Ostan T-40AM kompressori
#1

       
           

Tere!

Leidub kellelgi pildil olevat kompressorit müügiks või oskab keegi pakkuda välja lahendust kuidas masin tööle saada. Võll on pooleks murdunud. Kõik minule teadaolevad kataloogid/poed olen tulutult läbi helistanud.

Tänud ette.
Vasta
#2

On seda kompressorit hädasti vaja? Viska ta vahelt välja ja pump otse külge.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#3

(07-02-2019, 15:56 PM)Daff Kirjutas:  On seda kompressorit hädasti vaja? Viska ta vahelt välja ja pump otse külge.

Ei ole hädasti vaja ja ise pole väga spetsalist aga "teadjad mehed" olevat kunagi öelnud et sellist tüüpi kompressorit polevat nii lihtne vahelt visata. Äkki "teadjad mehed" eksisid, ehk seletad mis tegema peaks. Vabandust et rumal olen, pole väga kokku puutunud aga isu nokitseda on.

Pilt mulle avaneb siis hetkel selline


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

Kunagi üht T 40 ei saanudki korralikult käima enne kui kompressori vahelt võtsin. Kas lõtkud või kompressori väntvõll väändus. Ja töötundidelt oli üsna uus.
Vasta
#5

Aimus mure mis võib teklifa on torud. Need jäävad lühikeseks.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

(07-02-2019, 20:59 PM)Daff Kirjutas:  Aimus mure mis võib teklifa on torud. Need jäävad lühikeseks.

Kuna ma antud asenduse nüansse ei tunne, siis tekib veel üks küsimus: kas pildil hammasrattast paistev muhv tuleb avast tahapoole välja või tuleb rinna kaudu ettepoole välja võtta? Ei paista sedamoodi, et pumba hammasratas veohammasratta südamikku mahuks...
Vasta
#7

Pole ka 40 kompressori spetsialist kuid selle ärajätmine peaks nii käima et kompressori küljest tuleb võtta see nuutidega ketas kus augud sees ja mootoril keerata 2 polti lahti, tõmmata kompressorit vedav ketas välja ja panna pumpa vedav asemele.
Vasta
#8

Milleks see kompressor originaalis mõeldud on? Kas käru piduritele? Kas õhupaak on ka kusagil?
Vasta
#9

Neid kompressoreid vahetanud mitu tükki. Pumbal ja kompressoril mõlemil üks ja sama pimenuut. Flants ka sama. Pumba poldid lahti ja pump maha. Nüüd kompressor lahti ja minema. Viimase käiguna pump samasse auku kus kompressor oli. Koos torude vahetamisega voolikute vastu ja pihustitorude ümber painutamisega tund poolteist tööd.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#10

(08-02-2019, 12:25 PM)olli Kirjutas:  Milleks see kompressor originaalis mõeldud on? Kas käru piduritele? Kas õhupaak on ka kusagil?

Jah,käru pidurite jaoks. Oli peal täis mäng. Kompressor, rõhuregulaator, paak, manomeeter, pidurikraan mis võimaldas käitada nii õhk- kui hüdraulilisi pidureid.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#11

Käru hüdropidurid käisid neljakümnel läbi eraldi hoova, põhimõtteliselt siis nagu kässari kangike millel pidurisilinder otsas. Kuidas sinna süsteemi õhu variant oli lisatud (kas sama kangikese all oli õhukraan lisaks?) ja palju neid õhuga haagiseid üldse liikvel oli tol ajal 40'ne sappa?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12

(08-02-2019, 20:39 PM)viplala Kirjutas:  Käru hüdropidurid käisid neljakümnel läbi eraldi hoova, põhimõtteliselt siis nagu kässari kangike millel pidurisilinder otsas. Kuidas sinna süsteemi õhu variant oli lisatud (kas sama kangikese all oli õhukraan lisaks?) ja palju neid õhuga haagiseid üldse liikvel oli tol ajal 40'ne sappa?

Vanemal jah "kässari" kang kuudis aga kui tuli kompressor siis oli pandud kangi asemele väike pidurikamber mis siis käitas seda pidurisilindrit.
Pidurikamber aga sai infot pidurikraanist mis pidi juhtima haagise pneumopidureid. Kogu sè möll oli 8mm varda abil ühenduses piduripedaaliga. 
Kuidas see vigur töötas ei tea. Polnud millegagi kontrollida. Mul tutikas see kombo kõik kodus olemas. Sai maha võetud kuna jäi metsaveotraktori ehitusel ette.
Pidurikraan oli väga sarnane ZIL-i pidurikraanile.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#13

(08-02-2019, 18:34 PM)Daff Kirjutas:  Neid kompressoreid vahetanud mitu tükki. Pumbal ja kompressoril mõlemil üks ja sama pimenuut. Flants ka sama. Pumba poldid lahti ja pump maha. Nüüd kompressor lahti ja minema. Viimase käiguna pump samasse auku kus kompressor oli. Koos torude vahetamisega voolikute vastu ja pihustitorude ümber painutamisega tund poolteist tööd.



Antud kompressoril pole samasugust pimenuuti ja selles probleem seisneski.
Vasta
#14

(11-02-2019, 11:22 AM)t40am Kirjutas:  
(08-02-2019, 18:34 PM)Daff Kirjutas:  Neid kompressoreid vahetanud mitu tükki. Pumbal ja kompressoril mõlemil üks ja sama pimenuut. Flants ka sama. Pumba poldid lahti ja pump maha. Nüüd kompressor lahti ja minema. Viimase käiguna pump samasse auku kus kompressor oli. Koos torude vahetamisega voolikute vastu ja pihustitorude ümber painutamisega tund poolteist tööd.
Antud kompressoril pole samasugust pimenuuti ja selles probleem seisneski.

Ise pole teinud, aga ilmselt on vaja süütenurga ajastusketas välja vahetada (toote kood 1111167) lisaks võiks vaadata kütusepihustite torud, mis mõeldud ilma kompressorita mudelile (kood 104200).
Perikos: 
  1. https://www.periko.ee/et/a/kutusepumba-a...30-1111167
  2. https://www.periko.ee/et/a/pihustitorude...pressorita
Äkki teema autor on nüüdseks asja juba läbi teinud ja oskab täiendada?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne