkumise 120.- see tundub juba normaalne olevat. Salongi lasen kevade tuttava juures keemilisega puhtaks. Ja siis oleks enam vähem.

Veel pole maha löödud
Vasta
#63

Tere.
Mis Viljandi CarFixi mehed küsivad, oled uurinud?
Edu!
Vasta
#64

(04-03-2019, 23:09 PM)MadDriver Kirjutas:  Tere.
Mis Viljandi CarFixi mehed küsivad, oled uurinud?
Edu!

seal käisingi ja sealt selle 170 saingi

Veel pole maha löödud
Vasta
#65

Näita rahvale uut pilli ka Smile
Vasta
#66

(10-03-2019, 08:27 AM)fm25 Kirjutas:  Näita rahvale uut pilli ka Smile

aga palun!!!! Volkswagen Grupist ikka Big Grin
 [Pilt: large_29834409_P7Wb.jpg]

[Pilt: large_29834411_poKw.jpg]

Veel pole maha löödud
Vasta
#67

See on nagu "poolking" Big Grin
Vasta
#68

Fuuh..vale foorum ju...
Vasta
#69

Tervist.

 Kasutan teise isiku teemat aga jään sama automargi juurde : Audi 80 2,0 l bensiini mootoriga ja mure - süüteküünlad plokikaanes kinni , viimased 10 aastat pole keegi neid vahetanud , selle stantsitud torust võtme ümardasin , ostsin padruni ja , kas on olemas mingi keemiatoode , millega võiks küünlaid enne keeramist leotada ?
Vasta
#70

vaevalt,et mingi keemia läbi küünla tihendseibi ronib.aja mootor kuumaks ja hakka meelitama.kui natukenegi lubab,siis võid hakata spreydega möllama.küünlavõti peab olema korralik!
Vasta
#71

(08-04-2019, 18:49 PM)sturmbannführer Kirjutas:  vaevalt,et mingi keemia läbi küünla tihendseibi ronib.aja mootor kuumaks ja hakka meelitama.kui natukenegi lubab,siis võid hakata spreydega möllama.küünlavõti peab olema korralik!
 Ja igaks juhuks lisan elementaarse asja, et keerata tuleks ristiga, mitte narre või muu säänsega.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#72

(08-04-2019, 19:07 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(08-04-2019, 18:49 PM)sturmbannführer Kirjutas:  vaevalt,et mingi keemia läbi küünla tihendseibi ronib.aja mootor kuumaks ja hakka meelitama.kui natukenegi lubab,siis võid hakata spreydega möllama.küünlavõti peab olema korralik!
 Ja igaks juhuks lisan elementaarse asja, et keerata tuleks ristiga, mitte narre või muu säänsega.

Riist pole oluline - oluline on MITTE TÕMMATA KÕRVALE! Ristiga on jõudu lihtsalt kergem võrdselt doseerida, aga ka sellega saab küünlaid murda.

Kui auto sõidab igapäevaselt, siis pole seal leotada midagi - aja kuumaks ja hakka meelitama. Kui auto seisab, siis võib mõne hästironiva vedelikuga süvendid täitsa nädalaks-kaheks. Petrool, diislikütus, ... mis võtta on. No Coca-Colat ei soovita - võib liiga äge olla alukaanele.
Vasta
#73

https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ...kala_400ml  
Täiesti hea asi, kuigi mõeldud pihustite ja eelsüüte küünalde lahtileotamiseks , küll sobib ka süüteküünaldele
Vasta
#74

Naabrimees nädalavahetusel mainis et plaanib oma b4 metalli viia... äkki soovid omale hoopis? Bensukas on aga mis mootoriga, pean uurima.
Vasta
#75

Tere.

 Aga palun uurige .

Edvard , 51949018
Vasta
#76

(09-04-2019, 11:42 AM)edvard Kirjutas:  Tere.

 Aga palun uurige .

Edvard , 51949018

66kW pidi olema Big Grin
rohkem väga öelda ei osanud. Tumeroheline, esitiivad olid läbi ja küljekarpidel ka vist roostet oli. Mootor lekib õli kuskilt(plekk on kiviparketil) aga muidu sõidab ja käivitub iseseisvalt...
Tartumaal Kastre vallas.
kui huvi on siis annan PS numbri, suhelge ise.
Vasta
#77

Tervist.

 Tänan hea nõuga appi tulnud foorumlasi , küünlad , küünlajuhtmed , jagaja kaas ja rootor vahetatud ning tehnoülevaatus läbitud .

 Edvard.
Vasta
#78

Audi sai täna esiosa värskenduse valgustite näol!!!! Uued suunatuled ja viisakad esituled!!! Nn  uued "kondid" lähevad homme alla!!! Keretööd algavad peagi. Pildid tulevad homme

Veel pole maha löödud
Vasta
#79

Ammu pole kirjutanud Audiga toimetamistest. Nii ega suurt pole muutunud seis enam vähem sama. Välja arvatud toitesüsteem, see sai paagist kuni mootorini läbi uuritud ja hopaa, keegi tarkpea oli pannud ühe filtri vahele, mida ma ei oleks osanud nähagi, see oli loomulikult sitta täis. Ja sellega tundub et raske käivituse probleem lahenes. Sai üks doonoriks ostetud (ise pole veel näinud) tuttavaga kahe peale, tal mootorit vaja. Mul poritiibu ja nipet näpet veel. Edevaks asja ei taha ajada aga pagassi spoiler pidi ka küljes olema - Audi originaal. Tulevadki pikad ja pimedad ööd, kus ma pean tööl olema ja saan sooja garaazi kasutada. Hea kõpitseda. Aga eks näis. Muidu olen Audi juppidele vastuvõtlik!

Veel pole maha löödud
Vasta
#80

Läks mis aega läks aga Audile tõin doonori mis osutus paremaks kui vana. Ja asi laheneb pikkamsi nii, et vana tumesinine loovutab juppe valgele. 
Valgest ka pildike https://myalbum.com/album/AYbyzGD8aPiu

Veel pole maha löödud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne