Volkar kiirabi matkamiseks
#1

Ostsin endale endise kiirabi, Volkswagen Tansporter 2004a ekstra kõrge.
Plaan on matkamisel kasutada telgi asemel ja teha olemine mugavaks, kuna transporter ei ole nii suur kui transit või Ducato, siis wc ja dušš jäävad ära, ehk saab kuhugi kööginurgakese tekitada.
Ametlikult on tal 4 istet, üks neist on klapptool. 3 istet on normaalsuuruses. Ühte saab tõsta ümber teise asukohta.
Homme läheb volkar õlivahetusse ja muud nipet näpet asjad ka 
Täna õhtul käisin proovisin, kas ikka töötab ja läks tööle esimesest süütest
Ja nüüd jäängi ootama, kuni mehaanik on ta üle vaadanud, sest alles siis julgen sõita
Annan siis teada, kui ta jälle kätte saan Smile
(Hetkel, siin teemaks rohkem viisakus ja uute teemade tegijate mahategemine. Loodan, et see teema saab peagi puhtaks!)
Teema sai alguse laiemast teemast: isetehtud matkaauto, vanlife ja kogemusi Eestis?Matkakas!

[Pilt: attachment.php?thumbnail=74742]
Vasta
#2

Mis on plaanis bussiga ?
Milline saab olema ruumiplaneering ?
Pilte salongist ?
Vasta
#3

Ilmselt parim kompromiss antud oludes.
Kuidas kere? Kas on infot, mis enne müüki mootoriga tehti - vahetus/remont/remont müügiks?
Kui siia teemasse tekiks kuskile 'To do list' ja 'To buy list', saaks ehk igasugu materjali- jms. pakkumisi, viiteid ostukohtadele. Mul nt. Ä/A sihuke laud. Ei viitsi nende teleskoopjalgadega mässata ja on vedelema jäänud. Prismas parajasti päris korralikud plasttaldrikud-kausid jne.
Vasta
#4

Kui võimalik, siis äkki saab veel välja uurida, mis selle mootori juures taastamise käigus ära tehti eelmise omaniku poolt? Tegu on sõitmiseks mu meelest väga mõnusa pajaga, aga omab mõningaid kiiksusid, mis võivad tähelepanu vajada. Esialgu on mõistlik näiteks õlitaset jälgida. Mitte seda, et ära kaoks, vaid seda et juurde ei tekiks. Veepump on tal ploki sisse ehitatud ja kuna sealne tuulutuskanal 99% juhtudel umbes on, siis tihendi rikke korral jõuab jahutusvedelik karterisse. Teine eripära on pumppihustid. Sellest tulenevalt tuleb autol kasutada väga konkreetset õli. Vale õli kasutamine võib lõppeda nukkvõlli kahjustusega. Õige on VW 506.01 (Longlife 2, 0W30). Tihti pannakse VW 507 (Longlife 3), kuna on kättesaadavam, aga tehase poolt mitte soovitatud.
Vasta
#5

(22-03-2019, 12:02 PM)vanapagan Kirjutas:  Nomaeitea, vana kiirabi matkabussiks kus ise sees elad. Mis seal kõik enne juhtunud on, kui seda seest veel UV lambiga vaadata siis küll vist ei taha sinna einestama ja magama minna.

Loll jutt suhu tagasi: need pinnad on küüritavad. Ning peale põhjalikku üleküürimist pole seal enam midagi UVlembelist.

Ning kui surijate hinged peaks muret valmistama, siis pakutakse ka selle küürimist.

Kiirabi on hea alus: tugevam veermik, normaalne hooldus esimestel aastatel. Ei muud, kui edu ehitamisel!
Vasta
#6

Igatahes loodan et teema areneb positiivses suunas ja suuri ebameeldivaid üllatusi tehnokontrollis välja ei kooru.
Ja kui midagi ootamatut koorubki siis ei tahaks näha kergelt püssi põõsasse viskamist.
Ilmselt pole mina ainus kes ootab pikkisilmi pilte ja plaane, mis toimuma hakkab... Wink

Ise olen ka kergelt kadedusest roheline, aga mitte pahas mõttes...
Vasta
#7

Jõudu, ootan huviga. Endal samuti sellised plaanid peast läbi käinud, kuid plaanideks vaid jäänud. Saaks ühiskasutuses caravelle T3gi jälle liikuma esialgu Rolleyes  
Tooriku kiidan heaks igatepidi, palju sellise bussiga sõitnud, väga mugav vahemaid läbida,tollel, mille rooli ise keeranud oli mootoriremont miski 400000pealt, tegelikult kestvus ei ole paha, kui mootorit õigesti hooldatud on. Aga sellest on teadjamad juba rääkinud.


Eks siin foorumis loevad jah teod rohkem, kui sõnad. Elukogenum kontingent ja liiga palju on nähtud luhtunud projekte ja väga ei vaimustuta, kui midagi veel ette näidata pole. Aga ma ei peaks õigeks seda, et uue tulija projekt kohe testinurka visatakse, kui ta pole relakat veel kuhugi sisse löönud või vineeri seina löönud.
Vasta
#8

(22-03-2019, 22:26 PM)MeelisV Kirjutas:  Miks siis teema kui sisu ei ole ega tule niipea?
Ok konkreetne tegevus hiljem aga mis on üldse projekti plaan, idee, kava mida juba varem küsisin ? Nii nagu esimeses teemas jäid küsimused õhku jääb ka siin.
Ise tulid siia abi ja infot saama aga vastu ei anna midagi. Mida järgmine huviline lugema peaks ? 
Ja kui ikka kogu aeg vaid "hunt hüüda" ja kui ta ka lõpuks tuleb siis ei panda hüüdjat enam tähelegi


Meelis ütlesin, et hakkan tegema siis kui ilmad soojad, plaan on teha matkakas, aga kuna masin on väiksem kui lootsin, siis tuleb uus plaan teha. Plastik mulle ei meeldi.
Pilte teha ei saa kuna auto on mehaaniku juures.

Panin uuema info oma kodulehele, ma ei viitsi vaielda rohkem, tänan kõiki, kes tehnikast rääkisid te olete super!
http://www.matkakas.kait.ee/page3.html

www.matkakas.kait.ee  kokkuvõte teemast
O: Calibra v6 velje kapsleid 2 on kadunud
Vasta
#9

nagu aru saada, siis komisjon on VWmargina heaks kiitnud. Positiivse poole pealt peab mainima, et las roostetab. Kereplekid on olematu hinnaga, (kahjuks keevitaja mitte), elektrijuppe võtab poekarla üle õla riiulist ja kinnisilmi. Hiace puhul peab tool ligi olema ja aega oodata.

Miks selline pessimistlik vastuvõtt? sest aeg-ajalt tekkivad sellised tühjad teemad.  Oska siis arvata, on autoril tõsi taga, või mitte. Viidatud teema puhul oli selge peale paari postitust ja 2 aastat hiljem on see ka vist kindel.


Vasta
#10

Tere, täna tulin foorumisse niisama ringi vaatama, polnud ammu käinud ja üllatusega näen, et minu teema siia toodud ja alles? Enda arust kustutasin :/
Värskendan infot siis, kui algul viisin volkari mehaaniku juurde, et ülevaatuselt ilusti läbi saada, siis peale esimest lõbusõitu olid juba asjad kurvad, seda me kumbki enne ei teadnud, mõlemad olime bussiga sõitnud ja midagi ei täheldanud, et viga oleks, hommikul kui masin ei tahtnud käivituda, uurisin, mis viga ja kallasin aga jahutusvedelikku juurde ja viisin bussi mehaaniku juurde nukralt tagasi.
Keegi rääkis siin roostest, seda probleemi mu autol ei ole, aga see oleks tõesti lihtsam.
Buss sõidab, tõin ta koju ära, väga mõnus on sõita, aga kuna minu mehaanik nende mootorite parandusega ei tegele, siis soovitas minna Keila Pakiautosse. Otseselt leket ei tuvastanud ja eks see jahutusvedelik varsti jälle ära kaob. Ma veidi toibun ja siis hakkan uurma, kus ja mis edasi. 
Aga vahepeal rentisin endale Jumper üheks päevaks ja olen suur busside/kaubikute fänn nüüd, see oli roostes nagu vana raibe ja paljud asjad ei töötanud, minu volkar ikka vähe viisakam, aga sõita oli äge, see hirm, et suur masin ja ebamugav, oleks ma varem teadnud, ma ei oleks nii kaua oodanud ja oleksin suuremat tahtnud endalegi. Ok volkariga sain rmk alal ilusti ümber pööratud ja Jumperiga oleks veidi keerulisem olnud manöövreid teha, aga see, et sõitmisel mingit vahet ei ole, see oli kihvt. Hea kõrge vaade ja palju suuri asju mahub peale Smile
Nüüd jälle töö ja ülikool, eks suvel on siis rohkem aega nuputada.
Vasta
#11
Photo 

   
Selline ta on
Vasta
#12

pakiauto keilas mõistlik koht küll ja hinnad ka mõistlikud.oma pirukatega kasutan ka just nende teenuseid.
sõbra berlingol oli süütelukuga mingi jama,esindus soovis krõbeda papi eest uue luku panna,pakiauto keeras mingit kruvi mõnekümne € eest ja asi toimib tänaseni.
Vasta
#13

Kui jahutusvedelik kaob, siis tuleb kontrollida et õlitase ei tõuseks. Kui jaole ei saa, ootab varsti märksa suurem remont ees.
Vasta
#14

minul kolme vag-iga vedelega mure olnud.
esimene jõudis kaane remondini, kuna ei taibanud õigel ajal ennetada.
teised on sõitnud palju sadu tuhandeid verstasid veidike urvakil paisupaagi korkidega.
soovitan soojalt proovida.
Vasta
#15

Google pilt, aga meie käes nägi ta veel selline välja: [Pilt: 6860337t1h6a32.jpg]

Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne