220V AC mootor
#10

(22-04-2019, 15:48 PM)oliveer Kirjutas:  
(22-04-2019, 08:11 AM)karlarnold Kirjutas:  КД120-2Х4.2:
КД - конденсаторный двигатель;
120 - номинальная мощность, Вт;
2 - число полюсов;
Х4.2 - климатическое исполнение (УХЛ, О) и категория
размещения по ГОСТ 15150-69 и ГОСТ 15543.1-89.

Alliaks: http://www.laborant.ru/eltech/01/8/7/81-00.htm


Номинальный режим работы двигателя повторно-кратковременный (S3) с продолжительностью включения ПВ=60% по ГОСТ 183-74. 
Длительность одного цикла 6 мин: 
15 с - короткое замыкание, 3 мин 45 с - работа с номинальной нагрузкой, 2 мин - пауза


Kas kondensaator mootor tähendab seda, et seal on kondensaator ees juba?

Ise vene keelt ei oska. Google tõlge oli nagu - mootori töötsükkel 6min. 15sek lühis. 3min 45 sek tööd normaalse koormuse all ning 2 min paus. Mida see tähendab, et mootor võib maksiaalselt 3,45min ringi käia?

Ausaltöeldes ma sellest ülemisest skeemist aru väga ei saa. Mis värvi juhe kuhu ühendada on mul endiselt arusaamatu. Sellest, et mootor peaks olema püsiteses asendis saan aru. Kas mul peaks veel mingi jubin mootori käivitamiseks vahel olema?

Tegelikult tähendab see, et mootor võib üldse töötada 3,45 minutit ja pole võimatu, et Sinu mootor on juba selle aja ära töötanud ja ressurs on läbi!  Toungue 
Või ütleme nii, et on mõeldud, et mootor töötab 6 min tsüklitega - 15 sek käivitus, 3,45 töötamine nominaalvõimsusega (120 W) ja 2 minutit on välja lülitatud ja jahtub. Näiteks pesumasina tsentrifuug, 2 min seisab ja võtad pesu välja, topid uue sisse. Kõik taandub jahutusele ja koormusele, kui on parem jahutus ja väiksem koormus, võid ka pikema töötsükli lubada.
Antud mootor tahab juurde kondekat (ei ole seal sees) 6 mikrofaradit ja vähemalt oleks hea, kui 400 V tööpinget, mingit muud jubinat vaja ei ole ja asend pole ka oluline nagu juba kirjutati. Mootoril peaks olema 3-faasiline mähis st kõigi 3 otsa vahel peaks olema ühesugune takistus oomides, seega pole oluline, millise 2 otsa vahele paned selle kondeka ja milliste otste peale 230 V toite. Muidugi oleks hea, kui ikkagi oleks toitepinge faasijuhis ja/või ka neutraalis sobiv, mitte liiga suur kaitse ja mootori kere oleks ilus ühendada kaitsejuhiga.
Midagi sellist siis...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
220V AC mootor - Autor: oliveer - 21-04-2019, 16:04 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: aavu - 21-04-2019, 18:28 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 21-04-2019, 20:30 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: Walter - 21-04-2019, 20:59 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 21-04-2019, 21:43 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: aavu - 22-04-2019, 06:53 AM
RE: 220V AC mootor - Autor: karlarnold - 22-04-2019, 08:11 AM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 22-04-2019, 15:48 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: kass - 22-04-2019, 17:16 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: MadDriver - 22-04-2019, 16:33 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 22-04-2019, 17:16 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: kass - 22-04-2019, 17:46 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: kass - 22-04-2019, 18:16 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 23-04-2019, 19:40 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: aavu - 23-04-2019, 22:54 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: Mihkus - 23-04-2019, 22:25 PM
RE: 220V AC mootor - Autor: kass - 24-04-2019, 10:44 AM
RE: 220V AC mootor - Autor: Mihkus - 24-04-2019, 09:41 AM
RE: 220V AC mootor - Autor: oliveer - 24-04-2019, 10:56 AM
RE: 220V AC mootor - Autor: Mihkus - 24-04-2019, 11:00 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne