AZLK 434 IE \'75 -wax-
#1

Kuna Capri läks täielikku kapremonti, siis sai laupäeval selline mosu omale dailydriveriks toodud Big Grin

[Pilt: 022.jpg]

Tegu piisavalt haruldase keretüübiga, mida veel vaid mõned üksikud Eestimaa teid mõõdavad. Seda täpset mudelit (Azlk 434 IE) on registris arvel vaid 2tk Toungue

[Pilt: 023.jpg]

Tõin ta ära Ida-Virust, kus eelmine omanik temaga külarahvale küttepuid vedas Big Grin Enne seda oli auto ühe rebasefarmi valduses. Niiet selle autoga on veetud nii rebaseid kui puid :lol Mina aga hakkan nüüd vedama õlletaarat ja autojuppe :lol

Originaalvärv tehasest tulles kanapasakollane. Vene ajal värviti roheliseks. Ning praegune must on kolmas värv. See peaks olema vana vene ML värv, millele segati sisse sadolini kõvendit. Peale värvimist olevat auto läikinud nagu prillikivi, kuid aasta pärast muutus värv matiks, nagu ta ka praegu on Smile

Mootor on 412, pidurid on 4x trummel Big Grin. Põhimõtteliselt on auto sõidukorras. Vahetada vaja vaid siduri survelaager. Smile

Kere tahab natuke kõpitsemist, eriti vasak tagumine tiib.
[Pilt: 036.jpg]

Ja loomulikult tervenisti ülevärvimist. Muidu on põhi ja karbid ja uksepostid grafiidi ja õli segu paksult täis lastud ning kere ise väga heas korras.

[Pilt: 029.jpg]

Salongi armatuuri tahaks originaali vastu vahetada. Praegused kellad on natu uuema mudeli omad. Rool on samuti vale.

[Pilt: 033.jpg]

[Pilt: 034.jpg]

[Pilt: 035.jpg]

Kohtume varsti tänavatel! Big Grin

[Pilt: 030.jpg]
Vasta
#2

Mosse on tegija Smile Muide, 75 võibki olla juba uue armatuuriga, sest 2140 samast aastast (meie pere esimene Mosse) oli just sellise armatuuriga.

Muide, kas Sa selle punase Capri said endale doonoriks? Ma vaatasin piltidelt, et Sel on väga kõva kere, välja arvatud laksu saanud nina.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Aspelund Kirjutas:Mosse on tegija Smile Muide, 75 võibki olla juba uue armatuuriga, sest 2140 samast aastast (meie pere esimene Mosse) oli just sellise armatuuriga.

Muide, kas Sa selle punase Capri said endale doonoriks? Ma vaatasin piltidelt, et Sel on väga kõva kere, välja arvatud laksu saanud nina.

1975 oli jah see üleminekuaasta, et täpselt ei teagi, milline see kõige õigem kellaplokk on Smile

See punane Capri on kodanik \"keevitaja\" jagu.
Vasta
#4

Ilus haruldus :p ja veel sellises korras
Vasta
#5

Minu mälu järgi olid sellised kellad Moskva tehase Mossel juba 1973. aastast (või midagi sinna kanti). Muus osas tundub ka üsna originaal olevat välja arvatud muidugi IZ-i kirjaga rooli südamik. Muuseas, IZ-i tehases tehti ka selliseid autosid enne tuntud \"piruka\" sündi.
Kui korralikke kollase-punase klaasiga tagatulesid tahad, siis anna märku, mul lao seis näitas veel hiljuti nende olemasolu.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Minu isa esimene auto oli ka taoline aint ,et eest 4-ja tulega ja 408 mootori ja rooli käiguhoovastikuga ehk 433`66 aasta. Selle ta aga kolhoosis kärutas nii läbi ,et lõpuks poln enam põhjast miskit alles+käigukastis ka aint paar käiku. Lahe masin on mul sellise edeotsaga 434 mudel ka aint roheline.Big Grin

MArek
Vasta
#7

Kui see pole saladus,siis kui paljuga sa sellise harulduse omanikuks said?

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#8

Kunagi ammustel aegadel,kui mu isa Haapsalu EPT-s töötas,oli seal töökoja mehaanikute üldkasutatavaks autoks samuti üks 434.Sel oli aga taha veel teine istmerida ning küljeaknad (tavalise Moskvitš-kombi omad) pandud.Aeg-ajalt sõitis isa mul ka sellega.Tehtud oli see konkreetne masin vist (ei mäleta 100%) Moskva tehases.
Haapsalu EPT-l oli peale eelpool toodu ka veel üks M-433, kaubikvariandina.Samuti Moskva toodang.
Aga mina ei mäleta,et selliseid masinaid (434 jms) N.aja viimasel perioodil (nii alates 1986) just väga palju oleks liikunud,igal juhul 2715/27151 olid ikka 100x sagedamini näha kui 433/434.Sama lugu ka järglaste: M-2733 (408 mootoriga) ja 2734 (412 moto) kohta.
Vasta
#9

Einuh väärt masin sul,wax.Eristub ikke hallist massist tunduvalt .Põltsamaa kodu ja põllutöökoolil oli veel mõned aastad tagasi samasuguse kerega apelsinikarva mosu käigus tööautona.Vist olid ees ümarad tuled 2 tk,täpselt enam ei mäleta.Igatahes oli täiesti sõiduloom,käidi temaga nii Tallinnas kui Tartus ja jumal teab kus veel.Ega kooli varustaja polnud ka kerge jalaga mees..
Ja üksvahe sõitis sellega isegi direktorihärra iseBig Grin
Lapsepõlvest mäletan et meie sovhoosis ajas üks naisterahvas(!!) sellise furgooni pehmeks ja lõpuks üle kaela hoopiski....Rolleyes



silks,ise kah mossa-omanik.
Vasta
#10

Mul -75 aasta apelsin, samasugused kellad on. Arvasin ka siiamaani, et apgreiditud, aga ju siis mitte.


e: \"capri läks kapremonti\" ehk siis \"caprimonti\" Big Grin
sori, vahetevehel on tore sõnu väänata Smile
Vasta
#11


Tänud pppp-le uue siduri survelaagri eest! Smile

Tänud PlyVal64-le mosse \"Haynes manuali\" laenamise eest! Smile

Tänud Piiburile tagatulede ja asjaliku raamatu laenamise eest! Smile

Teab keegi öelda, kuidas küljepeeglitega lood on? Tiibade eesotsas on peeglite alused, aga peeglid ise on ära jalutanud. Juhiukse külge on kruvitud mingi tsiklipeegel, mis sinna üldse ei sobi. Kas \"tiivapeeglid\" on väga haruldane nähtus, et neid kusagilt leida?
Kui ei leia, saab neid lipualustena kasutada Cool Aga mingeid peegleid oleks ikkagi vaja Rolleyes Läbi vaheseinas oleva illuminaatori kah eriti midagi taha ei näe Toungue
Vasta
#12

Nähtavad peegliköndid peaks olema väga levinud \"pirukate\" ja \"universaalide\" tiiva peeglite omad, neid võiks ka isegi poest leida. Vanemat varianti, nö eksport Mossede sirmikesega tiivapeegleid on juba märksa raskem leida.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#13

kas sa pole teinud pilte furgooni sisemustes, milline see seest välja näeb.
Vasta
#14

Martti Kirjutas:kas sa pole teinud pilte furgooni sisemustes, milline see seest välja näeb.

Seinadesse oli vineer kruvitud. Maas ja laes linoleum Wink
Praegu selline:

[Pilt: m005.jpg]
[Pilt: m006.jpg]
[Pilt: m007.jpg]
[Pilt: m008.jpg]

Seest näeb välja parem kui uus Big Grin Eelmine omanik on peale kereremonti VÄGA suure põhjalikkusega õli ja grafiidiga möllanud. Olen viimaste päevadega kõik auto küljest lahti kruvinud. Peaaegu kõik mutrid-kruvid tulevad näpuga keerates maha Big Grin Lausa rõõm on sellise asja kallal töötada Smile
Vasta
#15

mis värvi sul on plaanis värvida, kas samasuguseks mustaks või siis selliseks nagu see tehasest tuli.
Vasta
#16

ja kuidas hakkab sisemus tulevikus välja nägema või jääbki selliseks?
Vasta
#17

Värv tuleb must, sisu tuleb samuti must, materjalide kohta ei oska veel hetkel öelda Smile

kast alt - tagumise simmeri vahelt jooksis lahinal õli peale kardaani otsast kiskumist Sad
[Pilt: azlk-001.jpg]

pole mingit erilist tehnikat vaja - 150-kroonine vints lae alla toru külge ja \"tõstuk\" olemas Big Grin
[Pilt: azlk-002.jpg]

[Pilt: azlk-003.jpg]

see on see mis survelaagri grafiitjublakast järele on jäänud :lol
[Pilt: azlk-015.jpg]

vasakul uus, paremal vana :evil
[Pilt: azlk-020.jpg]

üks pilt veel - avastasin et autol oli ees romuralli stange :shock:
[Pilt: stange.jpg]
Vasta
#18

Minu teada Mossel jooksebki kastist õli välja, kui kardaan alt ära on.
Vasta
#19

Minu Escol jookseb ka, ei osanudki seda veaks pidada...
Vasta
#20

nymmik Kirjutas:Minu teada Mossel jooksebki kastist õli välja, kui kardaan alt ära on.

Äkki wax muretses hoopis garaazhipõranda mökerdamise pärast Wink Mis õli seal sees oli? \"Meeldiva aroomiga\" TAD?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne