Nobeauto
#1

   

Võib olla olen ma EKREst nakatunud, aga ma näen siin liiga palju plagiaati.
Huvitav kui palju on erinevate autode juppe ja disainielemente kasutatud. Homme lähen vaatan selle Eesti autotööstuse tuleviku üle. Eriti perversne huvi on mul muidugi seda teada saada kas Evelin harmoneerub enda vanuse disainiga.
Vasta
#2

Nobe on tänase eesti disaini tipp tase. Siiralt loodan, et see projekt jalad alla saab.
Ma ei tea kas Nobe disaineri nimi on kusagilt läbi jooksnud ka või mitte, või on selle tagaplaanil hoidmine taotluslik, aga koolitatud kätt ja harvaesinevat head stiili on tunda. 

Minu jaoks ainus küsitav element oli see patsiga poiss-tüdruk kapotikaunistusena. See vidin ideena on hea, aga kokkuvõtvalt nagu läks üldisest stiilist välja. Viimastel piltidel mida netis näinud olen on see vidin sealt kapotilt kadunud. Aga see on pisiasi. Harva kui midagi nii head paberile joonistatakse ja haruharva kui see ka reaalselt valmis voolitakse.

Esimese auto seerianumbriga 001, võiks osta isamaalise teona mõni eest tehnikamuuseum, või miks mitte ka KUMU. See oleks kena pärl sinna kölerite-konradite vahele pista. Odavam kah.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#3

(04-05-2019, 00:17 AM)spitfire Kirjutas:  Nobe on tänase eesti disaini tipp tase. Siiralt loodan, et see projekt jalad alla saab.
Ma ei tea kas Nobe disaineri nimi on kusagilt läbi jooksnud ka või mitte, või on selle tagaplaanil hoidmine taotluslik, aga koolitatud kätt ja harvaesinevat head stiili on tunda. 

Minu jaoks ainus küsitav element oli see patsiga poiss-tüdruk kapotikaunistusena. See vidin ideena on hea, aga kokkuvõtvalt nagu läks üldisest stiilist välja. Viimastel piltidel mida netis näinud olen on see vidin sealt kapotilt kadunud. Aga see on pisiasi. Harva kui midagi nii head paberile joonistatakse ja haruharva kui see ka reaalselt valmis voolitakse.

Esimese auto seerianumbriga 001, võiks osta isamaalise teona mõni eest tehnikamuuseum, või miks mitte ka KUMU. See oleks kena pärl sinna kölerite-konradite vahele pista. Odavam kah.

Ma olen seda puust maketti veeretanud omajagu. Seisis meil vahepeal terminalis. 

Proportsioonide mõttes tõesti harvaesinevalt hea. Stiilitunnetust mul endal muidugi pole, aga mulle tundus suhteliselt maitsekas. Väga palju sõltub muidugi kasutatavatest materjalidest, antud juhul on võimalik suhteliselt stiilsest välimusest odavate materjalidega rõve kitš kujundada. Eriti kardan ma, et salong ei kõla välimusega üldse kokku, mis on tänapäevaste ohutusreeglitega peaaegu ettemääratud. Seest pole ma oma silmaga antud autot näinud kahjuks.
Vasta
#4

Seest on sama stiilne kui väljast, minimalistlik ja hea maitsega. Pigem aiphõun kui samsung. Võimalik, et see kapotikaunistus kaduski kapotilt seoses turva- või mis iganes nõuetega. Ilma on isegi parem.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#5

Miks see just kolme rattaga peab olema?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#6

(04-05-2019, 12:43 PM)Laurts Kirjutas:  Miks see just kolme rattaga peab olema?

Pakuks kaalu kokkuhoidu.


Aga, et teema nii lambist ei tunduks ja küsimusi ei tekitaks millest üldse jutt, siis linki kah

https://mynobe.com/
Vasta
#7

72 kw GT variandil lisana ka tugirattad saadaval.
Vasta
#8

Kolmerattaline seetõttu, et pääseda meeletust kogusest bürokraatiast. Kolmerattalisena pole tegu mitte autoga, vaid rolleriga ja sellele kehtivad määramatult leebemad nõuded kui seda suuremas koguses müüa planeeritakse.
Disain on täpselt see mis ta olema peab, piisavalt retro, piisavalt soliidne ja piisavalt hipster, et tänased edukad vanuses 30-40 seda ostaksid.
Võibolla, oleks minu jaoks, tagatule keskele mingit jõnksu või katkestust vaja, praegu on natuke liialt paadilik see tagaosa aga selle pärast keeg seda ei osta ja ostmata ka ei jäta.
Vasta
#9

Esimene kolmerattaveoline  auto ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#10

(04-05-2019, 22:13 PM)r.i.h.o Kirjutas:  ...aga selle pärast keeg seda ei osta ja ostmata ka ei jäta.


Pigem jäetakse ostmata, kui sellele imelikule ebaturvalisele (abiratastega? : ))plastikust paadile ühel ilusal päeval hinnasilt välja pannakse. Üldiselt on inimesed ratsionaalsed ja oma raha eest teadlikult surma otsima ei lähe. Aga sellest kõigest on elektriauto teemas juba kirjutatud, ei hakka inimeste õnne eesti disainime üle rohkem ära rikkuma.
Vasta
#11

no kolme jalaga taburett on ju stabiilsem kui neljakoivaline.
Smile
samas muidugi kõnealune aparaat on paras nikerdis küll ja müügiedu prognoosida ei julgeks.
tõenäoliselt lüüakse kella kuni raha peale tuleb ja siis vajub vaikselt unustusehõlma.
Vasta
#12

Et see kolmerattaline auto seisab stabiilsemalt seega? Big Grin
Müügis osas, siis kõik sõltub turundusest. evelinist seal vaevalt abi on, aga kui see asi Bondi filmi või Top Geari sokutada, siis võiks juba midagi tulla.
Vasta
#13

Müügiedu saab suuresti sõltuma tehnoloogiast mis nad sinna suudavad pakkuda. Kui nad kasutavad nö "tänaseid tehnilisi lahendusi" ehk pakuvad 2-300 km sõiduulatust ja mõnetunnist laadimist siis võib selle projekti kohe korstnasse kirjutada. Et sellised projektid edukaks osutuksid peab neis olema lisaks disainile ka ajast eesolev tehniline pool, ehk siis midagi sellist mida tehnoloogia poolepealt turul veel ei ole. Edukate näidetena võiks tuua Iphone oma puutetundliku ekraani ja intuitiiv kasutus loogikaga opsüsteemiga. Või veel Tesla, kes pakkus reaalselt kasutatavat läbisõitu ja seda veel ilusas pakendis. Kui need müüki paisati siis sellel hetkel neil turul konkurente polnud, nad olid ajas natuke teistest ees. Ning nende asjade juures ei oma hind või selle mõistlikkus mingit rolli enam.
Vasta
#14

Igati mõistlik oleks sellele toiteks peale panna Eesti päritolu superkondensaatorid (Skeleton) kui need vaid õigeaegselt tootmisküpseks saaksid. Samas ei vaimustu praegused 20-aastased üldse auto ostmisest kuna prioriteedid on mujal.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#15

Tänane tehnoloogia aitab hinda all hoida, see asi on nagunii rõhuga välimusele

E: oma veebis nad väidavad ühe põhiidee olevat võimaluse tulevikus seda autot vastavalt tehnoloogia arengule kaasajastada jne.
Vasta
#16

(05-05-2019, 13:30 PM)cesium Kirjutas:  Tänane tehnoloogia aitab hinda all hoida, see asi on nagunii rõhuga välimusele

Just! Sellel autol on ainult üks oluline müügiargument - ja see on disain. Kui kõik muud parameetrid on enam-vähem ok, siis sellest piisab.
Mitu ziljon-miljonit Tesla juba on juba ära põletanud ? Kas ta sealt august üldse välja tuleb.
Kas kolmerattalist puust kerega Morganit ostab keegi praktilistel kaalutlustel ? Järts on mitu kuud, kui osta tahad. Miks on linn täis ilmetuid Hiina autolaadseid punne ? Need pole sugugi odavad kusjuures. Messershmitt, mis on küll nelja rattaga, aga vaadake netis mis nad maksavad. See hind üllatab. Ja ei ütleks, et väga praktiline riistapuu oleks.

Sellisel niši tootel on kindlasti oma turg olemas. Aga kus, see on juba teine küsimus. Veoskeem 3x3 ja puha..

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#17

(04-05-2019, 00:17 AM)spitfire Kirjutas:  Esimese auto seerianumbriga 001, võiks osta isamaalise teona mõni eest tehnikamuuseum, või miks mitte ka KUMU. See oleks kena pärl sinna kölerite-konradite vahele pista. Odavam kah.

Esimene läks paraku juba piiri taha, Eesti-Soome toru onule.  Ja kusagilt jäi kõrvu, et 6 peale selle esimese veel müüdud juba. 
Plaanid igatahes vägevad, tehas Tallinna ja aastas ca 1000 autot Big Grin

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#18

Ringvaatest jäi kunagi kõrva, et tegemist on A kategooria juhtimisõigust vajava sõidukiga... Kui nüüd suudaks interneti avarustest selle ringvaate osa üles leida, kuulaks isegi üle, kas eesti elektriauto on tegelikult siiski (elektri)mootorratas.
Vasta
#19

Mersu ju kelgib siiani, et tegi maailma esimese auto, aga mitu ratast seal all oli  ? No kolm oli. Tagasi juurte juurde.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#20

Mulle kuskilt meelde jäänud et üks ratas ees on mootorratas ja kaks ees on auto. Või oli see teisiti ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne