Tsaari-Venemaa au ja uhkus
#41

1912 Renaulti mootor on ka põhimõttelt sarnane. Mudelit ei tea.

[Pilt: 37647-1538649359-3270863.jpg]
Vasta
#42

(14-06-2019, 10:01 AM)motamees Kirjutas:  
(14-06-2019, 09:35 AM)Formika Kirjutas:  ... Probleemid tagasillaga, mis küll tehti jooniste järgi valmis, aga katsetamisel on kõva undamine sees. Läks tehasesse ümbertegemisse. Imelik, kuidas tänapäevaste seadmetega ei suudeta sajandivanuseid asju järele teha...
A kes ütles, et need tol ajal ei unnanud.
Undamine ei ole ju alati töötlemise täpsuse probleem. Korpuse nõrkus võib helisid tekitada. Moskvitsi tagasillast saadi undamine ära siis, kui lisati reduktori korpusele tugevdusribid.

Ja kes ütleks, mis ollust sillas tol ajal määrdeainena kasutati? Mingi kaasaegse udupeene transmissiooniõliga võibki unnata, kui originaalis seal mingi tõeliselt paks tökat sees peaks olema.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#43

(19-07-2019, 19:58 PM)Mossemees Kirjutas:  
(14-06-2019, 10:01 AM)motamees Kirjutas:  
(14-06-2019, 09:35 AM)Formika Kirjutas:  ... Probleemid tagasillaga, mis küll tehti jooniste järgi valmis, aga katsetamisel on kõva undamine sees. Läks tehasesse ümbertegemisse. Imelik, kuidas tänapäevaste seadmetega ei suudeta sajandivanuseid asju järele teha...
A kes ütles, et need tol ajal ei unnanud.
Undamine ei ole ju alati töötlemise täpsuse probleem. Korpuse nõrkus võib helisid tekitada. Moskvitsi tagasillast saadi undamine ära siis, kui lisati reduktori korpusele tugevdusribid.

Ja kes ütleks, mis ollust sillas tol ajal määrdeainena kasutati? Mingi kaasaegse udupeene transmissiooniõliga võibki unnata, kui originaalis seal mingi tõeliselt paks tökat sees peaks olema.
Ma pigem peaksin seda undamist autentseks, kui puhtalt mõõdujärgi tehtud asi. Ega siis ürgajal see hambumise käbi ja taldriku regull nõnna imeline polnud nagu tänapäeval. Või sootuks satelliitide oma see ulg, kus polegi miskit regullida. Ärgem unustagem, et toonastel teedel ei pruukinud need helid üldse kellegi tähelepanu pälvida.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#44

Novosibirskist saadeti üle hulga aja mõned pildid. Kui ma vahepeal arvasin, et Russo Balti projekt on liiva jooksnud, siis eksisin. Töö käib, ehki suurte raskustega. Plaanis on neil ehitada vähemalt 5 autot. Seni pole lahendust leitud mootori probleemile. Plaanitakse ise neid tehase jooniste järgi tootma hakata. Käimas keretööd. Kui vaadata selle auto keerukust, siis saab aru, miks need tookord nii kallid olid.
   
   
   
Vasta
#45

Pole tükil ajal Russo Balt-i ainetel sõna võtnud. Tänaseks on jooniste järgi valmistatud u. 3500 detaili. Kuna mootoreid ei ole võimalik leida, siis käivitati Novosibirskis nende tootmine. Tehakse üks partii, vist 25 tk. Arvatavasti üle maailma rohkem müüa ei õnnestu, kui sedagi. Novosibirski endistes sõjatehastes peaks küll olema võimekust neid mootoreid toota. Kui sellega saadi hakkama 1912-l aastal, küll saadakse ka tänapäeval.
   
   
Vasta
#46

Viimastel nädalatel on Novosibirskis kõvasti tööd vehitud. Hakkan juba uskuma, et asjast saab asja. Muidugi veel mootor?
   
   
   
   
   
   
   
Sellisel kujul veeti auto Moskvasse, igaaastasele Sokolniku Auto näitusele. Saadigi veel paar uut tellimust.
   
Vasta
#47

(14-03-2020, 10:13 AM)Formika Kirjutas:  Saadigi veel paar uut tellimust.
 ... nu funndriise raha-ahastus selga ja TULD!!!  Manufaktuur juba olemas...

loll on loll olla.
Vasta
#48

(14-03-2020, 10:13 AM)Formika Kirjutas:  Viimastel nädalatel on Novosibirskis kõvasti tööd vehitud. Hakkan juba uskuma, et asjast saab asja. Muidugi veel mootor?
Venelased ikka suudavad üllatada, Phillipsi peaga kruvidega on nende tsaariaegse originaali koopia trandulett kokku kruvitud ja seda täitsa kõigile nähtavas kohas.
Kui juba selliste silmnähtavate asjadega niivõrd mööda panna, siis sinna kapoti alla peitu võib nt. Volga bensumootori või mõne moodsa diisli panna, see oleks vähemalt peidus. Big Grin

Kuna ülejäänud töö tundub väga kallis ja korralik, siis sellise lihtsa pisiasjaga möödapanemine tundub lihtsalt mõistusevastane.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#49

(14-03-2020, 18:54 PM)mossepower Kirjutas:  
(14-03-2020, 10:13 AM)Formika Kirjutas:  Viimastel nädalatel on Novosibirskis kõvasti tööd vehitud. Hakkan juba uskuma, et asjast saab asja. Muidugi veel mootor?
Venelased ikka suudavad üllatada, Phillipsi peaga kruvidega on nende tsaariaegse originaali koopia trandulett kokku kruvitud ja seda täitsa kõigile nähtavas kohas.
Kui juba selliste silmnähtavate asjadega niivõrd mööda panna, siis sinna kapoti alla peitu võib nt. Volga bensumootori või mõne moodsa diisli panna, see oleks vähemalt peidus. Big Grin

Kuna ülejäänud töö tundub väga kallis ja korralik, siis sellise lihtsa pisiasjaga möödapanemine tundub lihtsalt mõistusevastane.
 See visati näituse jaoks kiirkorras kokku ja läheb uuesti laiali. Kindlasti sellised asjad parandame ära. Momendil ongi probleem nende kruvidega, sest pole 100 % selge, milliseid seal kasutati. See isend, mis Moskva muuseumis on, restaureeriti vist juba 70-ndatel ja siis ei pööratud sellistele "pisiasjadele" tähelepanu.
Vasta
#50

Tehase birka paistab ka, et on läbi laseri lastud. Kompjuuter on selles birka valmimise protsessis igal juhul varjamatult osaline.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#51

Russo-Baltide tootmist tahetakse vist konveiermeetodil alustada. Muudkui otsitakse uusi kliente. 

http://autobuy.ru/wpage/149497

Kellel on c 800 000.-€ kusagil ripakil, siis Jõulukingitus olemas.  Big Grin
Vasta
#52

Владелец: Владислав Владимирович, Барнаул
Телефон: +79609518476
Отправить сообщение владельцу

Куплю детали, узлы, агрегаты, техническую документацию (чертежи) , а также любую другую документацию (в том числе и сканированную) на автомобили "Руссо-Балт", исторические фотографии.
С 2015 года группа специалистов занимается восстановлением технической документации (чертежей, спецификаций) на автомобили Русско-Балтийского вагонного завода.
В настоящее время закончена работа по техническим расчётам и изготовлению чертежей на двигатель Тип С 24-30 HP. Планируется постройка работающих копий этих двигателей.
В планах дальнейшая работа над остальными узлами и агрегатами автомобиля «Русско-Балтийский» Тип С 24-30 HP, а также восстановление техдокументации на все типы легковых и грузовых автомобилей РБВЗ.
Приглашаем к сотрудничеству потенциальных покупателей первых серийных российских автомобилей, изготовленных в точном соответствии с сохранившимися заводскими чертежами и документами. Также рассмотрим предложения реставрационных мастерских и специалистов по участию в проекте.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#53

Pole ammu Russo-Balti teemal sõna võtnud. See mis pidi nüüd Septembris valmis olema, pole seda mitte. Konnasilmaks ikka mootor. Sellega, milleks oldi 1912 a. Riias võimelised, ei saada hakkama tänapäeval Venemaal. Ühesõnaga projekt seisab. Kuna sinna on investeeritud väga palju mõjukate inimeste raha, siis ei taha nende tegijate nahas olla. Aga see selleks, küll nad midagi välja mõtlevad. Igatahes Novosibirski Retro Klub avas uue Nostalgia muuseumi (ju neil on mida nostalgitseda), kus veel poolik Russo-Balt aukohal.
/youtu.be/ecVNPRc9UcQ[/url]
Vasta
#54

https://youtu.be/ecVNPRc9UcQ
Vasta
#55

Kui tegijatel on joonised ja raha, siis ei tohiks mootori tegemine küll probleem olla. Üks valuvormide tegemise võimalus:  
Vasta
#56

(17-09-2020, 15:13 PM)Brrr Kirjutas:  Kui tegijatel on joonised ja raha, siis ei tohiks mootori tegemine küll probleem olla. Üks valuvormide tegemise võimalus:  
 Tol kaugel ajal, kui mu vana-vanaisa oli Viitina vallavanem ja käis Riias, meie tookordses pealinnas asju ajamas oleks võinud sealt ühe mootori kaasa tuua ja nii oma laste-laste lastele muretuma elu kinkida Big Grin. Nali naljaks aga kardan, et see mootori tegemine nii lihtne ka pole. Tookord valati ju plokid malmist + kõik muud vidinad. Eriline probleem pidi magneeto olema või magneetod. Jooniste järgi nagu igal silindril oma. Moskva muuseumis ainukesel säilinud Russo-Baltil on süütesüsteem ümber ehitatud.
Vasta
#57

(17-09-2020, 22:24 PM)Formika Kirjutas:  ... Eriline probleem pidi magneeto olema või magneetod. Jooniste järgi nagu igal silindril oma. Moskva muuseumis ainukesel säilinud Russo-Baltil on süütesüsteem ümber ehitatud.
Ma ei usu, et tal üldse magneetosüüde oli. Tõenäoliselt on seal babiinosüüde, nagu esimese otsa Fordsoni traktoritel mudel F. Meie Bitvargenil on see mootor peal ja peab nentima, et ülikapriisne süsteem. Aga neid kandilisi babiinosid (nö süütepoole) iga silindri jaoks sai tellida ookeani tagant.
Uuemad Fordsoni trakad mudel N tulid juba palju töökindlama Boschi magneetoga süütesüsteemiga.
Vasta
#58

   
Vasta
#59

(18-09-2020, 07:54 AM)honkomees Kirjutas:  Ma ei usu, et tal üldse magneetosüüde oli. Tõenäoliselt on seal babiinosüüde, nagu esimese otsa Fordsoni traktoritel mudel F. Meie Bitvargenil on see mootor peal ja peab nentima, et ülikapriisne süsteem.
Asjaga peab oskama ümber käia. Siis käib ja kestab. Eks ta muidugi algeline on.
Vasta
#60

Näide idanaabri hindadest. Seltsimees sai ühe, toonitan ühe Russo-Balti rattaga maha ja kohe ratsa rikkaks 3500.-€

http://autobuy.ru/wpage/152387
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne