Tsaari-Venemaa au ja uhkus
#41

1912 Renaulti mootor on ka põhimõttelt sarnane. Mudelit ei tea.

[Pilt: 37647-1538649359-3270863.jpg]
Vasta
#42

(14-06-2019, 11:01 AM)motamees Kirjutas:  
(14-06-2019, 10:35 AM)Formika Kirjutas:  ... Probleemid tagasillaga, mis küll tehti jooniste järgi valmis, aga katsetamisel on kõva undamine sees. Läks tehasesse ümbertegemisse. Imelik, kuidas tänapäevaste seadmetega ei suudeta sajandivanuseid asju järele teha...
A kes ütles, et need tol ajal ei unnanud.
Undamine ei ole ju alati töötlemise täpsuse probleem. Korpuse nõrkus võib helisid tekitada. Moskvitsi tagasillast saadi undamine ära siis, kui lisati reduktori korpusele tugevdusribid.

Ja kes ütleks, mis ollust sillas tol ajal määrdeainena kasutati? Mingi kaasaegse udupeene transmissiooniõliga võibki unnata, kui originaalis seal mingi tõeliselt paks tökat sees peaks olema.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#43

(19-07-2019, 20:58 PM)Mossemees Kirjutas:  
(14-06-2019, 11:01 AM)motamees Kirjutas:  
(14-06-2019, 10:35 AM)Formika Kirjutas:  ... Probleemid tagasillaga, mis küll tehti jooniste järgi valmis, aga katsetamisel on kõva undamine sees. Läks tehasesse ümbertegemisse. Imelik, kuidas tänapäevaste seadmetega ei suudeta sajandivanuseid asju järele teha...
A kes ütles, et need tol ajal ei unnanud.
Undamine ei ole ju alati töötlemise täpsuse probleem. Korpuse nõrkus võib helisid tekitada. Moskvitsi tagasillast saadi undamine ära siis, kui lisati reduktori korpusele tugevdusribid.

Ja kes ütleks, mis ollust sillas tol ajal määrdeainena kasutati? Mingi kaasaegse udupeene transmissiooniõliga võibki unnata, kui originaalis seal mingi tõeliselt paks tökat sees peaks olema.
Ma pigem peaksin seda undamist autentseks, kui puhtalt mõõdujärgi tehtud asi. Ega siis ürgajal see hambumise käbi ja taldriku regull nõnna imeline polnud nagu tänapäeval. Või sootuks satelliitide oma see ulg, kus polegi miskit regullida. Ärgem unustagem, et toonastel teedel ei pruukinud need helid üldse kellegi tähelepanu pälvida.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#44

Novosibirskist saadeti üle hulga aja mõned pildid. Kui ma vahepeal arvasin, et Russo Balti projekt on liiva jooksnud, siis eksisin. Töö käib, ehki suurte raskustega. Plaanis on neil ehitada vähemalt 5 autot. Seni pole lahendust leitud mootori probleemile. Plaanitakse ise neid tehase jooniste järgi tootma hakata. Käimas keretööd. Kui vaadata selle auto keerukust, siis saab aru, miks need tookord nii kallid olid.
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne