Postitused: 1,675
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
15-07-2002, 10:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2004, 17:56 PM ja muutjaks oli
svenson.)
väike update:
tegin tagasillad ja muud seda asjandust puudutavad detailid liivapritsiga puhtaks. nüüd krunt alla ja siis saab esimesi asju ka värvima hakkata.
ega see autokallal ise nokitsemine seda tähendabki, et jupp juppi haaval auto jälle kokku pannakse
muide taga amordid on mul mosse omad(edit: volga ikkagi vist)! jätan vist esialgu need alles kuna suht töökorras veel! aga vedrustusele kulub üks suuremat sorti summa arvatavasti...
Postitused: 91
Teemad: 13
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Oskad sa öelda kas ratta kinnitused (poldid) on mõõdus 4x100 nagu opel ja veel mõned?
tac.
Dodge Journey
Postitused: 4,180
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Mul hää meel vaadata oma kunagise Monza uut arengut. Tõeliselt ilus auto. Südames törts kahjugi, et sai ta välja vahetatud. Aga V8 Impala oli veelgi südamelähedasem...
Boltpattern on Monzal 4*100, taga on Sul treitud vahetükid ja mosse poltide-mutritega rattakinnitus. Pidurite kohalt ei oska küll ühtegi halba sõna öelda, ise tegin need korda ja selle kaaluga auto jaoks olid nad enam, kui piisavad.
Postitused: 1,675
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
ma arvan, et nüüd on ~50% eestis olevates chevy monzadest minu käes
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Auto vist USA-s või?. Kui sealpool (lääne) rannikul siis võin aidata hea transavariandiga. Kui huvi on, siis räägime privas.
Valts@kui auton idarannikul, anna kah teada
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon