See oleks ju täitsa DaylyDriver: Audi 100 (C3) Quattro - SOLD
#21

(28-01-2019, 13:01 PM)nymmik Kirjutas:  Käsipidur tundus elavat, kolvil oli seismisega korralik rant sees, et uued klotsid panna siis ilmselt pidama ei jää ja sai uued kolvid tellitud mansettidega.

See on C3 ja C4 Quattrote ja vist ka tavamudelite häda, et tagumised pidurid roostetavad kinni. Ainult spordi-tegemine ja foori-ralli kuival asfaldil hoiab neid elus. Raske nina ja efektiivsed esipidurid ning tagumistel pole tööd.
Vasta
#22

PlyVal64
(28-01-2019, 13:01 PM)nymmik Kirjutas:  Käsipidur tundus elavat, kolvil oli seismisega korralik rant sees, et uued klotsid panna siis ilmselt pidama ei jää ja sai uued kolvid tellitud mansettidega.

See on C3 ja C4 Quattrote ja vist ka tavamudelite häda, et tagumised pidurid roostetavad kinni. Ainult spordi-tegemine ja foori-ralli kuival asfaldil hoiab neid elus. Raske nina ja efektiivsed esipidurid ning tagumistel pole tööd.
Õige ta on et nendel tagapiduritel väga tööd ei ole, klotsid on ka nagu ATV-l pisikesed ja ketas samuti Smile
Aga minu hädad on ikka katkised tolmukummid olnud ja auto seisis viimase aasta. Kus juures seisupidur töötas ja tuli maha ka. Aga kui oleks nüüd uued klotsid pannud, oleks kolvid kinni olnud.  Rooste oli ka tagakettad nii enda alla võtnud, et lähevad uued.

Eile plaanisin näputööd teha, et nahk uuesti kokku traageldada, aga ajaga hapraks läinud et väiksemgi paela pingutus, siis nahk andis järele. tuleb lasta tuliuus koorik peale panna.
   
Vasta
#23

Mitu päeva möllatud ja osi oodatud
Ehk pidurdavad nüüd Smile
   

Järgmine mure on välimiste rooliotste vahetamine. reguleed tikkpoldid on kohutavas roostes. kätte ma nad sain aga noh ...
Vasta
#24

Salong hakkab ka vaikselt kokku saama jälle. Keskluku lekked on leitud ja vaakumvoolikud parandatud.
Põhja all vaatavad vastu väga roostes kütusetorud ja panevad pead kratsima et targem oleks need enne UunikuteTalverallit ka ära vahetada, siis pääseb ehk lumehanges voolikute vedamisest Smile
   
Vasta
#25

(05-02-2019, 11:47 AM)nymmik Kirjutas:  Salong hakkab ka vaikselt kokku saama jälle. Keskluku lekked on leitud ja vaakumvoolikud parandatud.
Põhja all vaatavad vastu väga roostes kütusetorud ja panevad pead kratsima et targem oleks need enne UunikuteTalverallit ka ära vahetada, siis pääseb ehk lumehanges voolikute vedamisest Smile

Väga vahva teema! Olles ise samasuguse auto taastanud vanametallist on seda teemat siin lihtsalt rõõm vaadata. Wink Parimate tervitustega!
Vasta
#26

Nädalavahetusel õnnestus Laitses käia. Koju jõudmine oli kaheldav, kuna miskil põhjusel kadus laadimine aga jaksas ikka koju vedada.
Ukse liist kukkus ka ise ära kui ma vaikselt klaverit mängisin.

Nokkimist on ja meenub põrsapõlve aeg kui kahte C2-te omasin, siis sai rohkem remonditud kui sõidetud Big Grin

[Pilt: 100q.jpg]
Vasta
#27

Veidi motti kah.

Siin räägib ja näitab üks noorhärra oma kolme aasta kätetööst. Sedastab mõne koha peal isegi, et sihukese vana rondi tegemine on üks lõputu ajudega kepp. Ja kohutav raharaisk. Kuid samas, kui poleks hakanud, jumal teab mis tast saanud olekski. Paneks näiteks meie megaehitustel kõveralt kipsi seina, sarjaks valitsust ja käiks poole aasta tagant kodulistel külas. Nüüd aga on oma kodumaal lugupeetud asjamees ja minu hinnangul igati põhjusega.
Vasta
#28

(29-07-2019, 20:04 PM)alfredo Kirjutas:  Veidi motti kah.

Siin räägib ja näitab üks noorhärra oma kolme aasta kätetööst. Sedastab mõne koha peal isegi, et sihukese vana rondi tegemine on üks lõputu ajudega kepp. Ja kohutav raharaisk. Kuid samas, kui poleks hakanud, jumal teab mis tast saanud olekski. Paneks näiteks meie megaehitustel kõveralt kipsi seina, sarjaks valitsust ja käiks poole aasta tagant kodulistel külas. Nüüd aga on oma kodumaal lugupeetud asjamees ja minu hinnangul igati põhjusega.

Aus olla läks minu MOTT nüüd küll ära Big Grin
Ma ei suudaks sellisesse autosse nii palju aega/vaeva panna.
Vasta
#29

(30-07-2019, 10:37 AM)nymmik Kirjutas:  
(29-07-2019, 20:04 PM)alfredo Kirjutas:  Veidi motti kah.

Siin räägib ja näitab üks noorhärra oma kolme aasta kätetööst. Sedastab mõne koha peal isegi, et sihukese vana rondi tegemine on üks lõputu ajudega kepp. Ja kohutav raharaisk. Kuid samas, kui poleks hakanud, jumal teab mis tast saanud olekski. Paneks näiteks meie megaehitustel kõveralt kipsi seina, sarjaks valitsust ja käiks poole aasta tagant kodulistel külas. Nüüd aga on oma kodumaal lugupeetud asjamees ja minu hinnangul igati põhjusega.

Aus olla läks minu MOTT nüüd küll ära Big Grin
Ma ei suudaks sellisesse autosse nii palju aega/vaeva panna.

See venelane vist on täiesti mingi liivapritsi fänn,no nahh.i sa seda vänta pritsid ja muud mootori sisu,muidugi on ka tööde järjekord jumala vale ja rattakoopad mingi tsink värvi taolise sitaga üle valatud,minu silmis ikka puhas aja ja raha raisk,aga eks iga mies tea ise mis tep.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#30

Ega ta päris venelane polegi, rohkem ukrainlane. Aga räägivad nad seal enamuses mõlemat pidi, vene keel toob arvatavasti suurema auditooriumi ja minusugune saab midagi ka aru. Kui tähelepanelikult kuulata, siis tegi ta selle projekti kellukooli kõrvalt, esmakordselt elus autoasjandusega lähemalt kokku puutudes. Nii suures plaanis. Kuigi ülepingutus oli tõesti märkimisväärne : )
Nüüdseks on vana täpselt nii kõva mees, nagu ta teistest videotest näha. Minu arusaamise järgi on kutt nüüdseks ikka vägagi edasijõudnud diagnostik-remontnik ja tema juurde tullakse teinekord päris-päris kaugelt. Sinna pole veel äraviskamismajandus päriselt kohale jõudnud, nagu meie üheksakümnendad.
Vasta
#31

(31-07-2019, 21:37 PM)alfredo Kirjutas:  Ega ta päris venelane polegi, rohkem ukrainlane. Aga räägivad nad seal enamuses mõlemat pidi, vene keel toob arvatavasti suurema auditooriumi ja minusugune saab midagi ka aru. Kui tähelepanelikult kuulata, siis tegi ta selle projekti kellukooli kõrvalt, esmakordselt elus autoasjandusega lähemalt kokku puutudes. Nii suures plaanis. Kuigi ülepingutus oli tõesti märkimisväärne : )
Nüüdseks on vana täpselt nii kõva mees, nagu ta teistest videotest näha. Minu arusaamise järgi on kutt nüüdseks ikka vägagi edasijõudnud diagnostik-remontnik ja tema juurde tullakse teinekord päris-päris kaugelt. Sinna pole veel äraviskamismajandus päriselt kohale jõudnud, nagu meie üheksakümnendad.

Ülejäänut ei teadnud,vot nii on kui tagamaid ei tea,sel juhul tubli mees.

Aga teemakohase auto juurde tulles siis avastasin,et tagumised piduri plekid puudu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#32

Sellist toredat ja veel nelja vedava rattaga eksemplari tuleb lihtsalt endale teha ja hoida - rahalist väärtust tal suurt pole, aga ära ei raatsiks ka mingil juhul anda.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#33

(01-08-2019, 07:41 AM)hundu615 Kirjutas:  Aga teemakohase auto juurde tulles siis avastasin,et tagumised piduri plekid puudu.

Nendest oli muld saanud.
Vasta
#34

(31-07-2019, 21:37 PM)alfredo Kirjutas:  Nüüdseks on vana täpselt nii kõva mees, nagu ta teistest videotest näha. Minu arusaamise järgi on kutt nüüdseks ikka vägagi edasijõudnud diagnostik-remontnik ja tema juurde tullakse teinekord päris-päris kaugelt. Sinna pole veel äraviskamismajandus päriselt kohale jõudnud, nagu meie üheksakümnendad.
 No meil oleks ka igasugu vanureid rohkem liikvel kui TÜV oleks nagu Ukrainas.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#35

Teema peategelaseks olev auto on nüüd minu valduses. Plaan on sellega talvisel ajal igapäevaselt sõita. Enne tuleb aga hulk pisivigasid kõrvaldada. Kõige tüütumad on mõned  kellablokis suvaliselt liikuvad osutid ja vilkuvad tuled, samuti kolisev amordilaager. Kindlasti tuleb välja veel nii mõnigi seismisega tekkinud viga, loodetavasti on lume tulekuks kõik jonksus.
Vasta
#36

Mis moodi neid keskluku vaakum vollasi saab lappida,miski pneumo kiirliited vahele?

Bmw
Vasta
#37

Mina olen mersudel sobiva pehme kummivoolikuga kokku liitnud katkemise kohast. Peab küll.
Vasta
#38

Sool on selle auto surm.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne