Yamaha xj 600 '85
#1

Tere,

lisan siia endale kätte kukkunud vanaraua: Yamaha xj 600 1985 (51J)
Ajalugu rattal kummaline: 2004 hankis tuttav ta Saksamaalt endale. 2005-2007 toimusid aktiivsed sõidud, siis jäi uue masina tõttu ootele… 2010 ostis teine vend selle: jäi perekonda nö… Ikka ei olnud sõitjaid (vahel kaevati heintest välja) ja müüdi juba arvelt maas mu sugulasele. Siis ei toiminud see ratas juba ammu pingeregulaatori rikke/aegumise tõttu. Tema (noor kotkas) vajas miskit enam-vähem legaalset pruudi juures käimiseks. Tegime vahetust: minult Minarelli AM6 mootoriga 50cc-na arvel enduro talle; Yamaharont mulle...
Vasta
#2

Kruvisin maha sadulaalused plastid mõlemalt poolt: täitsa terved, (leegikate ees plast ka ühes tükis) aga ühelt poolt sisestasin pingeregulaatori, teiselt poolt aku. Käivitus vabalt...

Mu silmis ta kole, aga kuna kõik plastid terved, võiks vaid väheke üle lakkuda ja lakkida ja jätta alles ''lahiguhaavad'', kuid paak peaks tulema uus(vana)...
Tundub, et mootor originaalis must, see polegi tähtis: pole plaanis teda lahti kakkuda, kuna töötab ja käivitub hästi...

Kogun, teie lahkel loal, siia mõtteid, mida üritan realiseerida. Ka nõu(anded) igati oodatud või juppide pakkumised...
Vasta
#3

                   
Vasta
#4

Tarvis, kuid olemas/tellitud:

* õlifilter: paigas
* õli vahetatud (oli räpane, aga puruvaba)
* olemas 3 karpade remokomplekti; 1 tellitud
* õhufilter käes
* pingeregulaator vahetatud
* aku uus
* uus süütelukk tellitud
* esihakahvli amorditaastamiskomplekt: kohal
* Michelin 110/90 18''H ja 90/90 18''H rehvid ootavad vahetust
Vasta
#5

Tarvis, kuid veel pole või ei tea, kust saada:

* vasakpoolne originaalpeegel
* sadul (kirves) või hiina margikohane nahk tellida ja ise jebida
* esipidurilink vähe rõngas: kas saab uue v tuleb koos pumbaga uus leiutada
* parempoolne välimine küünlapiip ei püsi kohal (originaali tellima ei hakka)
* margikohased esisuunatuled (ei ole veel norm hinnaga leidnud)
* esiporikas, leidmata (praegune porri tipp)
* süütepoolne DOHC kirjaga kaaneke: norm hinnaga pea võimatu leida, aga auklikuga ringi sõita ka ei sooviks...
* paak on vast lihtsam hankida kui seda rõvedat lainet paagil siluda...
* kellaploki kinnituste kummidetailid pudenesid esimese küsimise peale tuhaks: kaldun arvama, et sinna leiutab ise miski süsteemi...
Vasta
#6

Anomaaliad:

* käpaga tagaratast kiigega küljelt teisele loksutades ei tunne halligi, aga käiguga pidurdades käib mingi jõnks läbi... Vaja uurida ja vahetada pukse v laagreid...
* pidurikettad väga head, taga klotsid ka uueväärsed. Esipidur aga rakendub paremal pool esimesena... Uued klotsid mõlemisse esisadulasse aitaksid?
Vasta
#7

Esimene käivitus pärast jumalteabkuipikka seismist. Kaua ei kräunutanud, siis olid veel endisaegsed mahlad ja filter, aga andis soovi edasi tegeleda...

Üritasin väikese klipi siia postitada, ju siis pole nii lihtne. Sõnaga: käivitub igast asendist. Järgmisest nädalast alates rohkem aega maal veeta, siis tuleb ka ratta osandamine ja väike lakkumine ja võimalikult hästi uuesti koostamine. Stay tuned!
Vasta
#8

Tuttav aparaat mul oli FJ 1100.
Jõudu sulle!
Vasta
#9

(09-05-2019, 09:48 AM)Kliendiinfo Kirjutas:  Tarvis, kuid veel pole või ei tea, kust saada:

* vasakpoolne originaalpeegel
* sadul (kirves) või hiina margikohane nahk tellida ja ise jebida
* esipidurilink vähe rõngas: kas saab uue v tuleb koos pumbaga uus leiutada
* parempoolne välimine küünlapiip ei püsi kohal (originaali tellima ei hakka)
* margikohased esisuunatuled (ei ole veel norm hinnaga leidnud)
* esiporikas, leidmata (praegune porri tipp)
* süütepoolne DOHC kirjaga kaaneke: norm hinnaga pea võimatu leida, aga auklikuga ringi sõita ka ei sooviks...
* paak on vast lihtsam hankida kui seda rõvedat lainet paagil siluda...
* kellaploki kinnituste kummidetailid pudenesid esimese küsimise peale tuhaks: kaldun arvama, et sinna leiutab ise miski süsteemi...

Tere.
Lahe ratas minuarvates - mul omal XJ900.
Originaal osasid vaata e-bay´st nii saksa kui Inglismaalt.
Peegel oli vist 20-40.-
Kui paagi alt servad ussipuru pole siis on mõistlik olemasolev korda teha - korralikku paaki alla 200.- ei saa.
Sadula teeb korda iga sadulsepp.
Igasugu originaal asjad e-bay ning kui omal käed küljes siis ise kõik tööd teostatavad.

Ats
Vasta
#10

Kas just jõudu, pigem püsivust! Aitäh! :-D
Vasta
#11

Paak terve ja kõlbulik muidu (anduri kinnitusplaadi juurest veidi kahtlane, aga kuni märg ei ole, ei katku). Kas tuleks see volt paagist välja lõigata ja uus materjal asemele keevitada?
Vasta
#12

Paagist tõmbad spotteriga suuremad mõlgid välja ning pahteldad ära - ära lõikuma küll hakka.
Vasta
#13

Ka mul on esipidurilink veidi rõngas ja pidasin seda kukkumise tagajärjeks. Kui teil ka, siis viimaks ongi sellisena sündinud? Yamaha XJ 600S, 1992a arvele võetud. Pass annab mootori võimsuseks 20 kw- vähevõitu? Haagist lubatakse 100 kg- see juba normaalne. Esimene ja neljas silinder õlised- peramine aeg esiamordi remkomplekt hankida. Aga kuskohalt ja kuidas?
Vasta
#14

Kõik varuosapakkujad annavad siiski sirgeid linke ja ega rõngas (vms) ole ka mugavaim versioon asjast... Sul arvatavalt miski A1 juhtum (piiratud), muidu ikka sama moto 54 kW/72 hobest... Neid rattaid toodeti Saksamaal: Euroopa portaalidest (+klassikaline Ebay) leiad endale sobivad jupid, remokomplektid ja hingerahu vb :-) Parimat, Heiki
Vasta
#15

Ilmnes uus puudujääk: pasun ei hüüa. Kus see füüsiliselt olema peaks ja mis välimusega; ei ole suutnud leida. Vb, kui edasi katkun ratast alasti, hakkab pihku: muidu on teretulnud teadjamate arvamused. Ja pakkumised uuele (toimivale) 12V signaalile oodatud. Päikest! Heiki
Vasta
#16

Mul signaali leiab, kui vaadata paagi ja vasaku poole lenksu vahelt otse alla gondli vahele. Ruumi on, mahub mõni sõiduauto kääks sinna panna. Kirjapandud kw`dega Virtsu teel 160 kätte ei saaks minusugune taat. Ju siis eelmine omanik, naisterahvas, värskete lubade pärast pidi trikitama. Kui lapselapsed külla tulevad, lasen amorditihendid tellida, neile saan vastukaubaks vene keelt pakkuda. Mis päikest, sajab kui ladin... Jaak
Vasta
#17

Katkusin paagi maha: pasun puha puudu, pistik olemas... Miski nõukogude teokarbi moodi kärakas riiulis, proovin üks hetk seda. Pole siin Harjus tilkagi täna tulnud; päikest küll ka pole... Aga nõiume selle kera nähtavale! Smile Heiki
Vasta
#18

Siksi pasun hakkas häält tegema, mõtleb talle kinnituse.

Mõistus otsas (pole teist niigi liiga palju olnud): ka ettevaatlikult kangiga tagaosa küljelt-küljele liigutades ei taba ühtegi ebavajalikku lõtku, käiguga pidurdades käib samas alati miski jõnks istumise alt läbi. Pedaalpidurdamisel ei muret; ka kiirustel mitte...

Oleks väga tänulik, kui keegi oskaks asjas kaasa rääkida.

Heiki
Vasta
#19

Ei saa küll jõnksu olemusest aru, aga kui ainult käiguga pidurdades, siis vaata ajami osa - kett lõtv, loks siduris vms.
Muidu nostalgialaks - endal oli XJ550 esimeseks rattaks.
Vasta
#20

Leidsin pahanduse koha üles: tagahammakas liigub teatud kraadid ette ja paremale. Homme alustan põhjalikku lammutamist, siis selgub arvatavalt palju... Heiki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne