Uunikute 18. Talveralli 2019 pildid, videod, järelkaja
#21

(26-02-2019, 18:28 PM)ZIL 131 Kirjutas:  stern100

Need noormehed?
https://www.youtube.com/watch?v=AHrsd0Dyf_M
viis kolm neli üheksa üheksa neli kaks kaks

Jah samad, tänan.
Vasta
#22
Photo 

Suur kummardus korraldajatele ja abilistele super ürituse eest! 

+ Start ja finish ühes kohas on väga hea! Saab väljapuhanuna startida, ning ka õhtuks ei ole inimesed nii väsinud. 
+ Tsiklid ja veoautod ära jätta - samuti väga tervitatav. See ühtlustab sõidutempot, ning pole nii palju jalgujääjaid.
+ Kohe stardis lisakatse hoidis aega kokku ning välistab järjekorda, mis päeva keskel toimuval lisakatsel paraku tekib.
+ Päevane Avinurme lisakatse rada oli super! Sile ja lai, mossele sobis ideaalselt, keris seal rõõmuga päeva kolmanda aja Smile

Kuna pidulikul aktusel tituleeriti avalikult meie tiim kui KÕIGE SUUREM KAOTAJA, on ilmselt minul nüüd ka kõige suurem õigus tänusõnadele ja kiitustele vastukaaluks ka mõned tähelepanekud ja muudatusettepanekud lendu lasta Big Grin Big Grin (Mitte kriitika. Palun mitte solvuda!)

- Nii lisakatsetel kohapeal, kui ka praegu pilte ning videosid sirvides tekib küsimus, miks vilistavad inimesed turvalisusele??? Tundub, et meie olime üks vähestest, kes lisakatsetel kolmanda ballasti autost välja kamandas ning kiivrid pähe tõmbas... Kiiver peaks ikkagi kohustuslik olema ning kohtunikud seda kontrollima. Kui kiivreid pole, siis lisakatse 0.

- Lõunaajal 1h paus on väga hea nende jaoks, kelle auto vajab remonti. Neile, kes seda ei vaja, tundus see aeg liigse molutamisena. Ideaaljuhul võiks lõuna ja lõunane lisakatse olla koos. Need, kes aega parajaks teevad ja igavlevad, võiks saada sel ajal teiste rajal kangutamist vaadata/näha  Rolleyes

- Varasematel aastatel on SAKP, ehk Didõk olnud oma tehnikaga kiiretes kurvides ning teinud ägedaid panning fotosid. Kõik me ju soovime oma autodest ägedaid pilte. Seetõttu tundus minule kui fotograafiahuvilisele seekordne Sergei asukoht ikka väga väga igav  Sad Aga Sergei pilte ootan sellegipoolest! 

- Hoolimata korraldajate soovist tõsta kvantiteedi arvelt kvaliteeti, olid rajal ikkagi mõned paarisajaeurised rimakad...

- Palun tehke järgmisel aastal ristsõna raskemaks! Kui 73-st 31 tiimi teevad selle 100% ära, on see ilmselgelt liiga lebo  Rolleyes

- Sõitjatele iga-aastane meeldetuletus - laske palun kiiremad autod mööda! Punane W123 (vist suverehvidel) hoidis meid jonnakalt ~15 minutit sabas. 3 minutit hiljem AKP-sse jõudmine ei tapa, aga siiski võiks vahel peeglisse vaadata ja ka teistega arvestada Wink

- Ja viimaseks meie tiimi "kirstunael" - punktiarvestus. See ei ole normaalne, et ristsõnas oleva ühe tähevea tõttu jäime ilma 3-ndast kohast ja kukkusime rõõmsaltl 32-ks Big Grin Big Grin Big Grin Ootan väga lõplikku punktitabelit, kuid tean, et sõitsime ideaalaega (v.a. üks AKP), ning stardis oli auto vanuse eest 30 boonuspunkti ees.
Praeguse punktiarvestuse järgi kaob igasugune mõte võimalikult vana autoga ideaalaega sõita üldse ära. Vahet pole kas jõuad AKP-desse pool tundi varem või kaks tundi hiljem, toppi pääsed ikka, kui ristsõna täpselt õige, kasvõi kõige uuema autoga Smile See süsteem ju ei motiveerigi vanu autosid üldse välja ajama. 

Ei, tegelikult ma ei virise, vaid soovisin lihtsalt tähelepanu juhtida ja mõtteid jagada. Kui mitte praegu mina, siis järgmisel aastal keegi teine, kes "süsteemi hammasrataste" vahele jääb Big Grin  Kogu meie tiimil on ausalt täiesti ükskõik, mis koht finishis tuli! Oleme terve nädalavahetusega ülimalt rahul! Peamine oli fun ning super emotsioon, mille me 300% kätte saime Smile Auto toimis ideaalselt, ilm oli ideaalne, kõik oli super viimase peal Smile Ennelõunal kadus korraks autol jõud ära ja ei jaksanud enam edasi käia. Põhjuse leidsin kiiresti - ühendasin CAI lahti, ja kõik toimis jälle Smile

Kuna päeva esimese poole mälukaart andis saba, siis toredaid tuisuvaaludes teid ei jäänudki kaamerasse. Päeva igavam teine pool mosse roolist nähtuna, kui kedagi peaks huvitama: https://youtu.be/8Vvi_JMPD_4

Igatahes - meie täname veelkord superlaheda ürituse eest ja ootame juba uut!
Selle mosse jaoks oli see seitsmes, ning rohkem talverallide kleepse kapotile ei mahu...

Allan, Tanel, Romet

[Pilt: talverallidkoos800.jpg]
Vasta
#23

(26-02-2019, 20:44 PM)wax Kirjutas:  + Start ja finish ühes kohas on väga hea! Saab väljapuhanuna startida, ning ka õhtuks ei ole inimesed nii väsinud. 
+ Tsiklid ja veoautod ära jätta - samuti väga tervitatav. See ühtlustab sõidutempot, ning pole nii palju jalgujääjaid.
+ Kohe stardis lisakatse hoidis aega kokku ning välistab järjekorda, mis päeva keskel toimuval lisakatsel paraku tekib.
+ Päevane Avinurme lisakatse rada oli super! Sile ja lai, mossele sobis ideaalselt, keris seal rõõmuga päeva kolmanda aja Smile
Kuna pidulikul aktusel tituleeriti avalikult meie tiim kui KÕIGE SUUREM KAOTAJA, on ilmselt minul nüüd ka kõige suurem õigus tänusõnadele ja kiitustele vastukaaluks ka mõned tähelepanekud ja muudatusettepanekud lendu lasta Big Grin Big Grin (Mitte kriitika. Palun mitte solvuda!)
- Lõunaajal 1h paus on väga hea nende jaoks, kelle auto vajab remonti. Neile, kes seda ei vaja, tundus see aeg liigse molutamisena. Ideaaljuhul võiks lõuna ja lõunane lisakatse olla koos. Need, kes aega parajaks teevad ja igavlevad, võiks saada sel ajal teiste rajal kangutamist vaadata/näha  Rolleyes
- Varasematel aastatel on SAKP, ehk Didõk olnud oma tehnikaga kiiretes kurvides ning teinud ägedaid panning fotosid. Kõik me ju soovime oma autodest ägedaid pilte. Seetõttu tundus minule kui fotograafiahuvilisele seekordne Sergei asukoht ikka väga väga igav  Sad Aga Sergei pilte ootan sellegipoolest! 
- Hoolimata korraldajate soovist tõsta kvantiteedi arvelt kvaliteeti, olid rajal ikkagi mõned paarisajaeurised rimakad...
- Palun tehke järgmisel aastal ristsõna raskemaks! Kui 73-st 31 tiimi teevad selle 100% ära, on see ilmselgelt liiga lebo  Rolleyes
- Ja viimaseks meie tiimi "kirstunael" - punktiarvestus. See ei ole normaalne, et ristsõnas oleva ühe tähevea tõttu jäime ilma 3-ndast kohast ja kukkusime rõõmsaltl 32-ks Big Grin Big Grin Big Grin 
Praeguse punktiarvestuse järgi kaob igasugune mõte võimalikult vana autoga ideaalaega sõita üldse ära. Vahet pole kas jõuad AKP-desse pool tundi varem või kaks tundi hiljem, toppi pääsed ikka, kui ristsõna täpselt õige, kasvõi kõige uuema autoga Smile See süsteem ju ei motiveerigi vanu autosid üldse välja ajama. 

Vastused konstruktiivsele kriitikale  Cool Ei ole solvujate parteist. 
Start/finiš samas kohas ja reedest pühapäevani - kiitus Alwaro&Co'le selle "leiutamise" eest. Esimene kord osaliselt "paratamatu" aga Kääriku oli juba super! See lahendus võiks/peaks jääma.

Tsiklitel ja krusadel on omad sõidud. 

Katse stardis on korduvalt olnud, toimiv lahendus.  Sama asi sileda lisakatsega. Kui on 1 ring ja rada piisavalt lai, ei ole probleeme. Seekord tegime 4 stopperiga kolmekesti, vajadusel saab ju stoppereid ja ajavõtjaid juurde võtta. Küsimus on vaid ja ainult radades...

1 tund lõunal: on olnud lühemat ja pikemat. See on ikkagi puhkepaus KÕIGILE, Söök on üks pool muud ihuhädad jms lisaks. See arutu tormamine on mõttetu. Lihtsalt tuleb sisenev ja väljuv teha. 
Sergei ootamatu: mõte oli, et Ta saab ju pilte ka rajalt teha. 
Minu ootamatu: teadlik "peetimine"  Cool 

Nüüd see igaaastane "paarisajaeurosed rimakad" - no mitu sellist oli? Kui, siis uute/voorte osalejate käes. Neid PEAB ka olema! Kuna edaspidi on samamood iKLUBILINE, siis juba praegu peate ise oma klubide sjhakakma veebruariks 20120 ettevalmistusi tegema! Nüüd on ju aasta jagu aega erinevaid auhindasid ja hindamiskriteeriume teha! Reaalselt kasvõi "iludusvõistlus", mis võib olla vabalt ka Musta Numbri põhimõtete kohane aga selle ralli-kiiksuga seal juures! 

Ja nüüd punktiarvestus. Ristsõna peab jääma ja KPde läbimine peaks jääma ka kogu asja aluseks, lõpptulemuste  põhimõtted võiks muutuda küll. Aga see tähendab KOHE suuremat Kohtunike arvu, sealt suuremat kulu jne. Kuidas tekib raja läbimise kontroll??? 
Ja päris Historic Regularity reeglistikku Uunikute Talverallil ka rakendada ei tahaks. Viimast LOODAKS, et keegi seltskond võtaks selle sportlikuma versiooni ka teha!!! 
Samas: Allan, sinu tiimi puhas "tahtlik" kirjaviga ehk täiesti teadlikult suisa galligraafiliselt kirjutatud kaldaViäeskesed peabki kukutama nii kaugele! OLEKS olnud kaheti mõtlemine vms aga ei.  Toungue 

Tegelikult on variant see, et tõesti jagada autod ka kiiruslikesse klassidesse ja uued saavad lisaks vähestele preemiapunktidele oluliselt tempokama raja ja sealt karistuspunktid. Aga seegi kutsub ju osalema uuemate jõuvankritega!  Big Grin See ju ometigi ralli ja FIAga mitte vastuollu minnes on see ikkagi kuni 49,99 km/h. JA se pole üldse väike keskmine...
Ehk nõus, tuleb koos mõelda, kuidas KLUBILISE KOOSVIIBIMISEGA edasi minna. 
Ise julgen väita, et see 80, max.90 jõuvankrit ja kuni 250 tegelast on absoluutselt paras. Palju teisi asju saab kas paremini või ausamast sportlikust printsiibist rohkem lähtuvalt teha. Aga palju asju on siiski 16 korda Legendi järgi sõidetud Talveralliga ka paika loksunud. 

Oli tore vanatehnikaüritus!


Manustatud failid
.pdf LAHENDUS 2019.pdf Suurus: 8.25 KB  Tõmbamised: 299
Vasta
#24

(26-02-2019, 21:32 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja päris Historic Regularity reeglistikku Uunikute Talverallil ka rakendada ei tahaks. Viimast LOODAKS, et keegi seltskond võtaks selle sportlikuma versiooni ka teha!!! 

Tegelikult on variant see, et tõesti jagada autod ka kiiruslikesse klassidesse ja uued saavad lisaks vähestele preemiapunktidele oluliselt tempokama raja ja sealt karistuspunktid. Aga seegi kutsub ju osalema uuemate jõuvankritega! 

See Rakvere Historic Regularity jäi eelmisel aastal osalejate huvipuudusel ära. Kahjuks. Loodetavasti ei läinud korraldajal isu lõplikult ära ja proovib sel aastal uuesti. 

See kiiruste teema on lahendatud Historic Regularity rallidel selliselt, et sina regad oma tiimi ja korraldaja otsustab millises klassis sõidad. Klasse on 2 kiirem ja aeglasem. Ise otsustada ei saa. Punkti arvestus on mõlemas klassis täpselt sama. Nimetused siis vastavalt Pro ja Amateur. See korraldaja poolne klassidesse jagamine põhineb puhtalt varasemate aastate tulemuste põhjal. Kes eelmisel aastal topis, see saab kiirema keskmise. Mingit auto vanuse või kubatuuri alusel klasse pole.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#25

(26-02-2019, 20:44 PM)wax Kirjutas:  - Nii lisakatsetel kohapeal, kui ka praegu pilte ning videosid sirvides tekib küsimus, miks vilistavad inimesed turvalisusele??? Tundub, et meie olime üks vähestest, kes lisakatsetel kolmanda ballasti autost välja kamandas ning kiivrid pähe tõmbas... Kiiver peaks ikkagi kohustuslik olema ning kohtunikud seda kontrollima. Kui kiivreid pole, siis lisakatse 0.

Antud juhul ütles Priit stardis, et kuna mõlemad LK-d on "jooksvad" ehk ilma neutraalajata, siis lubab ilma peale. Esimene katse oli paras nikerdamine, minu meelest seal ka üsna õigustatud otsus. Teisel kiiruskatsel olnuks kiivrinõue pigem õigustatud. 

wax Kirjutas:- Lõunaajal 1h paus on väga hea nende jaoks, kelle auto vajab remonti. Neile, kes seda ei vaja, tundus see aeg liigse molutamisena. Ideaaljuhul võiks lõuna ja lõunane lisakatse olla koos. Need, kes aega parajaks teevad ja igavlevad, võiks saada sel ajal teiste rajal kangutamist vaadata/näha  Rolleyes

Kiiruskatse koos lõunapausiga oleks ideaalne küll, kuid ma kahtlen kas leidub väga palju kohti, kus oleks lisakatse jaoks sobiv taristu kõrvuti piisavalt võimeka toitlustusasutusega. 

Tunnine lõunapaus omab minu meelest positiivset mõju ka seltskondlikus plaanis. Näeb päevavalges enamiku kaasvõistlejaid vähemalt korra ära, see poole päeva muljetamine on üsnagi positiivse loomuga. Ja ka hoolduspausi väärtust ei saa alahinnata.


wax Kirjutas:- Hoolimata korraldajate soovist tõsta kvantiteedi arvelt kvaliteeti, olid rajal ikkagi mõned paarisajaeurised rimakad...

See on tõsiselt keeruline teema. Ma küll praegu Pille galeriid lapates ei näinud ühtegi sellist autot, mis minu silmis poleks kvalifitseerunud, kuid arvatavasti mõni selline siiski oli. Sellise toimiva kvaliteedisõela tekitamine on suurimaid väljakutseid, mis meid ees ootab. 

wax Kirjutas:- Ja viimaseks meie tiimi "kirstunael" - punktiarvestus. See ei ole normaalne, et ristsõnas oleva ühe tähevea tõttu jäime ilma 3-ndast kohast ja kukkusime rõõmsaltl 32-ks Big Grin Big Grin Big Grin Ootan väga lõplikku punktitabelit, kuid tean, et sõitsime ideaalaega (v.a. üks AKP), ning stardis oli auto vanuse eest 30 boonuspunkti ees.
Praeguse punktiarvestuse järgi kaob igasugune mõte võimalikult vana autoga ideaalaega sõita üldse ära. Vahet pole kas jõuad AKP-desse pool tundi varem või kaks tundi hiljem, toppi pääsed ikka, kui ristsõna täpselt õige, kasvõi kõige uuema autoga Smile See süsteem ju ei motiveerigi vanu autosid üldse välja ajama. 

Siinkohal julgen küll vägagi apelleerida. Senine ristsõnareegel soosibki just seda, et ka vanadel autodel oleks võimalus. Kui teed ristsõna (eriti kui on tänavusest keerulisem) 100%, siis pole vahet, millega sõidad, kõrges mängus oled sees. 

Punktid jagunevad ju selliselt:
1. Ristsõna - siin on kõigil võrdsed võimalused, sõltumata auto vanusest.
2. AKP-de trahvid. Sisuliselt kõigil võrdsed võimalused, aga näiteks keerukamate ilmastikuolude puhul väike eelis ikkagi uuematel/mugavamatel. Punktisummad on tavaliselt üsna väiksed. 
3. Lisakatsed - eelis uuematel autodel, päris vanakestel pole põhimõtteliselt võimalustki.
4. Vanuselised preemiapunktid - eelis ilmselgelt vanadel. 

Ristsõna kõige alusena hoiabki kogu seda asja tasakaalus, selliselt et ka vanadel oleks võimalus.

Näiteks üks porirallidest, vist 2014 oli samuti ristsõna väga lihtne ning lahendati enam kui poolte poolt 100%, tol aastal määrasid tulemusi peaasjalikult lisakatsete tulemused. Minu meelest on just see lahendus vanemate ja korralikumate masinate jaoks demotiveeriv. 

Alvari väljatöötatud preemiapunktisüsteem toimis vanakeste meelitajana väga edukalt, minu meelest vääriks see järgmisel aastal taas täismahus käikuvõtmist. Samuti tundus eelmisel aastal praktiseeritud autode jagamine kaheks (vanuse-)klassiks igati õige mõte. Samas ei saa seda jagamist teha kirvega aastaarvu järgi, kuna näiteks klassikalise Lada või 3.-seeria Mosse peaks olema ikka omasugustega samas klassis, sõltumata aastaarvust.


Minul on igatahes rõõm tõdeda, et sõltumata mõningasest kiirustamisest, õnnestus see üritus taaskord väga hästi ja järgmise aasta osas on juba mõnevõrra kindlam tunne.
Vasta
#26

Arusaadavalt kummardused kõigile asjaosalistele ja kniksud-kraapsud ka ettejataha. Muud ei maini, a vanuse preemiapunktid on kindlasti õige tee.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#27

(26-02-2019, 22:06 PM)spitfire Kirjutas:  See Rakvere Historic Regularity jäi eelmisel aastal osalejate huvipuudusel ära. Kahjuks. Loodetavasti ei läinud korraldajal isu lõplikult ära ja proovib sel aastal uuesti. 

See kiiruste teema on lahendatud Historic Regularity rallidel selliselt, et sina regad oma tiimi ja korraldaja otsustab millises klassis sõidad. Klasse on 2 kiirem ja aeglasem. Ise otsustada ei saa. Punkti arvestus on mõlemas klassis täpselt sama. Nimetused siis vastavalt Pro ja Amateur. See korraldaja poolne klassidesse jagamine põhineb puhtalt varasemate aastate tulemuste põhjal. Kes eelmisel aastal topis, see saab kiirema keskmise. Mingit auto vanuse või kubatuuri alusel klasse pole.
Loodaks!

Aga HR FIA-reeglitega sport on teine teema. Seal pole ka väga vanad autod lubatudki. Küll kasutatakse eri vanusega autode erinevaid kiiruseid vähe vabamas vormis regulaarsusrallidel ehk just klubisõitudel. Ja kui tegu veel mägse lmaal sõidetavaga, seda enam. Liivakõrb on jälle hoopis kolma steema. 
Ford T'd ja Ford Scorpiot (Maailma esimene ABS-piduritega suurseeria auto) ei sunnita talvel samade keskmistega sõitma. Meil on selline probleem ainult üks kord olnud, kui rajal käis 2-taktiline DKW, sest sellel olid all tsiklirehvid ja kiirendus on sel olematu. Gazidega 51, 67, 69 jms originaaliga, kui vanasti olid neil all originaalrehvid, oli ka häda. Täna pole enam talvel korraliku (talve)rehvita sõita lubatud. 

Ehk teatud mahus on erinev kiirus õigustatud. 2020 on 30-aasta piir ju 1990 ja Must Number 1985!
Vasta
#28

Wax, missugused need paarisajased roimad siis olid? See aasta oli nagu ikka väga kirju valik. Ühetaolisi tooteid oli ikka väga vähe.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#29

Mõned pildid, mis jõudsin teha LK2: http://unic.ee/uritused/uunikute-talvera...tulemused/
Vasta
#30

Tere!
Tänud rõõmsa nv. eest!
Hurrraaaa!
Tänapäeval õnneks enam paari saja eur. ei saagi sellist vanatehnikat, millega Talverallile tulla!
Praegult saad paarisaja eur. eest autosid 2000a. ja ülesse.
Tervitustega Allan!

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#31

(26-02-2019, 15:54 PM)stretch Kirjutas:  Võiks ikka kõigile nähtav olla...
FB seadete järgi galerii avalik.
Vasta
#32

(27-02-2019, 11:27 AM)indrek166 Kirjutas:  
(26-02-2019, 15:54 PM)stretch Kirjutas:  Võiks ikka kõigile nähtav olla...
FB seadete järgi galerii avalik.

Ilmselt peeti silmas seda, et ainult FB kasutajad näevad. 

Mina igatahes näen.
Vasta
#33

(26-02-2019, 17:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-02-2019, 17:36 PM)stern100 Kirjutas:  ...
meie tuttavatel punase mossega oli neid peale esiklaasi purunemist vaja.
...

Ühel esiklaas, teisel taganurk, kolmas hange otsas propelleris - päris meeleolukas talveralli oli teil Big Grin

Kusjuures ralli käigus ei näinud mina mitte ühtegi vahejuhtumit ja ka puksiirköit ei läinud kordagi vaja, isegi lükata ei saanud kedagi. Õhtul parklas alles oli näha et actionit oli ikka toimunud.
Vasta
#34

BTW: Neliveolisel sõiduautol tuleks krossiraja katsel panna ette mingisugune miinuspunkti süsteem , sest vahe tavalise üherattaveo või kaherattaveoga autoga on nii suur et kipub juhtuma see nali nagu on ka varem juhtunud: Vanatehnika ürituse võidab kõige uuem auto vaid selle vahega et võrdsete punktisummadega orienteerumiselt tuleb krossirajal välja oluline vahe mida ei ole võimalik kuidagist võrdsustada.
Ehk siis Ka kunagi, tähesõidul raja tulemusega võitis ära 4wd celica. Me ei olnud sellele mõelnud et selline auto on nagu öö ja päev võrreldes teise vanatehnikaga mis ka enamuses olid üle 7 aastat vanemad autod.
Samuti ka seekord. Jäärajal sa ei oma mitte mingit võimalust 4wd auto vastu, sellega võib kasvõi poole varbaga sõites saada tulemuse mida teine mees 2wd autoga ninast verd välja pigistades saab.
Korraldajatele mõtteaineks , kuidas lisakatsele teha võrdsustavat punktimajandust et päris vanatehnikal ka võimalust oleks.
Muidu oleks vist liiga lihtne mingeid 80date neliveduseid sigareid rajale pressida ja LK tulemusega ära teha.
Maasturilaadsed tooted jätame välja sellest teooriast.
Kui korraldajatel on idee et autod muutuksid vanemaks ja huvitavamaks siis peaks ka säilima võimalus vanema autoga saavutada midagi, ilma et teine kodanik tuleb autoga mille ta on paar kuud tagasi autoaiast ostnud ja mitte halligi selle nimel pingutanud.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#35

tip top üritus.

Et saada esikolmikusse, seekord teine - eelmisel esimene - ei sõitnud rajal kordagi 80 st kiiremini ja sedagi ainult pikemal asfaldi lõigul.
Enamusel ajast rajal ikkagi 50 metsavahel ja 60-70 paremal teel. Lendurid rajal olid minu aknast vaadates pigem ohtlikud liiklejad kõigile.

lisakatse võitis ju tagavedune üks lenduritest. Mina oma monovedusega sain 5. aja ja ajakaotus ainult 5 sekki. Tuli sõita lihtsalt ilma vigadetta.

Punkti arvestust muuta ei ole mõtet, kui sõidad valesti siis ei aita sind ka lennuk.

Järgmise aasta auto ehitus juba käib kolmandat aastat lootust juba onSmile


Korraldajad jätkake samas vaimus!
Vasta
#36

(01-03-2019, 07:54 AM)ryblik1 Kirjutas:  BTW: Neliveolisel sõiduautol tuleks krossiraja katsel panna ette mingisugune miinuspunkti süsteem , sest vahe tavalise üherattaveo või kaherattaveoga autoga on nii suur
Millest sa räägid? Subarik sai ju mõlemal rajal siksilt põske Big Grin
Ma oma 45 aastat vana mosserisuga ei jäänud kah väga kaugele maha.
Vasta
#37

(01-03-2019, 08:55 AM)hundu77 Kirjutas:  lisakatse võitis ju tagavedune üks lenduritest. Mina oma monovedusega sain 5. aja ja ajakaotus ainult 5 sekki. Tuli sõita lihtsalt ilma vigadetta.

Oleks me nö. titepiigiga standardrehviga masinatega võidu sõites 5. aja saanud, siis häbeneks silmad peast mitte ei kuulutaks siin oma "vaid 5 sekundilist ajakaotust"  Wink Pakiauto naast sõiduka rehvis andnuks sellel rajal 5-7 sekki ajavõitu ringi kohta.

No hard feelings,
Lendurid autost 106

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#38

Nelikveoline võib olla aga ... sellega tuleb osata sõita ka. Vastasel juhul läheb alati otse ja on aeglasem Wink
Siksid on alati rajal kiired olnud, kaal, lühike, esirattad nurgas st. kurvi saad sisse minna. Jõud jääl ei mängi mingit rolli.

Vaadates kui tehniline LK oli videost, siis kui ma ka oleks Quattro valmis saanud oleks keeruline olnud neid tagasipöördeid teha olnud, mis siksiga on imeline teha.
Vasta
#39

...a mool on pikem, kut sool.
Vasta
#40

(01-03-2019, 13:06 PM)nymmik Kirjutas:  Siksid on alati rajal kiired olnud, kaal, lühike, esirattad nurgas st. kurvi saad sisse minna. Jõud jääl ei mängi mingit rolli.

Jääl siks vs mosse on ikkagi mosse krt teab mis põhjusel minu arvates nobedam. 
A see siks millest jutt, on tegelt ju selline poolsaare moodi saar Wink ja eks mees ise on ka kiire. Naised saunas rääkisid  Big Grin


Ma mingitesse klassidesse jagamist küll ei poolda, see paar punni rajalt on poogen. Olulisem on rajal toru läbi puhuda.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne