mis kummid ja veljed ???
#1

mille kummid ja veljed siis sellel aparaadil all on päris jõhkrad rullid need ju ???

[Pilt: 052.jpg]
Vasta
#2

Kolhoosiajal olid sihukesed veoka baasil ehitatud väetisekülvikute all kasutusel (ZIL, Kolhida...), et põllul koormaga sõites pinnasele surve väiksem oleks. Kas noid aga ainult nendel kasutet või on millelegi originaalis veel komplekteeritud, seda paraku küll ei mäleta.

loll on loll olla.
Vasta
#3

Kui nüüd õieti mäletan olid niisugused kummid all mingit sorti niidukil. Ees olid suured ja laiad, mis vedasid- tagumised olid väikesed ja kitsad, mis pöörasid. Masinaid kutsuti vist hellitavalt E-deks, olid vist Saksa toodang. Arvata võib, et velg aretati kusagil kolhoosi töökojas.
Terv.Jaanus
Vasta
#4

Nendel Saksa putukatel olid ikka natu väiksemad rattad.
[Pilt: GF_2_am_E_302_360Px_FK.jpg]

loll on loll olla.
Vasta
#5

Need olid ilmselt spetsiaalselt säärastele liikuritele/muudele seadmetele tehtud.Ntx \"Kratkii Avtomobilnõi Spravotšnikus\" kannab sihukesi kumme vedelväetiste poolhaagis ARUP-8. Saksa niidukitel (E 280/281/282 ning E 301/302) olid samuti ees väiksemad rehvid.
Vasta
#6

need ongi vene masinate lisavarustuses... vanadele zilidele läksid need alla ja 66le ka...
Vasta
#7

Selliste rullidega Zil tõstuk aitab rekonstrueerida kõrgepingeliine Järvevana tee piirkonnas.
Vasta
#8

kas keegi eei myy e kumme??
Vasta
#9

Vaata Kuldsesse Börssi seal pakutakse neid päris palju.
Kaarkummid 1140*700
Vasta
#10

Need on põllumajanduslikud kaarkummid.Komplektis olid kaasas sellised ZIL ile paigaldataval väetisekülvikul K3A-3.Turustati ka eraldi.Suuremad kummid sobivad E-dele,Zil-idele ja Zil -i haagistele.Pisut väiksemad kummid on ette nähtud GAZ-idele.Veljed neile kummidele olid spetsiaalselt valmistatud.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#11

Molotov51 Kirjutas:need ongi vene masinate lisavarustuses... vanadele zilidele läksid need alla ja 66le ka...
Vene autodel ei olnud lisavarustust... .Veoautodel seda enam.Tegu jah kaarkummidega mis polnud vene ajal sugugi mitte haruldased.Kättesaadavus olenes vaid varustaja osavusest ehk kutsepädevusest. 66 ja 157 olid ühes mõõdus kummid,
(12.00-18). Rattad kinnitusid nad kuue mutriga.Põhimõtteliselt oli võimalik selliseid rattaid ka Zis-5-le ja sealt edasi Uralzis-355M-ni alla panna(iseasi on see palju siis esirattaid pöörata andis),Zis-151-le istuksid nad ka.Ja kõikidele Gaz -idele sammuti alates 51-st ülespoole.Seda nüüd standard rehvidest ja velgest rääkides.Ise asi on kaarkummid. Kaarkummid olid olemas nii 18\" kui ka 20\" veljeläbimõõdu jaoks.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#12

tundes 66 hingeelu ja roolimehhanismi erpära, siis kahtlen tõsiselt selliste rehvide maastikupädevuses. Lahja moto, suur pöörderaadius, viivad näidatud tulemuseni:
Kitsama originaalrehviga oleks julgenud paremat tulemust ennustada.

a, küllalt 66ga liigelnud ja muuseas ka avapildi autor. siiani tuleb meelde kuidas põlvini poris sai sumbata


Vasta
#13

al Kirjutas:tundes 66 hingeelu ja roolimehhanismi erpära, siis kahtlen tõsiselt selliste rehvide maastikupädevuses. Lahja moto, suur pöörderaadius, viivad näidatud tulemuseni:
Kitsama originaalrehviga oleks julgenud paremat tulemust ennustada.

a, küllalt 66ga liigelnud ja muuseas ka avapildi autor. siiani tuleb meelde kuidas põlvini poris sai sumbata
Ei saa Sinust nüüd päris hästi aru.Selle auto jaoks oli see mootor ikka päris paras,ja selliste rehvide maastikupädevuses ei maksa ka väga kahelda.Samalaadset tulemust püüti ju saavutada ka selle tsentraliseeritud kummirõhu sättimise süsteemiga.See kumm ei ole eriti pädev asfaldil,aga sellisel pinnal kõlbab küll väga hästi.Vaadates seda autot ei saagi see eriti normaalselt maastikul liikuda,sest kaalujaotus telgedel on kõvasti paigast ära-sel autol puudub midagi väga olulist,mis seda kaalujaotust tasakaalustak ja paika viiks.Roolimehanism selle aja masinatele kohane,täiesti kõlblik.Millist Sa siis oskaksid soovida,soovitada?Ja selline standard 66 oli teinekord oluliselt parema läbivusega kui näiteks 157/131.Neil 6x6 autodel oli tobe omadus keskmise sillaga tagumisele suur vall ette pilduda ja kui esiassil ka eriti kindlat pidamist polnud siis nii need autod maase kaevusidki.Üldiselt on ikka nii,et iga auto saad hea tahtmise juures maoni sisse ajada .Ju need täisveolised oli ikka mõeldud liikumiseks seal kus oli võimalik autoga liikuda,päris laukasoos nendega ikkagi sõita ei saa.Tilluke isiklik kogemus lihtsalt selline.Mõtteloogika ikka selline nagu kummidegi puhul-ega talvekumm veel suve too .Ja ega täisvedu+ difrilukud ja demultiplikaatorid veel tee valimisest vabasta ja oskuste puudumist korva.ja veidi õnnegi kulub vahest sellisel maastikul ära.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#14

flanagan Kirjutas:Ei saa Sinust nüüd päris hästi aru.Selle auto jaoks oli see mootor ikka päris paras,ja selliste rehvide maastikupädevuses ei maksa ka väga kahelda.Samalaadset tulemust püüti ju saavutada ka selle tsentraliseeritud kummirõhu sättimise süsteemiga.See kumm ei ole eriti pädev asfaldil,aga sellisel pinnal kõlbab küll väga hästi.Vaadates seda autot ei saagi see eriti normaalselt maastikul liikuda,sest kaalujaotus telgedel on kõvasti paigast ära-sel autol puudub midagi väga olulist,mis seda kaalujaotust tasakaalustak ja paika viiks.Roolimehanism selle aja masinatele kohane,täiesti kõlblik.Millist Sa siis oskaksid soovida,soovitada?Ja selline standard 66 oli teinekord oluliselt parema läbivusega kui näiteks 157/131.
Tervitades,Flanagan

kogu see kummide laiuse ja surve vähendamise mõte oli selles, et mitte LÄBI VAJUDA pehmest pinnasest. . Klaperil oli kamarat nagu vähevõitu? Wink Kui juba läbi oled vajunud, siis enam laiusest suurt kasu ei ole, pigem vaja head isepuhastuvat mustrit mis natukenegi edasi veaks ja mootori pöördemomenti. Ise olen liikunud 66ga mööda liinialuseid ja kui rehvid tühjad liikus kamaral, kui balletitantsija (fred jüssit meenutades). Rehvi laius, sellises klaperi püdelas poris annab pigem takistust juurde. Tahaks kunagi seal uute originaalrehvidega proovida.
Roolimehhanism on 66-l hea, aga pöörderaadius... selliste rehvidega, veel hullem (minu subjektiivne arvamus). puudevahel manööverdades ennast sisse kaevad, kui saaks otse minna...

6x6 masinad on eraldi jutt. Urali, 131 (ja peaaegu kogu vene tavatehnikaga) sõitnuna on suurtel oma eelised. Aga kindel see, et Urali pöörderaadiuse ja tühimassiga klaperile ei tõmba. Muidu jõle elukas, kui vaja haakeid mööda f....g vene saviseid teid vedada, või üle meetrises vees kivide otsas turnida.

terv
a.
kahjuks peab igapäevaselt liikuma olukorras, kus 1 ratas veab 9-t.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne