Kaardimaksed ja probleemid nendega
#81

[quote pid='470054' dateline='1549729447']

Mul juhtus Soome laevapileteid tellides selline jama et internetis piletit tellides ja kaardiga makstes  oli  mingi error a la kaardimakse ebaõnnestus ja et proovi uuesti

Neljanda korraga asi õnnestus.

Ja mis ma pärast näen , 1 katse võeti 91 euri broneering , 2 katse kaardimakse ebaõnnestus, 3 katse  kaardimakse ebaõnnestus , neljas katse võeti  91 broneering 

Paari päeva jooksul viimane broneering kanditi laevafirmale arvele 

1  broneeringut ei tunnista keegi , võetud on , laevafirma raamatupidaja saatis teate et tema seda ei näe seega seda pole neil , anulleerida pole võimalik

2 ja 3 katset oli näinud

4 broneering tuli neile peale seda tunnistab

Ühesõnaga sain tünni 91 euri, soovitati ühendust võtta pangaga 

Pank teatas et nemad ei saa midagi teha , laevafirma pole seda vastu võtnud ega anulleerinud ja et kui tahad ikka oma raha kätte saada siis oota 18 päeva - äkki siis tuleb tagasi

Ühesõnaga sistema-nippel 



Täna tuli topeltbroneeritud summa arvele tagasi- aega läks ainult 16 päeva ja raha käes nigu niuhti
[/quote]
Vasta
#82

Hommikul tuleb Rootsis "kõrgem pilotaaž", kui maksan 10 € lisatasu laevapileti eest Big Grin
Vasta
#83

Too siis mingi jootraha või mis?

Või hoopis vabatahtlik annetus
Vasta
#84

Laevareisi kuupäeva muutmise eest. Aga maksad Rootsi kroonides. Laevafirma kurss, panga kurss + 1 % summast teenustasuks.
Vasta
#85

(10-02-2019, 21:37 PM)mlsluik Kirjutas:   Võimalus on ka kapitalistide rahategemisele lõpp teha ning homne päev pangakaart tagasi viia ja leping lõpetada. Aga keegi ei tee ju seda sest tegelikult ju ikkagi see teenus on meeldib ja on maru mugav küll...

Miks ei tee.  Juba 15 aastat tagasi see tehtud ja olen siiani elus, õnnelik. Puudust ka ei tunne  Toungue
Vasta
#86

PayPal'i kontole ei saa juba ammu ligi, oskab äkki keegi nõu anda.
Sisse logides lubab telefonile kaheastmelise identimise käigus koodi saata, aga see ei saabu kunagi. Nr õige. Help'is suunab kohalikule lauatelefonile helistama, kui mõistus otsas, aga sealt saadetakse ingliskeelse automaatvastajaga kodulehele ehk pikalt. Kodulehelt ka ühtki meili ei leia, kuhu muret kurta. Ainuke nõu seal, et uurida telefonioperaatorilt (Telia), kas need kuidagi koodiga SMSi vms endale võtavad.
Aitäh ette.
Vasta
#87

(09-08-2022, 08:52 AM)margus61 Kirjutas:  PayPal'i kontole ei saa juba ammu ligi, oskab äkki keegi nõu anda.
Sisse logides lubab telefonile kaheastmelise identimise käigus koodi saata, aga see ei saabu kunagi. Nr õige. Help'is suunab kohalikule lauatelefonile helistama, kui mõistus otsas, aga sealt saadetakse ingliskeelse automaatvastajaga kodulehele ehk pikalt. Kodulehelt ka ühtki meili ei leia, kuhu muret kurta. Ainuke nõu seal, et uurida telefonioperaatorilt (Telia), kas need kuidagi koodiga SMSi vms endale võtavad.
Aitäh ette.
Suunakood (riigi kood) on ikka õige? (Eesti=+372)
Vasta
#88

(09-08-2022, 12:38 PM)maaks Kirjutas:  
(09-08-2022, 08:52 AM)margus61 Kirjutas:  PayPal'i kontole ei saa juba ammu ligi, oskab äkki keegi nõu anda...
Suunakood (riigi kood) on ikka õige? (Eesti=+372)
On õige.
Kiidan Telia tuge, vahepeal kimbutasin neid ka igaks juhuks. Uurisid, helistasid tagasi ja andsid teada, et nende juurest on 2 sõnumit läbi käinud ja mu seade on kinnitanud kättesaamist.
Nii et probleem on lokaliseeritud masinasse Nokia 230 Big Grin kuhu muud sõnumid laekuvad, aga PayPali omi miskipärast ei seedi. Proovib teise telefoniga, nagu soovitati (vana 215 on võtta). Bännitud on mul ainult ühinenud ajakirjade number, millelt nad oskavad kottida absoluutselt kõige vastikumal ajal, ehk siis kui võsalõikaja kaelas on...

Lisa: lahendatud, Nokia 215 oli nõus koodi vastu võtma. Saatanast on see tehnika areng.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne