Süütenurka muutvad kõrgsurve pumbad?
#1

Tere!

Mis masinatelt võiks leida kõrsurvepumpa mis keerab süütenurka kasutades siis vastavat hammasratast jaotuskarbis, seadeldist pumba taga otsas, plunsri kuju jne?
Igasugused varjandid ja masinad teretulnud.

Üks ilus pilt ka internetiavarustest.
[Pilt: 5-sell-injection-pump-for-tractor-mtzumz...zkamaz.JPG]
Vasta
#2

Pildil on KAMAZ-i pump. Patendi alusel toodetud. Selle pumbaga oli vist see kamm, et seal õli ei kasutatud. Kogu määrimise tegi kütus.
Veel muutsid nurka JAMZ-i pumbad. 6, 8 ja 12 silindrit.Mazi ja K-701pealt tuntud.Neil oli samuti pumba ees selline põrsas. Väga töökindel värk. Pumpas läbi alates diislist lõpetades masuudiga.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#3

Siis veel vene Kolos kombaini SMD 60 kõrgsurvepumbal ees õliga täidetud junntükk (pump ise - ühele korpusele istutatud kaks kolmelist pöörispeapumpa - seega annaks kasutada V 6 või väikse nokitsemise järel  rida kolmelisel mootoril. Ei mäleta, kas andis T 150 k Smd mootoriga võrreldes jaksu juurde( sel  puudus nurgamuutmine, mootori sisu sama).
Vasta
#4

Neti kiirotsingu tulemusena paistab olema eelpritsemuhv kõigil vene autodiislitel nagu Maz, Kraz ja Kamaz.
Google otsingusse автоматическая муфта опережения впрыска топлива ja ühtteist leiab selle ehituse kohta.
https://www.google.com/search?biw=1680&b...rk#imgrc=_
Vasta
#5

(03-04-2019, 23:11 PM)pen.skar Kirjutas:  Siis veel vene Kolos kombaini SMD 60 kõrgsurvepumbal ees õliga täidetud junntükk (pump ise - ühele korpusele istutatud kaks kolmelist pöörispeapumpa - seega annaks kasutada V 6 või väikse nokitsemise järel  rida kolmelisel mootoril. Ei mäleta, kas andis T 150 k Smd mootoriga võrreldes jaksu juurde( sel  puudus nurgamuutmine, mootori sisu sama).

Paprete järgi see SMD 60 oli 15 hobust nõrgem kui 150 SMD 62.
Vist ainult pöörete arvelt tuli see jõulisa.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

Praktiliselt iga rootor või ridapumpa omav diiselsõiduauto on nurka muutva pumbaga. Et norimiseks ei läheks, siis juba ette kirjutan ise ära, et commonrail ja pumppihustiga masinatel ei ole. Mehhaanilises mõttes. Siin näiteks Bosch VE tüüpi pump:
       
Vana täismehhaanilise VE asemele tulid uuemad, elektrilise juhtimisega, aga eelsüüte reguleerimine jäi ikka selle sama kolviga pumba põhjas, siis küll juba elektri poolt tüüritav. Regulaator joonistel märgitud kirjadega "hydraulic advance cylinder"  ja "advance unit"
Pildid on google otsingust laenatud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#7

Lisaks kõik Mercedese BOSCHI mehh. pumbaga diiselmootorid. Neil on pritsenurga tsentrifugaalmuundur ajamihammasrattas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne