(Täitev)ametniku olemuse lahkamine (poolitus teemast: Tehniline ülevaatus)
#21

ka meie küngaste vahele valla jm kõrvalteedele on viimasel ajal eksinud sinivalgeid autosid, mida varem kunagi näha pole olnud. Lisaks on üsna tihti kummalistes külavahekohtades seismas eravärvides piirivalve/tolli masinaid, kes küll tunnevad huvi vaid mõnede üksikute masinate vastu, keda on põhjust kahtlustada ebaseaduslikes kaubanduslikes ettevõtmistes a la sigaretid.
Vasta
#22

Toll on küllaltki aktiivseks muutunud.Keskmaal olen täiesti suvalistes kohtades näinud.
Siinkandis prioriteediks sinine kütus.Mitmed tuttavadki laksu kätte saanud.
Üks tuttav kes liikleb peaaegu kõikide Volkarite esiemaga oli kinni peetud ja küsimuse
peale,et mis peatamise põhjus võiks olla, viidati masina välimusele.Umbes,et kui vanem
väsinud välimusega auto siis nagunii sinine sees.Aga pidid nad pettuma.
Vasta
#23

Mul tuttav sõidab vana õliga,mis sel juhul tehakse.
Vasta
#24

   

Mõni hommik hakkab tööpäev tõesti nii pihta: Tullakse valesse kohta ja kui juba juhuslikult kohal ollakse siis noh  kontrollime teid ka Smile

(06-01-2019, 00:32 AM)_rein_ Kirjutas:  Mul tuttav sõidab vana õliga,mis sel juhul tehakse.

Vana õli eest võiks saada ebaseadusliku põletamise ja käitluse eest paragraafi kirja Smile

Tsitaat:Vanaõli
Vanaõli on mineraalne või sünteetiline määrdeaine või tööstusõli, eelkõige sisepõlemismootorites kasutatud õli ja käigukastiõli, määrdeõli, turbiiniõli ning hüdraulikaõli, mis ei sobi enam algselt ette nähtud kasutuseks.

Vanaõli kuulub ohtlike jäätmete hulka ning selle käitlemiseks on vaja jäätmeluba. Vanaõli tohib üle anda ainult ohtlike jäätmete käitluslitsentsi ja jäätmeluba omavale ettevõttele.

Kui see on tehniliselt teostatav, tuleb vanaõli koguda eraldi ning taaskasutamisel tuleb eelistada vanaõli regenereerimist.

Vanaõli tohib põletada ainult jäätmepõletusluba omavas jäätmekäitluskohas, mis vastab tööstusheite seaduse ja keskkonnaministri 20.06.2013. aasta määruse nr 41 "Täpsemad nõuded jäätmepõletus- ja koospõletustehase käitamisele" nõuetele. 

Vanaõli põletamine ilma jäätmeloata ning eelnevalt nimetatud määruse nõudeid täitamata on keelatud.

allikas: https://www.envir.ee/et/ohtlikud-jaatmed
Vasta
#25

Olgu see õli uus või vana, kui kütuseaksiis on selle pealt maksmata siis sõita ei või ikka...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#26

(06-01-2019, 13:35 PM)mlsluik Kirjutas:  Olgu see õli uus või vana, kui kütuseaksiis on selle pealt maksmata siis sõita ei või ikka...
Siis peaks läbitöötanud toiduõliga sõitmine ka ju keelatud olema?
Ei tahaks seda nagu väga uskuda kuna toiduõliga sõitmist mitte ei varjata kiivalt nagu sinisega sõitmist vaid pigem isegi reklaamitakse.
Aastaid tagasi oli Tallinnas GoGreen nimeline kokkuleppetakso/juhiga autorent, kes kasutasid vanu W123 diisel-mersusid ning lausa avalikult reklaamisid et sõidavad toiduõli pealt ning sellest tuli nende nimigi. Ei ole asjaosalistelt küll kuulnud, et toiduõliga sõitmisest kunagi seadusliku poolega seotud probleemi oleks tulnud.

Vähemalt ettevõtetel tuleks tegelikult nii kasutatud toidu- kui ka mootoriõli nõuetekohaselt utiliseerida, niiet et sealt ei teaks nagu võimalikku erinevust tulevat kahe õlijäätme erisuseks.
Vasta
#27

(06-01-2019, 14:44 PM)mossepower Kirjutas:  Siis peaks läbitöötanud toiduõliga sõitmine ka ju keelatud olema?
...

Aktsiisi maksmata on ka. Lihtsalt meil on vahelejäämise tõenäosus nii olematu, et see ei puhu pilli. Pealegi on popp olla rebel ja vilistada reeglitele.

Isand hulguse juhtum liigitub anomaaliate hulka. Või siis karmavõlg. Samas karmavõla puhul oleks ikkagi maksimum ära tehtud, mitte head teed soovitud. Ju nad ühed eksinud lambukesed olid.
Vasta
#28

Kusjuures on täiuslikult ebalegaalne ka läbitöötamata toiduõliga. Kuigi suvisel ajal kulgemiseks kõlbab see kaugelt alla jewro hulgihinnas maksev ollus kenasti. Helge pannkoogilõhn sabas ja puha. 

A mis puudutab varasemat arutluskäiku noortest näitsikutest ja poolitsakoolist, siis mittevähestel juhtudel on motivaatoriks lõõts oma vajadustega. Elik poolitsakoolis on päris suur tõenäosus kohata noori huvitatud meesorganisme. Ja seda motiivi ei maksa mitteteps alahinnata Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#29

(07-01-2019, 01:43 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Elik poolitsakoolis on päris suur tõenäosus kohata noori huvitatud meesorganisme. Ja seda motiivi ei maksa mitteteps alahinnata Wink

Ehk siis teisisõnu...selle pärast nii paljud miilitsad ongi mehed.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#30

Et siis kui naispolitseinik paneb trahvi maksimumi on lesbiline ja kui meespolitseinik teeb suulise hoiatuse on pede?
Vasta
#31

Eeskätt tuleks meeles pidada, et tänasel hetkel on liikluspolitsei varustatud automaatse numbrituvastusega, mis toob kõiksugused üv puudused kohe politseimasina ekraanile. Mingi ajastu sai läbi. Olen ka ise aastaid ilma ÜV-ta sõitnud, kuna mõraga esiklaas vms. vähemohtlik viga oli mõistlik teisit lahendada. Kui masin oli normaalse välimusega ja piisavalt "hall" oli pohlad....
Vasta
#32

Lp. Alts Eesti politsei ei ole varustatud numbrituvastus süsteemiga.Sõidukite numbrituvastus, foori tule tuvastus on iseenesest karbitoode juba meie päevil, aga kõik jääb praegu eelarve taha kinni. Selline funktsionaalsus maksab umbes 5000 eurot auto kohta, mis on liiga kallis.” Näiteks on Inglismaal automaatsed numbrituvastussüsteemid laialdaselt kasutusel.
Vasta
#33

(07-01-2019, 03:18 AM)hobiautod Kirjutas:  Lp. Alts Eesti politsei ei ole varustatud numbrituvastus süsteemiga.Sõidukite numbrituvastus, foori tule tuvastus on iseenesest karbitoode juba meie päevil, aga kõik jääb praegu eelarve taha kinni. Selline funktsionaalsus maksab umbes 5000 eurot auto kohta, mis on liiga kallis.” Näiteks on Inglismaal automaatsed numbrituvastussüsteemid laialdaselt kasutusel.

Vähemalt osaliselt on kindlasti. Ilmselt maapiirkondades "kohalikud" ei ole, aga Tallinna ümbruses need, kes liiklusega tegelevad, on küll.

Maapiirkondades on asjad üldse pisut teisiti vist. Seal reageeritakse kõigele, mis silma jääb.
Tallinnas on nii, et kiirust mõõtva patrulli kõrval võid poodi röövida, see pole nende asi, seni kui sa seda liiga kiirustades ei tee.

Ja isegi liikluspolitsei puhul suht samamoodi, kui ikka korraldus on ühte kindlat asja jälgida, siis muule tähelepanu ei pöörata. "Vaba jahti" ehk liikluse rahustamist ja silmahakkavatele rikkumistele reageerimist meil eriti ei harrastata, kuigi võiks.
Vasta
#34

(07-01-2019, 10:23 AM)zazik Kirjutas:   "Vaba jahti" ehk liikluse rahustamist ja silmahakkavatele rikkumistele reageerimist meil eriti ei harrastata, kuigi võiks.
puhkepausil maantee ääres seismine ja autos tukastamine kuulub ka rahustamise valdkonda paraku.
Vasta
#35

(07-01-2019, 03:18 AM)hobiautod Kirjutas:  Lp. Alts Eesti politsei ei ole varustatud numbrituvastus süsteemiga

Veidi vähem, kui aasta tagasi sai "maksu maksta", kuna Tartus vastutulnud politseiauto noppis mu automaagiliselt liiklusvoost välja. Küsimus pole selles, kui paljudel masinatel see peal on vaid kas on võimalik läbida mingi vahemaa, ilma sellesama masinaga juhuslikult kokku puutumata.
Vasta
#36

Pigem tuleb meie oludes küida sedapidi, et kui kaua tuleks sõita, et mõne säärase otsas üldse sattuda...
Vasta
#37

Minul tuttava tuttav sattus kainerisse ja mingi aeg hiljem võeti ühe õhtu jooksul mitu korda rajalt maha.Viimsel korral küsis milles asi ja öeldi meil siin väike märge.
Vasta
#38

Andmebaasid, kus on näha kõik konkreetse isikuga seotud märkmed, on ammu olemas ja reaalajas autodes näha. Kõiksugu patud tiksuvad kaasa ja võivad tekitada vajadusi ootamatult oma dokumente näidata.

Inglismaal, kus automaatne numbrimärkide tuvastus on juba ammu töös, kütitakse nii näiteks narkovedajaid. Kui autol on vastav märge peal, siis on suur tõenäosus, et ka uuel kontrollil midagi leitakse.

Riigipiiri ületamisel tehakse ka meil kõigist autodest pilti koos numbrimärgi määramisega. Politseiautode täielik varustamine numbrimärkide tuvastamisega on vaid aja küsimus. Palju lõbusamaks läheb siis, kui sarnased putkad ilmuvad ka statsionaarsetena kõikvõimalike teede ja tänavate äärte. Siis suunab juba operaator ekipaaži sinna, kuhu vaja...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#39

olge mureta. asi on igati plaanipärane. vajalikul hetkel tehakse seadustesse vajalikud muudatused ja hakkab automaatne aktsiamüük pihta. riistvaraline võimekus on ikka tellija soov, mitte kogemata sülle kukkunud võimalus.
Vasta
#40

Vaja oleks kindlustusseltsidel välja tulla uue tootega, nimelt trahvikindlustus. Maksad kuus oma summa ära nagu autokindlustuse puhul ja ükskõik mis trahv selga lajatatakse, taob kindlustus selle kinni.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne