Wene Webasto.
#1

Nägin ühe mehe juures sellist asja. Alumise suundlehtri järgi aimasin millega tegu. Peremees andis ka kohe suunava seletuse, mille isa oli talle rääkinud. Pealmisest august lasti leeklambiga tuli sisse. Toru sees on sooja edasijuhtimiseks lehed. Alt suunatakse tuli karteripõhja poole. 
Kui tuli on torus, siis valatakse vett lehtrisse ja alumisest otsast valgub see mootorisse. Vee temperatuuri reguleerimiseks on tehase poolt doseeritud düüs lehtri põhjas.
Kasutuskohtadeks pakkus Zis 5te või Gaz AAd.

   
Vasta
#2

See on ikka uuema aja asi - alates Gaz-51-st jne. 63;69, Zil-157.Vahe seisneb vaid pikkustes, kinnituse viisis ja väljavõtete asukohtades.Soojendas
üheaegselt nii jahutusvedelikku kui ka ölivanni.
Vasta
#3

Neid " vene gerosid" kasutati kõige enam just ZIL-131 ja Uralidel mis olid kas sõjaväe omad või olid "bundesveri" alluvuses.  Ühesõnaga potentsiaalsed sõjamasinaf. Graždanka omadele neid ei paigutatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#4

jälle midagi uut. polnud varem kuulnudki säherdusest vidinast.
niipalju tean mainida, et kaugel põhjas vene kroonut teenides ühelgi minu käe all olnud masinaist midagi sarnast ei trehvanud.
(131, 53, 157, 375, 254, 255, 452, 469, 5410, 5511, 3102)
Vasta
#5

http://forum.allgaz.ru/showthread.php?t=10429&page=21 
Kui poole peale alla kerida, näev GAZ 51A samasugust soojendit leeklambiga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

130, 131 oli juba midagi moodsamat http://avto-zil130.ru/zil-130-dvigatel/6...l-zil-130, ka kontinentaalses parasvöötmes.
Vasta
#7

(11-04-2019, 09:29 AM)Daff Kirjutas:  Neid " vene gerosid" kasutati kõige enam just ZIL-131 ja Uralidel mis olid kas sõjaväe omad või olid "bundesveri" alluvuses.  Ühesõnaga potentsiaalsed sõjamasinaf. Graždanka omadele neid ei paigutatud.

Nüüd vist pisut mööda. Pildil on mittestatsionaarne ja eraldi leeklampi vajav.
Sinu mainitud masinatel olid tehase statsionaarsed eelsoojendid, kütuse kraan lahti, spiraal kuumaks vent käima, jne. Kui veega sõitsid, siis enne vesi katlasse ja siis süsteemi. Kui toimis siis oli -40c juures väga asjaks. Külmalt Urali (375) mootorit leeklambi, vända ja emaga käivitamine oli päevatöö.


Vasta
#8

(11-04-2019, 17:40 PM)hulgus Kirjutas:  
(11-04-2019, 09:29 AM)Daff Kirjutas:  Neid " vene gerosid" kasutati kõige enam just ZIL-131 ja Uralidel mis olid kas sõjaväe omad või olid "bundesveri" alluvuses.  Ühesõnaga potentsiaalsed sõjamasinaf. Graždanka omadele neid ei paigutatud.

Nüüd vist pisut mööda. Pildil on mittestatsionaarne ja eraldi leeklampi vajav.
Sinu mainitud masinatel olid tehase statsionaarsed eelsoojendid, kütuse kraan lahti, spiraal kuumaks vent käima, jne. Kui veega sõitsid, siis enne vesi katlasse ja siis süsteemi. Kui toimis siis oli -40c juures väga asjaks. Külmalt Urali (375) mootorit leeklambi, vända ja emaga käivitamine oli päevatöö.

Ega ei vaidlegi. Aga kusagil olen pilti näinud kui mingile zili või uraalilaadsele asjandusele lasti leeklambiga kuuma õhku kõhu alla.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#9

kõhu alla lasti leeklampi muidugi. vastu õlivanni.
ühelgi minu näppida olnud masinal pole ma juppigi sarnastest pribooridest näinud.
kusjuures muist aparaate olivad vileuued.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne