GAZ 21 aga mitte Volga
#21

Müügis jah. c 330 000.-€

https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/m1/10...-8116195b/

Huvitav, mis mootori nad sinna peale panid, kas tõesti originaalse GAZ 11 või nagu Riia Motomuuseumis GAZ 11-l peal GAZ 51 mootor. 

Venemaale on läinud viimase pooleteise aastaga 3 Gaz 11 mootorit.

1. Minu mootor, mis läks Moskvasse.
2. Kadunud Sauliuse mootor, millest kunagi sai GAZ 11 rubriigis juttu tehtud. Kuid mis müüdi koos kere ja transmissiooni osadega. 
3. Minu komplekt koos Gaz/Ford kerega, aga sellest ehitatakse ikka veel Faetoni. 

Venemaalt pole minu andmetel ühtegi GAZ 11-ne mootorit välja viimase 2-3 aasta jooksul tulnud.
Vasta
#22

Ägedad masinad muidugi kuid kas kellegil on aimu ka kuhumaani need hinnad tõusevad?  Kas veneraud hakkab tõesti konkureerima juba maailma tõeliste klassikutega?
Vasta
#23

See on vene turu anomaalia. Palju ajudeta raha.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#24

(28-10-2020, 09:49 AM)allud Kirjutas:  Ägedad masinad muidugi kuid kas kellegil on aimu ka kuhumaani need hinnad tõusevad?  Kas veneraud hakkab tõesti konkureerima juba maailma tõeliste klassikutega?
 Eks igal maal omad klassikud, oma ajalugu.  Eks omal maal toodetud haruldused ole kõige kallimad ikka omal maal. Vaevalt Vene seltsimehel läheb suurt korda mingi Prantsuse või Saksa auto, mille viimane säilinud eksemplar kusagil hirmsa hinnaga müüki tuleb. Hinnad tõusevad niikaua, kui jätkub meeletu rahatrükk ja kodanikel, kelle kaukasse see laekub, tahavad selle investeerida kindlamasse valuutasse. Paber on ju lõpuks ikka paber.
Vasta
#25

(28-10-2020, 10:10 AM)Aspelund Kirjutas:  See on vene turu anomaalia. Palju ajudeta raha.
Vene turu anomaalia hakkab kaduma. Corona kriis ja nafta dollarite kokkukuivamine on andnud kõva hoobi "ajudeta" rahale. Kõige rohkem on kannatada saanud Volgade, Pobedada ja Zimmide hinnad, mis on teinud läbi trastilise kukkumise ja mille nõudlus on ka peaaegu olematu. Näiteks minu GAZ 23, mille eest pakuti poolteist aastat tagasi 125K maksab tänapäeval heal juhul 85-90 K €. Mina seda ei põe, sest see masin pole kunagi müügiks tehtud. Hästi renoveeritud ZIS 110 eest oleks saanud headel aegadel 400 K, praegu näen neid müüdavat 300K eest. Muidugi kvaliteeti ei tea. Kukkunud pole ainult ennesõja aegsete masinate hinnad (Gaz A, M1, M11, ZIS 101) hinnad.
Vasta
#26

(28-10-2020, 10:10 AM)Aspelund Kirjutas:  See on vene turu anomaalia. Palju ajudeta raha.

Pigem käib võidujooks näitamaks isakeste ringis kui "isamaaline" keegi on. Soov on olla võimudele meelepärane ja näidata omadele mis jälle vasakule pandud maksumaksja raha eest kodumaale "ära on päästetud". Kes viitsib lugeda venes välja antud raamatuid  autode leidmis-taastamis-kodumaaletoomis lugudest see näeb kuidas ja milliste epiteetidega seda teekonda vürtsitatakse näiteks stiilis: lenskast penskarist generaali käest kopikate eest ostetud/välja petetud maibahh, viidi 90-nendatel natsionalistide poolt kuhugi Estooniasse, kus see seisis kuuri taga 5 aastat ja sealt hangeldati see segastel asjaoludel läbi spekulantide kuhugi Latvijasse, kus selle autoga tehti tont teab mida.... ja nüüd lõpuks meie vovka ja slavik päästsid selle zajebiis maibahhi ära ja taastasid esialgse olukorra, ehk auto on suures venes ringiga tagasi. Hurraa seltsimehed! Kui tegu on veel kodumaise produktiga, siis on see hurraa veel suurem ja pai ametniku poolt loomulikult pikem. Oled soosingus ja teed õiget asja.  Ja minu arust ka.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#27

Adler Werke insenerid suutsid 1935 aastal veel mõtetuma auto valmis meisterdada,


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#28

Topelt mittevedavates esiratastes ei oska tõesti kasutegurit näha, samas balanssiiril neli vedavat tagaratast oli toonastes pärsiasteede oludes igati asjakohane. Ega ilmaasjata militaarveokid tänaseni sama ratsi kasuta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#29

Sõiduautode puhul piisab siiski nelikveost . Kuigi sakslased suutsid ka kolmeteljelise variandi  täiuslikuseni viia.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#30

Sittagi nad ei suutnud, sama konf oli kõvasti enne II ilmasõda pakkumises

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#31

(31-10-2020, 20:48 PM)90Deville Kirjutas:  Sittagi nad ei suutnud, sama konf oli kõvasti enne II ilmasõda pakkumises
 Ei vaidle üldse vastu ,MB G1(W103) oli  6x6 veoskeemiga juba 1926 aastal.
Vasta
#32

Panen pikema tutvustava video enne sõja aegsetest Gaz 21-st ja Gaz 25-st. Algusest ei tasu ära ehmatada, läheb paar minutit, enne kui õigeid autosid tutvustama hakatakse. 
Arvan, et kaasfoorumlastel polnud aimu selliste aparaatide olemasolust, sealhulgas ka minul.

http://www.kbsmirnova.ru/video/vnedorozh...zhiny-gaz/
Vasta
#33

Formika teemades autode sillaosad värvitud pigem läikega mustaks kui nendel imeloomadel matt mustaks. Kumb lahendus õigem? Hämmastama paneb, et isegi nii eksootilised masinad taastakse nagu jumal juhatab ja lõdvikute klambrid osetud kohalikust Lukoili tanklast ja enamus detailid mis peaksid olema kollase tsingi kihi all on lihtsalt aerosooliga pronkskuldseks lastud.
Vasta
#34

(15-11-2020, 15:19 PM)Mart69x Kirjutas:  Formika teemades autode sillaosad värvitud pigem läikega mustaks kui nendel imeloomadel matt mustaks. Kumb lahendus õigem? Hämmastama paneb, et isegi nii eksootilised masinad taastakse nagu jumal juhatab ja lõdvikute klambrid osetud kohalikust Lukoili tanklast ja enamus detailid mis peaksid olema kollase tsingi kihi all on lihtsalt aerosooliga pronkskuldseks lastud.
Aga Venemaal see nii käibki, Kui lähemalt vaadata, siis värvitööde kvaliteet ka allpool igasugu arvestust. Ja videos kaskadöör kurdab, et pidureid ka pole. Tegelikult on mehhaaniliste pidurite puhul ka võimalik täiesti normaalne pidurdus efekt saavutada. Lihtsalt kõik on üle perse tehtud, aga see ei takista "õiglast" hinda küsimast ehk antud isendite puhul 300 000 € tk. Muuseas GAZ M1-de armatuur ja akna raamid olid värvitud puit imitatsiooni. Seltsimehed pole seda isegi viitsinud teha. Istmete materjali valikus on mul ka kahtlusi aga selle üle on raske vaielda, neid võis olla erinevaid. Ennast kiita ei taha aga seltsimehed on oma restaureerimise tasemel sealmail, kus mina olin 20 a. tagasi ehk 20 meetri kauguselt oli ilus vaadata ja ei pannud erilist rõhku pisidetailide (poldid, seibid, lõdvikud, polstri materjal jne) originaalsusele.
Vasta
#35

(31-10-2020, 00:13 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Topelt mittevedavates esiratastes ei oska tõesti kasutegurit näha, samas balanssiiril neli vedavat tagaratast oli toonastes pärsiasteede oludes igati asjakohane. Ega ilmaasjata militaarveokid tänaseni sama ratsi kasuta.
Isegi F1 sõiteti kahe esisillaga autoga https://en.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_P34 Kokkuvõte -esines kurvides oluliselt edulisemalt kuid ei olnud suurema veere- ja tuuletakistuse tõttu piisaval kiire.
Vasta
#36

(24-11-2020, 00:06 AM)hydrofoil Kirjutas:  
(31-10-2020, 00:13 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Topelt mittevedavates esiratastes ei oska tõesti kasutegurit näha, samas balanssiiril neli vedavat tagaratast oli toonastes pärsiasteede oludes igati asjakohane. Ega ilmaasjata militaarveokid tänaseni sama ratsi kasuta.
Isegi F1 sõiteti kahe esisillaga autoga https://en.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_P34 Kokkuvõte -esines kurvides oluliselt edulisemalt kuid ei olnud suurema veere- ja tuuletakistuse tõttu piisaval kiire.

Vastuoksa. See kontsept oli peris edukas. Ja just väike tuuletakistus, parem aerodünaamika ja suuremad sirge kiirused oli nende üks eelistest. See arengu suund nulliti ära reeglitega, kus lepiti kokku, et poisid: auto on nelja rattaga. Aga jällegi see põhjus miks nad said need 6 ratast... noh eks see tulenes ikka jälle reeglitest, et kõik oleks jokk. See on krt nii keeruline maailm, bez pol litra ne razbirat. Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne