10-01-2022, 12:35 PM
(10-01-2022, 11:45 AM)v6sa Kirjutas: Sõidu ajal kõikumine on väike mure, aga ka tõstmisel hakkab iga kord küünitamisel märatsema. Ja lõpuks murrab püsttõmmitsad ära, kui piloot märatsemisega ära harjub.Kas teil on just miski eriline vajadus seda mehaanilise rooliga pruukida?
Heiti, kas ämmavihtleja pöörde jaoks on ujuvasendiga jaoturisektsioon? Või keerad tuimalt üle pöörde aeglustus/möödavooluklapi, kui tõstukiga ülipikka palki kärusse vajutad sõidu ajal?
Krdi kõwa kärumees peab olema, et säärase raske rooli ja lahja piduriga asjaga palke noppimas käia Tagurpidikäiku kah ainult üks ja seegi totaka kiirusega: aeglaseks manööverdamiseks kiire, pika maa tagurdamiseks aeglane.
v6sa@sai.värskelt.piki.näppa.saskalt.ee
Rooli dosaatori saab alla 100 euro... Pole küll kvaliteettoode, kuid rooli liikumise muundab rataste liikumiseks.
https://www.periko.ee/et/a/dosaatorpump-d160-mandz
Silinder ka 55 raha.
https://www.periko.ee/et/a/hudrosilinder...-t-16-rool
Pumbaks võiks võtta kasvõi sõiduauto roolivõimendi pumba ja jääb leiutada roolisammas ning torustik.
Kui kinnitused ise teha ja mitte rahaga priisata siis 250 rahaga tuleb see üritus õnnestuma.
Pärast on aga hea ühe näpuga rooli keerata ja mõelda, et kus pidi ikka isu olema varem vägistada.