13-01-2019, 21:23 PM
Tere taas
Viimatisel külastusel möödunud aasta lõpus püüdsime teha linnukesi ka neisse kastidesse, mis varasematel kordadel polnud
veel õnnestunud: Mopona lowrider show, Daikoku parkla, dekotorad, Shibuya kruiis ja kiirelt piilusime ka Akihabara UDX'i
parkimismajas Itashasid. Moponast on juba eraldi peatükk tehtud, kuid muud loetelus olevad saavad nüüd siin esitletud.
Oleks muidugi hea meelega jäänud rohkemakski, sest tegu on ikkagi Jaapaniga - erinevaid üritusi on kogu aeg ja nädal pärast
Yokohama Hot Rod Custom Show'd toimus näiteks Tokyos Odaiba parklas StanceNation Japan ja muud.
Fotode autorid ikka Berit-Helena Lamp ja Jarmo Nuutre.
Niisiis - novembri viimase laupäeva hommikul maandusime, askeldasime päeval niisama ja õhtul kupatasime algatuseks ühed
ramenid kerre ning siis kohalik sõber Hiroaki sõidutas meid mööda legendaarset Wangani kiirteelõiku otsejoones veel
legendaarsemasse Daikoku PA-sse (parking area), mis asub Yokohama ja Tokyo vahel Daikoku Futo tehissaarel.
Miks legendaarsed? Wangan (Bayshore Route) on läbi aegade olnud põhiline kihutamismarsruut, mida mööda andis kuuma
ka Mid Night Club'i seltskond. Sellesse klubisse saamiseks pidi auto suutma sõita vähemalt üle 250km/h, sest üle 300km/h
kiirused olid sõitudel tavalised. "As full-fledged members' cars were capable of performing over 320 km/h (200 mph), the cars
were usually boasting over 400–600 bhp, in order to maintain a 350km/h speed through the Wangan straight stretch for well
over 15 minutes at a time."
Mid Night Club toimis 1987 kuni 1999, täpsemalt saab lgeda näiteks kasvõi Wikipediast: https://en.wikipedia.org/wiki/Mid_Night_Club
Daikoku PA aga oli üks tavalistest kohtumispaikadest. Hiroaki rääkis, et oli seal veel hiljutigi ühel suvalisel argipäeva õhtul näinud
kahte Mid Night Club'i autot. Nö klubilist tegevust enam ei toimu, aga eks liikmete autoveri on ikka kuum.
Üldiselt on Daikoku selline koht, kus pea igal õhtul võib mingitsorti kogunemist kohata. Nädalavahetustel muidugi rohkem.
Parkla kõrvaltänaval käib tihtipeale ka driftimine, mida politsei püüab laiali ajada. Näeb näiteks siit klipist (kui ei alga õigest
kohast, siis keri 13:26): https://youtu.be/cAIlSUehgBo?t=806
Youtubest leiab muidugi veel, otsi näiteks "daikoku drifting" vms.
Autosid on seal tavaliselt seinast-seina - palju JDMi, stancei, shakotani, zokushasid ja kaido racereid,
itashasid, busse, lowridereid ja mida iganes muudki.
Sõber soovitas, et võiks vähemalt ca kaheksaks kohale jõuda, sest politsei kipub sealset melu viimasel ajal varemalt laiali ajama.
Tegu on ju siiski tavalise kiirteeparklaga, kus veoautojuhid püüavad puhata ja muud nö tavakodanikud poes ja kohvikus käia.
Helihuvilised pidada oma autod alati tualettide vastu parkima, sest sealt kõlab saund paremini üle parkla. Autode taga oli kogemus
igatahes füüsiline ja üleüldine platsi melu väga mõnus. Põhimõtteliselt veidi nagu Tallinnas Ülemiste neljapäevak, aga lihtsalt autovalik
on kordades põnevam (siinkohal lisan isikliku arvamusena, et mu meelest on neljapäevak Eesti autokultuuris tähtis üritus ja kui sinna tuleks
rohkem ägedaid autosid kohale, siis oleks iganädalane arvestatav kogunemine ka meil olemas ning kihvtide pillide rohkuse puhul jääks
seal vast ka hallmetallikdiisleid vähemaks. Praegu vist paljud pelgavad seda üritust, kuid mul vähemalt tõstab vererõhku küll ja annab
kerge autodoosi kätte).
Viimatisel külastusel möödunud aasta lõpus püüdsime teha linnukesi ka neisse kastidesse, mis varasematel kordadel polnud
veel õnnestunud: Mopona lowrider show, Daikoku parkla, dekotorad, Shibuya kruiis ja kiirelt piilusime ka Akihabara UDX'i
parkimismajas Itashasid. Moponast on juba eraldi peatükk tehtud, kuid muud loetelus olevad saavad nüüd siin esitletud.
Oleks muidugi hea meelega jäänud rohkemakski, sest tegu on ikkagi Jaapaniga - erinevaid üritusi on kogu aeg ja nädal pärast
Yokohama Hot Rod Custom Show'd toimus näiteks Tokyos Odaiba parklas StanceNation Japan ja muud.
Fotode autorid ikka Berit-Helena Lamp ja Jarmo Nuutre.
Niisiis - novembri viimase laupäeva hommikul maandusime, askeldasime päeval niisama ja õhtul kupatasime algatuseks ühed
ramenid kerre ning siis kohalik sõber Hiroaki sõidutas meid mööda legendaarset Wangani kiirteelõiku otsejoones veel
legendaarsemasse Daikoku PA-sse (parking area), mis asub Yokohama ja Tokyo vahel Daikoku Futo tehissaarel.
Miks legendaarsed? Wangan (Bayshore Route) on läbi aegade olnud põhiline kihutamismarsruut, mida mööda andis kuuma
ka Mid Night Club'i seltskond. Sellesse klubisse saamiseks pidi auto suutma sõita vähemalt üle 250km/h, sest üle 300km/h
kiirused olid sõitudel tavalised. "As full-fledged members' cars were capable of performing over 320 km/h (200 mph), the cars
were usually boasting over 400–600 bhp, in order to maintain a 350km/h speed through the Wangan straight stretch for well
over 15 minutes at a time."
Mid Night Club toimis 1987 kuni 1999, täpsemalt saab lgeda näiteks kasvõi Wikipediast: https://en.wikipedia.org/wiki/Mid_Night_Club
Daikoku PA aga oli üks tavalistest kohtumispaikadest. Hiroaki rääkis, et oli seal veel hiljutigi ühel suvalisel argipäeva õhtul näinud
kahte Mid Night Club'i autot. Nö klubilist tegevust enam ei toimu, aga eks liikmete autoveri on ikka kuum.
Üldiselt on Daikoku selline koht, kus pea igal õhtul võib mingitsorti kogunemist kohata. Nädalavahetustel muidugi rohkem.
Parkla kõrvaltänaval käib tihtipeale ka driftimine, mida politsei püüab laiali ajada. Näeb näiteks siit klipist (kui ei alga õigest
kohast, siis keri 13:26): https://youtu.be/cAIlSUehgBo?t=806
Youtubest leiab muidugi veel, otsi näiteks "daikoku drifting" vms.
Autosid on seal tavaliselt seinast-seina - palju JDMi, stancei, shakotani, zokushasid ja kaido racereid,
itashasid, busse, lowridereid ja mida iganes muudki.
Sõber soovitas, et võiks vähemalt ca kaheksaks kohale jõuda, sest politsei kipub sealset melu viimasel ajal varemalt laiali ajama.
Tegu on ju siiski tavalise kiirteeparklaga, kus veoautojuhid püüavad puhata ja muud nö tavakodanikud poes ja kohvikus käia.
Helihuvilised pidada oma autod alati tualettide vastu parkima, sest sealt kõlab saund paremini üle parkla. Autode taga oli kogemus
igatahes füüsiline ja üleüldine platsi melu väga mõnus. Põhimõtteliselt veidi nagu Tallinnas Ülemiste neljapäevak, aga lihtsalt autovalik
on kordades põnevam (siinkohal lisan isikliku arvamusena, et mu meelest on neljapäevak Eesti autokultuuris tähtis üritus ja kui sinna tuleks
rohkem ägedaid autosid kohale, siis oleks iganädalane arvestatav kogunemine ka meil olemas ning kihvtide pillide rohkuse puhul jääks
seal vast ka hallmetallikdiisleid vähemaks. Praegu vist paljud pelgavad seda üritust, kuid mul vähemalt tõstab vererõhku küll ja annab
kerge autodoosi kätte).
Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee