Jawa 360 karburaatori sättimine
#21

Endiselt jääb selgusetuks, kas Sa segukruvi ka keerad?
Vasta
#22

(22-05-2019, 01:08 AM)stretch Kirjutas:  Endiselt jääb selgusetuks, kas Sa segukruvi ka keerad?

Ikka keeran, seda õhukruvi. Kui kinni keeran, siis sureb tühikäigul töötav mootor välja. Optimaalne tundus 1 täispööre välja keeratult.
Eespool antud internetidokument andis selle kruvi asendiks 1-1/2 pööret, kõik õige.
Vasta
#23

Kus kandis see asub?Tekib juba sportlik huvi,tundub et interneti teel seda ära reguleeri.Üks räägib aiast teine aia august.
Vasta
#24

(23-05-2019, 08:39 AM)uko Kirjutas:  Kus kandis see asub?Tekib juba sportlik huvi,tundub et interneti teel seda ära reguleeri.Üks räägib aiast teine aia august.

Asub Harjumaal. Plaanis karburaator maha võtta ja üle kontrollida lisaks ka flantsi liitmikud ja tihendid. Võib-olla saab kusagilt lisaõhku.
Vasta
#25

Tere!
Siin läks vestlus sujuvalt 638 karburaatori peale, aga mul 360 omaga sama jama- 4. käik 70 km/h sees ning rohkem edasi ei lähe. Keegi oskab soovitada, mis vahes karburaatori nöel peaks olema vöi vöib möni muu jama olla?
Loodan, et siin teemal veel suheldakse.
Vasta
#26

Mis hammakas teil ees on? Minul 1960-a 354 oli keegi ette 18 hammaka toppinud,no ei jõudnud 4-jandaga minu 100kg all üle 75 minna.Panime ette 17 ja  asi korras 100kmh tuli nagu putru.Karbussi sai jawa poest rem komplekt,nõel alt teises.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#27

See keegi oli nt 1962 aastani tehas, mis seda masinat tootis.

70 juures on gaas põhjas aga mootori töö iseendas on ok? Ei pudise ega paugu? Kuidas kolvigrupp muidu on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne