Uunikute 18. Talveralli 2019 pildid, videod, järelkaja
#41

(01-03-2019, 13:30 PM)spitfire Kirjutas:  A see siks millest jutt, on tegelt ju selline poolsaare moodi saar Wink ja eks mees ise on ka kiire. Naised saunas rääkisid  Big Grin 

Ah ära usu neid saunanaiste jutte, täitsa saare moodi saar on Smile Järgmisel talverallil võid ligi astuda ja veenduda et saunanaised võiksid oma pudrumulgud kinni hoida mitte kuulujutte levitada. Juhi kiirus, sõiduoskus ja autotunnetus on muidugi iseteema Big Grin


Et asi täitsa dialoogiks ei kisuks, siis paar sõna üritusest ka.
Kiidusõnu võib jagada ämbrida, väga mõnus oli. Kiitust ja jõudu korraldajatele ka edaspidiseks.
Paar tähelepanekut vaid:
Kui plaanida jäärada peatumisega finishis, siis jätta startijate vahele piisav ajavahe, et nad finishisse korraga ei jõuaks. Me küll hoiatasime stardis et oleme väga kiired ja jätku ajavõtja piisav vahe kuid lõpus oli meil ikkagi valida kas põrutada tagant sisse ees peatunud kastikale või ajada alla emb-kumb ajavõtja - õnneks jäid kõik osapooled terveks. Ca 15 aastat erinevate rajapäevade korraldamise kogemust on mulle õpetanud, et kuna sõitjate tase on meeletult erinev on selline finisheerimisviis ohutu vaid juhul kui rajal on korraga üks sõiduk mitte kolm.
Siin eespool mainitud kiivri kohustuse kohta soovitan vaadata videot ja lugeda kokku mitu kiivrikandjat seal näha oli(kiirused on seal ju 2-4x suuremad) https://www.youtube.com/watch?v=xaUAyawLTEA . Korraldajana olen siiski 99% juhtudest oma üritustel kiivri kandmise kohustuslikuks teinud, seljuhul jääb õnnetuse puhul korraldajate südametunnistus puhtaks.
Suur palve kaasvõistlejatele: KPs parkimise puhul ei ole normaalne et teist saab mööda vastassuuna teepeenra kaudu. 
Lisaks vaadake palun vahel peeglisse ka ja laske kiiremad mööda, ei ole vaja tee telgjoonel sõita! (kuna kaardilugeja pole hommikuinimene, siis suutsin meid esimesel lõigul kuhugi pärapõrgusse juhatada, mis tähendas et õigele rajale tagasi jõudes tuli ideaalaja saamiseks enam kui 20minutit tagasi sõita ja see peaaegu ka õnnestus, ka teisel lõigul suutsin kaarti lugesed puusse panna ja ka siis oli vaja veidi kiiremat sõitu harrastada et ideaalaega jõuda ning mõlemal juhul jäi meile ette võistlejaid kes tegelesid rohkem kaardi ja spidomeetrinõela kui enda ümber toimuva jälgimisega). 
Ülejäänud lõigud möödusid ilma apsakateta ja seetõttu oli aega laialt käes ka kohalike vaatamisväärsustega tutvumiseks, näiteks üks tore torn lausa nõudis ronimist
[Pilt: 01119809515eb38.jpg] 

Eesti Ladaklubi tänab ja lubab et järgmisel aastal pretendeerime klubide arvestuses esikohale kui üks meeskond jälle ära ei eksi ja teine meeskond "jahImehe" asemel jälle "jahUmees" ei kirjuta

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#42

(01-03-2019, 07:54 AM)ryblik1 Kirjutas:  BTW: Neliveolisel sõiduautol tuleks krossiraja katsel panna ette mingisugune miinuspunkti süsteem , sest vahe tavalise üherattaveo või kaherattaveoga autoga on nii suur et kipub juhtuma see nali nagu on ka varem juhtunud: Vanatehnika ürituse võidab kõige uuem auto vaid selle vahega et võrdsete punktisummadega orienteerumiselt tuleb krossirajal välja oluline vahe mida ei ole võimalik kuidagist võrdsustada.
Ehk siis Ka kunagi, tähesõidul raja tulemusega võitis ära 4wd celica. Me ei olnud sellele mõelnud et selline auto on nagu öö ja päev võrreldes teise vanatehnikaga mis ka enamuses olid üle 7 aastat vanemad autod.
Samuti ka seekord. Jäärajal sa ei oma mitte mingit võimalust 4wd auto vastu, sellega võib kasvõi poole varbaga sõites saada tulemuse mida teine mees 2wd autoga ninast verd välja pigistades saab.
Korraldajatele mõtteaineks , kuidas lisakatsele teha võrdsustavat punktimajandust et päris vanatehnikal ka võimalust oleks.
Muidu oleks vist liiga lihtne mingeid 80date neliveduseid sigareid rajale pressida ja LK tulemusega ära teha.
Maasturilaadsed tooted jätame välja sellest teooriast.
Kui korraldajatel on idee et autod muutuksid vanemaks ja huvitavamaks siis peaks ka säilima võimalus vanema autoga saavutada midagi, ilma et teine kodanik tuleb autoga mille ta on paar kuud tagasi autoaiast ostnud ja mitte halligi selle nimel pingutanud.

Usu või ära usu aga väga palju sõltub REHVIST ja tihendist.
Vasta
#43

Moskvits 407 seltskond tänab korraldajaid! 
Ilm oli tellitud,sõit sujus,LK olemas (neid võiks alati rohkem olla?), lõuna kiire ja maitsev,palju huvitavat tehnikat jne. 

Erilised tänud Pobeda tiimile,kes eelmine aasta meile kapotimärki pakkus ja sellel aastal selle ka kaasa võttis,kahjuks katkestasime difri purunemise tõttu ja õhtul Voorele ei jõudnudki. Eks järgmisel aastal uuesti.?
  
Veel tahaks tänada kõiki kes pildistavad,filmivad ja seda  jagavad. Suured tänud!?

Oli tore tehnikapäev!
Vasta
#44

(01-03-2019, 17:08 PM)Kytt Kirjutas:  Paar tähelepanekut vaid:
Kui plaanida jäärada peatumisega finishis, siis jätta startijate vahele piisav ajavahe, et nad finishisse korraga ei jõuaks. Me küll hoiatasime stardis et oleme väga kiired ja jätku ajavõtja piisav vahe kuid lõpus oli meil ikkagi valida kas põrutada tagant sisse ees peatunud kastikale või ajada alla emb-kumb ajavõtja - õnneks jäid kõik osapooled terveks. Ca 15 aastat erinevate rajapäevade korraldamise kogemust on mulle õpetanud, et kuna sõitjate tase on meeletult erinev on selline finisheerimisviis ohutu vaid juhul kui rajal on korraga üks sõiduk mitte kolm.

Isver-susver alles nüüd meenub mulle miks meil need lisakatsed pekki läksid ! Teisel lisakatsel "misiganestanimioligi" laiutas must kädi joonel ees ! (selle seletuseks miks ta seal oli, olid ka need mitteniiväga propelleris musta kädi pildid eespool lumehange otsas, kes startis meie ees, ja seal hulgas tänud ebamaisele tegelasele kes väidetavalt ainuisikuliselt suutis selle vaala sealt vabastada ! ) meil terendas ees valik kas maanduda kädi pakpoordis või tüürpoordis, a siis silmamõõt ja kaardilugeja arvasid , et me ei mahu ilma mõlkimata ei siia ega sinna ja s*tta kah, ega see mõisa peale ei ole, eks me siis viisakalt ootasime seal finiši järjekorras. A kui õhtul poistele saed välja jagati siis me teadsime, et sinna meite saag läits. Või siis mitte. 
Kiiver kiivriks a ma imestan küll, et nii palju saage jagati õhtal välja ja, et mitte üts käima pole õhtul läind  Big Grin ja keegi kiivrit pähe pole pand, metsas kõik mehed ju saagide ja kiivritega ?

Tegelt tahaks neid  SAKP strafnuisid näha, järelduste tegemiseks.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#45

(01-03-2019, 10:57 AM)Kytt Kirjutas:  
(01-03-2019, 08:55 AM)hundu77 Kirjutas:  lisakatse võitis ju tagavedune üks lenduritest. Mina oma monovedusega sain 5. aja ja ajakaotus ainult 5 sekki. Tuli sõita lihtsalt ilma vigadetta.

Oleks me nö. titepiigiga standardrehviga masinatega võidu sõites 5. aja saanud, siis häbeneks silmad peast mitte ei kuulutaks siin oma "vaid 5 sekundilist ajakaotust"  Wink Pakiauto naast sõiduka rehvis andnuks sellel rajal 5-7 sekki ajavõitu ringi kohta.

No hard feelings,
Lendurid autost 106

Kui sa tavarehviga titepiigile ringil 5-7 sekundit kaotad oled sa s.itt lendur!
No hard feelings!!!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#46

(01-03-2019, 20:26 PM)vwt2 Kirjutas:  
(01-03-2019, 07:54 AM)ryblik1 Kirjutas:  BTW: Neliveolisel sõiduautol tuleks krossiraja katsel panna ette mingisugune miinuspunkti süsteem , sest vahe tavalise üherattaveo või kaherattaveoga autoga on nii suur et kipub juhtuma see nali nagu on ka varem juhtunud: Vanatehnika ürituse võidab kõige uuem auto vaid selle vahega et võrdsete punktisummadega orienteerumiselt tuleb krossirajal välja oluline vahe mida ei ole võimalik kuidagist võrdsustada.
Ehk siis Ka kunagi, tähesõidul raja tulemusega võitis ära 4wd celica. Me ei olnud sellele mõelnud et selline auto on nagu öö ja päev võrreldes teise vanatehnikaga mis ka enamuses olid üle 7 aastat vanemad autod.
Samuti ka seekord. Jäärajal sa ei oma mitte mingit võimalust 4wd auto vastu, sellega võib kasvõi poole varbaga sõites saada tulemuse mida teine mees 2wd autoga ninast verd välja pigistades saab.
Korraldajatele mõtteaineks , kuidas lisakatsele teha võrdsustavat punktimajandust et päris vanatehnikal ka võimalust oleks.
Muidu oleks vist liiga lihtne mingeid 80date neliveduseid sigareid rajale pressida ja LK tulemusega ära teha.
Maasturilaadsed tooted jätame välja sellest teooriast.
Kui korraldajatel on idee et autod muutuksid vanemaks ja huvitavamaks siis peaks ka säilima võimalus vanema autoga saavutada midagi, ilma et teine kodanik tuleb autoga mille ta on paar kuud tagasi autoaiast ostnud ja mitte halligi selle nimel pingutanud.

Usu või ära usu aga väga palju sõltub REHVIST ja tihendist.


Killu rebimine tuleb juba peaaegust välja, eks sul ole vaja veel nats harjutada.
Asja mõttest saavad kõik aru. Targutamine et siks oli nagunii kiireim ei vii kuskile. Vihjan lihtsalt sellele et Kui üldrada on lõpuks kõigile liiga lihtne siis hakkab määrama LK tulemus. LK tulemused sõltuvad suuresti tehnika küljest ega see kiireim siks siis nagu ka standard auto pole ju. Selle vastu pole nagu midagi sest seda autot on nagu ehitatud hingega ka, mitte nagu et ostad autoaiast kohe sobiva neliveduse youngtimeri ja jäärajal on sul mitte halligi tehes teise mehe aastaid ehitatud autole poole varbaga saba näidata.
Saata pihta küll. Wink
Btw: tihend ja rehv: 2,0D astraga millel lamellid all ja nelivedused ei suuda mööda sõita... tee järgi. hoides 13m rajal vaid mööda servi. jätad nelivedusele 10m Kõrvalt vabaks ja mehed ei saa hakkama. Aga see oli viisakalt hooldatud ja lai rada ka.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#47

Kuna eeskirjades oli kirjas et LK peab kiiver peas olema siis olenemata et seda ei küsitud meilt kordagi panin ikkagi pähe. See on alati loogiline.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#48

  Ryblik1 :"' Vihjan lihtsalt sellele et Kui üldrada on lõpuks kõigile liiga lihtne siis hakkab määrama LK tulemus.'"

 Ma ei tea kuidas see arvestus käis,aga kui näiteks mina sain stardist 58 lisapunkti ja kiiruskatsetel kokku 16 aja. Kuidas see siis punktides kokku võtvalt on? Ehk siis kui võtta see LK punktid ja liita vanusega saadud boonus,mitmes ma siis oleksin praegu?
Vasta
#49

Loen ja imestan, küll on ikka kanged spordimehevaimud inimeste sisse pugenud. Võit on ilgelt tähtis ja hõbedane daisel tojootapassaat peab ka naabrist uuem olema.  Cool

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#50

(02-03-2019, 17:21 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Loen ja imestan, küll on ikka kanged spordimehevaimud inimeste sisse pugenud. Võit on ilgelt tähtis ja hõbedane daisel tojootapassaat peab ka naabrist 
Võita tahaks ikka,kaotada oskab igaüks ?
Vasta
#51

Minu poolt pildikesed.

Tähtis ei ole kunstiline väärtus aga täpsed ajad ))

http://unic.didyk.eu/talveralli2019

P.S. Pildid tohib kasutada ))
Vasta
#52

vähem iba ja rohkem tegusid mehed, ei maksa eesti rahvusporti "vinguhõiget" nii palju ka harrastada. Olge mõnusad ja valmistuge tulevaks suviseks hobiautode hooajaks. Meie igatahes juba alustasime.
[Pilt: large_29832049_HoUI.jpg]

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#53

(02-03-2019, 20:02 PM)janek555 Kirjutas:  
(02-03-2019, 17:21 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Loen ja imestan, küll on ikka kanged spordimehevaimud inimeste sisse pugenud. Võit on ilgelt tähtis ja hõbedane daisel tojootapassaat peab ka naabrist 
Võita tahaks ikka,kaotada oskab igaüks ?
Eks ma sellele viitasingi, et kangesti paistab sedamoodi, et osad on kehvad kaotajad Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#54

(02-03-2019, 20:02 PM)janek555 Kirjutas:  
(02-03-2019, 17:21 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Loen ja imestan, küll on ikka kanged spordimehevaimud inimeste sisse pugenud. Võit on ilgelt tähtis ja hõbedane daisel tojootapassaat peab ka naabrist 
Võita tahaks ikka,kaotada oskab igaüks ?

Väga hea tõdemus ! :Big Grin     Eriti hea on , kui vihjad asjadele mida võiks korrigeerida, selleks et tekiks hasarti midagi veel vanemat rajale tuua. Motivatsiooni küsimus pigem.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#55

Salajaste kontrollpunktide plusse-miinuseid pole vist veel näha olnud. Võiks need ka välja riputada.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#56

Kas on lootust täielikku tulemuste tabelit ka näha?
Vasta
#57

(08-03-2019, 11:10 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kas on lootust täielikku tulemuste tabelit ka näha?

Peaks olema! Ma vaataks ka hea meelega  Toungue
Vasta
#58

"Anname teed" kiirematele. Hiina lamellrehvid Sailun, pidamine nullilähedane Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=mCvrMf-rOaA
Vasta
#59

Eks ta ole, suur ja kole... A sodiläkile omastasin puhtalt talirallitarbeks parimad saadaolevad vileuued Conti naastud, oli tore isekeskis arutada, et kui Porsched piisavalt pingutavad, siis liiguvad juba peaaegu samakiiresti Big Grin

Pikk jutt fekaal jutt, igatahes rehv peaks küll viimane asi olema, milles järeleandmisi teha.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#60

(10-03-2019, 15:48 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pikk jutt fekaal jutt, igatahes rehv peaks küll viimane asi olema, milles järeleandmisi teha.

Väga nõus. Bellett sai omale möödunud talvel tuliterad Hankookid ja on ikka hea sõita küll. Ma arvan, et enamik minu selleaastasest LK2 tulemusest läheb just nende rehvide + uute amortide arvele. 

Sealjuures peab ütlema, et lisaks õllele saab lõunanaabrite juurest ka rehve täitsa soodsa hinnaga, talveralliks uute rehvide soetamine ei tähenda, et peab jõulude ajal ainult makarone sööma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne