Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Nägin ühe mehe juures sellist asja. Alumise suundlehtri järgi aimasin millega tegu. Peremees andis ka kohe suunava seletuse, mille isa oli talle rääkinud. Pealmisest august lasti leeklambiga tuli sisse. Toru sees on sooja edasijuhtimiseks lehed. Alt suunatakse tuli karteripõhja poole.
Kui tuli on torus, siis valatakse vett lehtrisse ja alumisest otsast valgub see mootorisse. Vee temperatuuri reguleerimiseks on tehase poolt doseeritud düüs lehtri põhjas.
Kasutuskohtadeks pakkus Zis 5te või Gaz AAd.
Postitused: 596
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
See on ikka uuema aja asi - alates Gaz-51-st jne. 63;69, Zil-157.Vahe seisneb vaid pikkustes, kinnituse viisis ja väljavõtete asukohtades.Soojendas
üheaegselt nii jahutusvedelikku kui ka ölivanni.
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Neid " vene gerosid" kasutati kõige enam just ZIL-131 ja Uralidel mis olid kas sõjaväe omad või olid "bundesveri" alluvuses. Ühesõnaga potentsiaalsed sõjamasinaf. Graždanka omadele neid ei paigutatud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
jälle midagi uut. polnud varem kuulnudki säherdusest vidinast.
niipalju tean mainida, et kaugel põhjas vene kroonut teenides ühelgi minu käe all olnud masinaist midagi sarnast ei trehvanud.
(131, 53, 157, 375, 254, 255, 452, 469, 5410, 5511, 3102)
Postitused: 4,326
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
http://forum.allgaz.ru/showthread.php?t=10429&page=21
Kui poole peale alla kerida, näev GAZ 51A samasugust soojendit leeklambiga.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
(11-04-2019, 17:40 PM)hulgus Kirjutas: (11-04-2019, 09:29 AM)Daff Kirjutas: Neid " vene gerosid" kasutati kõige enam just ZIL-131 ja Uralidel mis olid kas sõjaväe omad või olid "bundesveri" alluvuses. Ühesõnaga potentsiaalsed sõjamasinaf. Graždanka omadele neid ei paigutatud.
Nüüd vist pisut mööda. Pildil on mittestatsionaarne ja eraldi leeklampi vajav.
Sinu mainitud masinatel olid tehase statsionaarsed eelsoojendid, kütuse kraan lahti, spiraal kuumaks vent käima, jne. Kui veega sõitsid, siis enne vesi katlasse ja siis süsteemi. Kui toimis siis oli -40c juures väga asjaks. Külmalt Urali (375) mootorit leeklambi, vända ja emaga käivitamine oli päevatöö.
Ega ei vaidlegi. Aga kusagil olen pilti näinud kui mingile zili või uraalilaadsele asjandusele lasti leeklambiga kuuma õhku kõhu alla.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kõhu alla lasti leeklampi muidugi. vastu õlivanni.
ühelgi minu näppida olnud masinal pole ma juppigi sarnastest pribooridest näinud.
kusjuures muist aparaate olivad vileuued.