K: pihustistend
#1

Tervist

 Kas keegi on kokku puutunud sellise pihustistendiga? Surve tekitamine käib küljepealt kangiga pumbates ja manomeeter näitab uhked 600kg/cm2. Manomeetri all on kaks kraani millest ühega saab kinni keerata pihustisse mineva rõhu ja teisest manomeetri rõhu. Miks need vajalikud on? Manomeetri rõhu läbipääse vähendamisega saab vähendada kella tõllerdamist pumpamise ajal. Kas see ongi selle eesmärk, aga milleks teine? Pumpamine on ka jube imelik. Rõhu saab üles ainult ühe kindla koha peal sudides maksimum rõhk siiani on olnud 250. Kui hooba liigutada terves tööala ulatuses siis ei pumpa rõhku üles. Lisaks langeb rõhk maha kui hooba pumbates täitsa põhja vajutada. Süsteemis on ka nöör filter mis paistis puhas. Äkki süsteemis mingid nipid mida ma lahti ei ole hammustanud.

 Parimat


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Diletandi arvamus:
Pihustisse minev ventiil on selleks, et pihusti vahetamisel kütus tagasi ei valguks?
Pump mingi eripärase ehitusega, et põhja vajutades surve kaotab? Piiraja puudu või lihtsalt rikkis on ka variandid muidugi.
Tegemist ju tööstuslikult toodetud seadmega, ehk on uus jumal Google võimeline mingit infot eraldama?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Sellelt pildilt selgub, et algul täidetakse etteande pumbaga plunžeripaar. Kolvi ülesliikumisel sulgub etteanne ja tekib kõrge surve. Veel edasi liikumisel avanebkõrgsurvel tee tagasi etteandepumba suunas ja rõhk langeb etteande pumbast tulevani. Tänapäeval vist enam traktorite-autode ehitust ei õpetata lubade saamisel. Sellepärast tekivadki sellised küsimused.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Oman ka sellist.
Vasta
#5

Üks kraan on selleks, et pumpad surve üles peaaegu "krooksu" tegemiseni ja siis kinnise kraaniga näed, kui  hea pihustiotsa sulgekoonus on. Kui immitseb, siis pigitunud. Kaasas stendiga orad otsiku puhastamiseks, aga see üsna tänamatu töö, pane uus ots.
Teist kraani saab jah töllrdamise vastu kasutada, kuni surve üles saadud.
Kõigepealt tulekski stend ise kontrollida. Pihustissemineva toru asemele umbne kork ja pumbatakse rõhk 380 kg/ccm. 3 minuti jooksu ei tohiks rõhk langeda üle 5 kg/ccm. Surve tekitamiseks sel stendil kasutatakse Jossi kõrgsurvepumba plunzerpaari, kui väljavahetamiseks läheb. Aga no 250 attist kodukasutuseks maa ja ilm (vene trakatsitel üle 175 pihusteid ei tea).
Hooval on allotsas piirdepolt plunzrikäigu reguleerimiseks. Keerad niipalju peale, et hoova allasendis rõhk vahepeal maha ei saaks minna. Et plunzrikäik ksf Aavu mainitud kaldpinnani ei langeks.
Manomeetri juures nurga küljes veel üks kraan kompressoriõhu andmiseks. Õhusurve asendab etteandepumpa.
Pihusti otsavahetuseks vaja jõulised spets silmusvõtmed teha, harilikkudega ei taha remont õnnestuda.
Vasta
#6

Teema algatajale mõtteaineks või mõnele teisele huvilisele infoks:

Saan pakkuda uut, kõige tavalisemat Bosch-tüüpi pihustistendi. Tutikas asi, kõik filtrid ja vajalikud adapterid ka kaasas. Hinnaks 150eur (postikulu võin hinna sisse teha). Leidub piisavalt veidrikke, kes sult selle sama elunäinud nõukogude monstrumi sama hinnaga või isegi kallimalt ära ostavad. Viimased 3tk veel alles ja rohkem juurde ei too, seega TEL 5573117.

Sorry, et teemat solgin veidi, kuid postituse mõte on selles, et tihti need tugevalt ülekasutatud ja -hinnatud nõukogude tööriistad on oma elupäevade lõpul ning nende ostmine/elustamine on enesepetmine. Vanal, kuid kasutamata/vähekasutatud nõukogude testeril pole midagi viga.

Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne