Nobeauto
#61

(04-10-2019, 23:23 PM)spitfire Kirjutas:  Te ei kritiseeri ju präegu lõpptoodet vaid põlveotsas tehtud protot. Need traagelniidid siin on huinjaa. Ma siiralt loodan, et see muinasjutt siin sellega ei lõpe. Eks see ole ka põhjus miks protod hiljem hävitatakse ja miks neid erakätesse ei müüda. Kahju krt.

Seda magi mõtlin - tegu on esmaeksemplariga, mida ilmselt on x korda ümber ehitet. Kas te tõesti arvate, et autotehaste esmaeksemplarid on lõppkvaliteedis viimistlusega?

Loodetavasti tehakse sellest täiesti kasutust, kuid siiski huvitavast asjast kasutamist kannatav jai päriselt legaalselt sõitev asi valmis.
Vasta
#62

Mina oma loogika järgi teeks just nn .testipilli asjalikuma ,et läbida kõik testid jne.Köis hakkab lohisema tavaliselt ikka masstootmises. Sad
Vasta
#63

Meenus sellega üks paari aasta tagune lugu, kui tallinnas kalamajas põles ühe ehitusjärgus oleva maja katus suure leegiga- Samal ajal käis raadios parasjagu soovisaade, oli ehk ring.fm vms raadio, see polegi oluline. Igatahes helistati saatesse ja saadeti tervitused kalamaja rahvale ja soovilooks "Bloodhound Gang- The roof is on fire" ... Selline must huumor siis, nüüd meenus taas.  

Aga nobe, võibolla õudne lõpp on parem kui lõputu õudus? Äärmiselt raske on läbi lüüa tootega mille laadseid on maailmas kuhjaga ja mille ostjaskond äärmiselt väike.  Selline kahe otsaga asi, tahaks loota siiski et tõusevad fööniksina tuhast.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#64

Elektriauto ei tohi olla ilus, sa oled ju kannataja ja pead teiste päästmiseks sellega sõitma. Sünteeline nahk ja taaskasutatud plastik on miinimum. Eks on muidugi ka inimesi kes naudivad Elektriauto plusse nagu kiirendus ja vaikus.
Aga hind oli poistel muidugi muljetavaldav, Aachenis teevad neljarattalise päris linnasõidu auto 15900€  eest (alates ma kujutan ette).
Vasta
#65

Kas hävis üks või rohkem?Kahel esimesel on ka minu treitud detaile küljes.
Vasta
#66

Vahet ju pole ,kui kogu kosu lihtsalt kokku "p.....d".Olgu siis testiks või presentatsiooniks.esimesed peakski olema perfekt.pärast tavaliselt köis lohiseb.
Vasta
#67

(05-10-2019, 22:38 PM)linnuke Kirjutas:  Vahet ju pole ,kui kogu kosu lihtsalt kokku "p.....d".Olgu siis testiks või presentatsiooniks.esimesed peakski olema perfekt.pärast tavaliselt köis lohiseb.

Ega jah, kui ikka keevitus pole priima, siis on ka kõik muu rautpoldkintlalt täispask.
Vasta
#68

(06-10-2019, 14:46 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-10-2019, 22:38 PM)linnuke Kirjutas:  Vahet ju pole ,kui kogu kosu lihtsalt kokku "p.....d".Olgu siis testiks või presentatsiooniks.esimesed peakski olema perfekt.pärast tavaliselt köis lohiseb.

Ega jah, kui ikka keevitus pole priima, siis on ka kõik muu rautpoldkintlalt täispask.

Just. Käsitsi ja igast rahataotluste ja esitluste tarbeks tähtaegadega võidu joostes ja suht põlve otsas tehtud "karu" kõht on perfecto. Kõik tootmises autod, mis rakistes ja robotitega kokku siristatakse ja millele laotakse QC kleepse, on loha lastud.
Krt ma ei julge oma tehtud filmiproppe kuskil näidata. Nolani filmi dekode tagumisel küljel näiteks me tõesti priimat visuaali taga ei ajanud, seega, ärge kinno minge kui film välja tuleb...
Vasta
#69

(06-10-2019, 14:46 PM)v6sa Kirjutas:  Ega jah, kui ikka keevitus pole priima, siis on ka kõik muu rautpoldkintlalt täispask.
....noh, eks hõõguvad tukid räägivad enda eest...  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#70

Keegi teab millest see raam koostatud on? Mis temperatuurid seal olid ? Millega raam värvitud oli? 
Mina ei tea. 
Ma tean seda, et keevise kontrolliks kasutatav aine tekitab ka mullid. 
Ikkagi kahju kui teistkordne Eesti oma auto hinguselele läheb. Vilgas oli esimene. Tema põles moraaleslt kahjuks.
Vasta
#71

Mulle kui teema suhtes ükskõiksele tundub, et tegijatel on avanenud võimalus ettevõtmisest auga välja tulla (kui kindlustus asja alla neelab).
Vasta
#72

Nii optimistlik ei tasu ka olla. Isegi kui seal midagi kindlustatud oli siis oli see hoone mis kuulus mitte Nobele.
Vasta
#73

https://arileht.delfi.ee/news/uudised/vi...d=87674297

Siin on oletustele ja arvamistele vahelduseks ka asjassepuutuva isiku jutt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#74

https://www.accelerista.com/soiduauto/el...anna-alla/#
Vasta
#75

Sõidab ka kerges lumes:
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne