Talveralli 2019, kas Villisega rajale saab?
#21

Tere, 

Kahju lugeda, et see põnev ürituse sari "lõpu" saab ja "selliselt" jätkub. Pole küll väga pika kogemusega aga kolm korda olen uunikumide talverallist osa võtnud ja iga aasta ootan põnevusega, et kus seekord üritus toimub. Paljuski on see olnud motivatsiooniks, et oma erinevaid uunikume elus hoida ja üritusel osaleda... Kahjuks olen mina see loll, kes kuhugi niiöelda klubisse ei kuulu.... Loen igapäevaselt erinevate automarkide foorumeid ja hoian ennast vanatehnikaga kursis ja endal on lausa 7 hobiautot mille kallal nokitsen ja ka klientide sõidukeid hooldan/taastan aga klubisse mittekuuluvuse tõttu osaleda ei saa, kahjuks pole ka tähtsate korraldaja seas tutvust, et niiöelda välja valitu oleks. Tõsiselt kahju, et osalemiseks peaksin kuuluma kuhugi klubisse või kellegi "tuttav" olema. 

Tunnen vanatehnika inimesi üle Eesti päris palju ja kõigiga kellega sellel uunikumide talveralli teemal rääkinud olen, on kergelt hämmingus, et selline see jätk olema saab. Ilmselt olen nüüd see paha inimene kes suu lahti tegi ja teema "käima" ajab aga õnneks on igaühel õigus oma arvamusele. 

Väike idee veel....kuna see sari jätkub klubide vahelise mõõduvõtmisega + tuttavate rajale laskmisega, siis äkki poleks mõtet seda üritust niiöelda avalikkusele üldse reklaamida. Tehke vaikselt klubide sees üritus ära ja ongi kogu muusika. Siis ei peaks need mitte klubisse kuulujad suud vesistama ja pead vaevama sellega teemaga.

Kahtlaselt poliitiliseks on kogu teema tõmmanud, ei tea kas järgmine aasta hakkavad erinevad klubid aasta lubadusi välja hõikama?! 

Edu korraldamisel, mina isiklikult olen "kergelt" pettunud.
Vasta
#22

Laulupidu ja tantsupidu ootavad ka kòik lauljad ja tantsiad. Kahjuks kòik ei saa. 
Toimub samomoodi  valik.

Siinsamas kòrval soomes toimuv talwiajo on samamoodi klubiline ùritus kus kogunevad soome,rootsi jne vanatehnika klubide liikmed.
Vasta
#23

Eks võiks lihtsalt kohtade arvu piirata ja reegel sama mis ennegi, et kui huvitavamad autod ära ei mahu, hakatakse uuemaid ja rohkem esindatumaid teisest otsast välja viskama.
Vasta
#24

On ju erinevaid autodega orienteerumise üritusi küll kuhu minna. Mõni lausa sari 3....5 etapiga jms.
Vasta
#25

(17-01-2019, 21:58 PM)Peeter2 Kirjutas:  Eks võiks lihtsalt kohtade arvu piirata ja reegel sama mis ennegi, et kui huvitavamad autod ära ei mahu, hakatakse uuemaid ja rohkem esindatumaid teisest otsast välja viskama.

Nagu ksf! Ply kirjutas. Kui on väga huvitav masin, näita ette ning on võimalus rajale saada.

Mulle iseenesest veidi see klubide osalus isegi meeldib, kuigi see mind ennast eemale jätab. Kui oled oled panustanud laiemalt AMF/vanatehnika arengusse, siis kuidagi võiks seda tunnustada. Kui ksf! Formika mõne oma lahjema sõidukiga tahaks osaleda, kas siis AM foorumisse põneva sisu tootmise eest võiks talle stardikoha võimaldada? Minu arvates igal juhul.

Ise olen osalenud tsikliga mitu korda. Praeguste infokildude järgi A-kat rajale ei saa. Kui see on korraldajate otsus, siis see on mulle OK. Kui antud üritus oleks kuidagi maksumaksja raha eest tehtav, siis võib-olla oleks väike õigus nuriseda, aga seni, kuni tegemist on vabatahtlike korraldajate poolt oma vaba aja vanatehnikasõpradele ürituse korraldamisse investeerimises, siis ma küll ei leia, et kellelgi oleks väga õigus öelda, kuidas keegi peaks oma vaba aega sisustama.
Vasta
#26

(18-01-2019, 02:36 AM)Prii Kirjutas:  
(17-01-2019, 21:58 PM)Peeter2 Kirjutas:  Eks võiks lihtsalt kohtade arvu piirata ja reegel sama mis ennegi, et kui huvitavamad autod ära ei mahu, hakatakse uuemaid ja rohkem esindatumaid teisest otsast välja viskama.

Nagu ksf! Ply kirjutas. Kui on väga huvitav masin, näita ette ning on võimalus rajale saada.

Mulle iseenesest veidi see klubide osalus isegi meeldib, kuigi see mind ennast eemale jätab. Kui oled oled panustanud laiemalt AMF/vanatehnika arengusse, siis kuidagi võiks seda tunnustada. Kui ksf! Formika mõne oma lahjema sõidukiga tahaks osaleda, kas siis AM foorumisse põneva sisu tootmise eest võiks talle stardikoha võimaldada? Minu arvates igal juhul.

Ise olen osalenud tsikliga mitu korda. Praeguste infokildude järgi A-kat rajale ei saa. Kui see on korraldajate otsus, siis see on mulle OK. Kui antud üritus oleks kuidagi maksumaksja raha eest tehtav, siis võib-olla oleks väike õigus nuriseda, aga seni, kuni tegemist on vabatahtlike korraldajate poolt oma vaba aja vanatehnikasõpradele ürituse korraldamisse investeerimises, siis ma küll ei leia, et kellelgi oleks väga õigus öelda, kuidas keegi peaks oma vaba aega sisustama.

Aitüma mõistva suhtumise eest! 

A-kategooria ja rasketehnika. 
Tsiklitele tehakse nüüd ka oma sõitu, seega ei ole "tõsiusklikel" UT'd vaja. Teine asi: ei taha teiste hääd asja kuidagi osalejaskonna-vaesemaks teha! 
Rasketehnikaga on see alatine probleem keelumärkide, puusildade, pöörderaadiuste jms asjaga. Kuna neid on jäänud ka väheks, siis nii lihtsalt on! 

Nüüd ksf! Formika jms kaader: selle nimi on "Personaalsed teened Eesti Vanatehnikakultuuri arendamisel!" Kui tuleb (loodaks kohe varsti üles saada!!!) vastav Talveralli regamise teema JUBA kutsed saanud ja regatud nimedega, lisandub sinna siis just selle alusel võiduajajaid. See on SUBJEKTIIVNE ja seekord, mis võib olla ühekordne, ainult UNICu juhatuse/orgunnitiimi otsustada. 
Ühesõnaga - ärge võtke liiga isiklikult, lihtsalt see arutu hullus tuleb kuidagi sisukamateks juppideks teha!!! Klubiline lõbusam pool, kindlasti sportlik tõsisem Talveralli jne, mitu asja peaks tekkima. Reaalselt läks Uunikute Talveralli liiga suureks juba ammu ja ega ei käinud jõud sellest üle mitmed viimased aastad. See koomamale tõmbamine on olnud paar aastat ja nüüd teeme veel ühe karmima lõike. Kuna selle ööbimise ja vastu pühapäeva õhtuse meeldiva koosviibimisega formaadi mõtles Tõnu juba kõige-kõige esimesel sõidul välja, siis seda me muuta ei taha ja see paneb ka piirid. Üle aasta Roostale sõita on ka mõttetu! Kõiksugu muid muutusi on Talveralli näinud aga see PEAB jääma! See õhtune koosviibimine oli, on ja jääb eesmärgiks, miks Talverallit tehakse ja sõidetakse. Ühe korra Kuusalus jäi ööbimine ära ja õhtune koosviibimine olematuks ning see oli õudne - siiani endal häbi  Sad Tookord oli ka igasuguseid lahedaid uuendusi nagu heads-up superfinaalid ja sigahea rada ja imeilus talveilm aga vaat põhi asi oli kehv ja kokku...

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#27

Loominguline Mootorispordiühing "Tööjõureservid" tänab kutse ja tunnustuse eest! 
Kuna paraku aga just selline võistlusformaat meie praegustele tegevsportlastele kuidagi ei sobi, siis loovutaksime oma koha  meelsasti kellelegi kes meiegi kastanid tulest edukalt välja tooks. Seega kui keegi seni organisatsiooniliselt  erapooletu arvab, et suudab sellel võistluskogunemisel pretendeerida ka esikolmikusse, siis saata avaldus kirjalikult (ja kahes eksemplaris) meie elektronposti aadressile: alar@historicrally.ee nõudmiseni. 
Loodetavasti aitame selle sammuga kaasa kodumaisele vanatehnika- ja autospordiliikumisele laiemalt.
Sport massidesse!  

Tervitades,
Alar Hermanson
LMSÜ Tööjõureservid 
esimees
Vasta
#28

Kogunemiskohta prügikastiks vast ikka võetakse. 

Ei aga tegelikult, kas see kunagine tartu trabant on uue elu saanud või on mõni dokumentidega isend juurde toodud?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#29

(20-01-2019, 00:12 AM)AsTroSS Kirjutas:  Kas Trabandiga saab rajale või on liiga moderne ja plastmassist? 

Big Grin
Enne vist vaja see arvele saada?
Vasta
#30

Kas üritus on täielikult põranda alla kolinud või rauges korraldajate jaks? Enam ei mingit elevust ega ažiotaaži rahva hulgas. Klubi poolelt pole ka kuulda kutse(te) saabumisest.
Vasta
#31

Sama siin Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#32

tundub jah et üritus surnud, uutel edasi teha vist ei lastud, nimel ju bronn peal. Lähme hoopis ühiselt Assaku Ratiga Soome ja vaatame põnevusega neid puuratastega Ford T-sid. :Smileind ekipaazikohta ei tule eriti oluliselt kallim arvestades sõidukaugust.  

H.
Vasta
#33

(28-01-2019, 22:27 PM)ruut Kirjutas:  Kas üritus on täielikult põranda alla kolinud või rauges korraldajate jaks? Enam ei mingit elevust ega ažiotaaži rahva hulgas. Klubi poolelt pole ka kuulda kutse(te) saabumisest.

Ei ole kolinud. Ootan logotüüpi, teen Legendi  ja tahaks eelregatud ja ka juba tasunute nimekirja välja panna, et vabad kohad täituksid mingitlaadi pingerea alusel. Aga muidugi on lahe ,et kõik muudkui arvavad, et me peaksime KÕIKIDE personaalseid kontakte teadma??? Isegi klubidel pole avalikke kontakte... 
Üldiselt on asjad valmimas, rahad laekuvad, kõik toimib. Liiga olete ära hellitatud! Et mingid "paar lolli" on viitsinud pikalt ja aktiivselt rahvale pulli orgunnida! Kuna tõesti on palju muidki toredaid üritusi, peaks varsti kõik omale sobivasse formaati mahtuma. Kuigi suvel 2018 jäi 2 asja ju ära...

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#34

No selge, et siis midagi ikkagi toimub. Ma siis rohkem ei urgitse. Haininade klubis keegi ei ole kõva häälega rääkinud, et kutseid oleks tulnud aga haid on enamus ka koos kasutajatega talveunes.
Vasta
#35

et siis huvilised ja klubid peaks ikkagi ise oma huvist märku andma, et äkki siis kutsutakse?
Vasta
#36

Tere!

Valame õli juurde.

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=53068&page=3  

Väga vahva on lugeda ainult mõne aasta tagust teemat, kus on ikka asjad kardinaalselt muutunud, autod mida peeti täielikuks kräpiks, ...90ndate Quattroga saab niisama Ülemiste parklas sõõrikuid teha on nüüd legaalsed Talveralli autod...kas keegi hr. stihlile ka on kutse saatnud.

Tervitustega Allan

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#37

vaatasin just lihtsalt huvi pärast registreerunute nimekirja ja lugesin kokku 18 siksi/mosset. ehk, siis jutt on nagu, et tõstame kvaliteeti ja tahaks huvitavamaid autosid näha, aga ikka tervelt neljandik on mossed ja siksid.
Vasta
#38

(03-02-2019, 15:23 PM)Peeter Kirjutas:  vaatasin just lihtsalt huvi pärast registreerunute nimekirja ja lugesin kokku 18 siksi/mosset. ehk, siis jutt on nagu, et tõstame kvaliteeti ja tahaks huvitavamaid autosid näha, aga ikka tervelt neljandik on mossed ja siksid.

Kui Ladaklubi ja Mosseklubi on aktiivsed vanatehnikaklubid, sisi milles on probleem? Keegi ei keela 100-aastaste tõldautode klubidel ohtralt osaleda! 
Minnes klubiliseks, siis loodaks järgmine aasta panustavad klubi ise rohkem sellele, et teistest "PAREMAD" olla! Kui MosseKlubi tuleb ikka restaureeritud Almade ja 402'dega välja? Ja äkki tuuakse rajale mõni originaal-Opel või KIM??? Reaalselt on mul rohkem usku MosseKlubisse kui targutajatesse - sorry! See on nüüd 18 kord ja kas MIDAGI on muutunud? See reaalsus on jäänud, et Mossed ehitatakse/kleebitakse spetsiaalselt Talverallidele ja tihtipeale näevad need ka kõige edevamad välja. 
See oli aastal 2003 Talveralli rivi ja on see ka aastal 2019 samasugune! Mis Sa arvad, kaua võttis mul vanakese käsitsi poleerimine, kleepimine ja igasuguste vidinatega varustamine aega, et ta selline välja näeks? Elite oli aastast 1966 ehk siis 37 aastat vana, mis see aasta vastab autole sünniaastaga 1982! Vanem oli vaid leivategija Pobeda ja üks Pobeda on siiani ju rivis ning korjab Piibelehe rändauhinda iga aasta. 
Ja kui nüüd HÄSTI vaadata, siis Piiburi UN-tellise tagant paistab Teearu 740! Aasta oli 2003...ja Tõnu oli pannud autole vanusepiiriks toodetud enne 1983! Me võiks siis praegu öelda enne 1999. Ehk oli siis ja on ka nüüd jälle olulisem auto vanusest vanatehnikahuvi, selles skeenes  natukenegi tuntus, nimi-nägu ja reaalsed teod valdkonans jms. Seda suvalist laulupidu on juba tehtud küll ja enamgi! 

[Pilt: rcSg8vkJsR5QOcR7Fi_84hIX2OPYLHVONXQ2CS-m...51-h938-no]

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#39

(03-02-2019, 15:23 PM)Peeter Kirjutas:  vaatasin just lihtsalt huvi pärast registreerunute nimekirja ja lugesin kokku 18 siksi/mosset. ehk, siis jutt on nagu, et tõstame kvaliteeti ja tahaks huvitavamaid autosid näha, aga ikka tervelt neljandik on mossed ja siksid.

Aga selline on tänane seis: keegi ei taha tuua "päris asja" soola ja liikluses ringipõrklevate oinaste vägivalla kätte.

Millega isand Peeter muidu plaanis ilmuda?
Vasta
#40

[Pilt: ascona.jpg]
Sellise asjaga loodan tulla. Hetkel tundub lootust andev olema. varuvariantidena kui midagi peaks juhtuma on 2 e28t ja üks vanatüübi iz412 ka veel kuuriall mis päriselt sõidavad kah juba.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne