Viimane Volga
#1

Valgevenest pakutakse Viimast Volgat, mida nn seeriaviisiliselt toodeti. Ehk siis GAZ 3111. Tootmisarvud peaaegu olematud. Aastal 2000 - 53 tk.
2001 - 342 tk., 2002 - 20 tk. ja aastal 2004 pandi valmistehtud juppidest kokku viimased 9 autot, ehk siis kokku 424 eksemplari. Palju neist tänapäeval alles, teab ainult Vana Jumal ise. Kas kellelgi on aimu, kas neid autosid üldse Eestis arvele saab võtta? Panen ka mõne pildi pakutavast isendist. Kahtlustan, et paljud kaasfoorumlased pole sellest isendist suurt midagi kuulnud.  
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#2

Ma arvan,et ainus pädev organ Sulle seda ütlem on ARK. Kui mingi siseturu teema,siis võib EU normimajandus kottima hakata. Saada VIN koos auto andmetega sinna ja saad nädalakes jooksul vastuse.
Üks osaliselt Eestis resideeruv Soomlane just nii tegi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#3

No viimane seeriaviisiline Volga see ei tohiks olla, viimane peaks olema Volga Siber, mida tehti ikka mitu tuhat ja kusagil 2010. aastani. Aga seda 3111 tehti tõega vähe.
Vasta
#4

Siber on Sebring, see pole oluline. See viimane Volga ilmselt nii ihaldusväärseks ei muutu kui need autod, mida tehti 5-6 tükki, aga kena ehe kollektsioonile oleks kindlasti. Meenub artikkel, kus kirjutati selle üllitise ekspordiambitsioonidest. Läänes tänavakõlbulikuks saamiseks oleks vaja olnud enamus asju välja vahetada, mis külge kruvitud...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(12-05-2019, 21:57 PM)honkomees Kirjutas:  No viimane seeriaviisiline Volga see ei tohiks olla, viimane peaks olema Volga Siber, mida tehti ikka mitu tuhat ja kusagil 2010. aastani. Aga seda 3111 tehti tõega vähe.
  Marko jõudis ette, Siber on ehitatud Chraysleri platformile, Chraysleri litsensiga ja varustatud Chrysleri mootoritega (2.0L või 2.4L) Viimane GAZ omalooming on ikka 3111.
Vasta
#6

Mis hinda selle Volga eest küsitakse?
Vasta
#7

"Eelviimane Volga" e. 3105 on ka huvitav. V8 sissepritsega jne. Kümmekond aastat tagasi neid mõni ikka oli müügis.
Vasta
#8

Mis mudel soomustatuna küll, Halingas väljas on? Möödunud talvel toodi, kuuldavasti.
Vasta
#9

(12-05-2019, 22:26 PM)meli666 Kirjutas:  Mis hinda selle Volga eest küsitakse?
 Küsib 30 000.-€. Minust ostjat ei ole. Projekte väga palju pooleli.
Vasta
#10

http://www.theparking.ca/used-cars/gaz-3111.html 

Sellel saidil hinnad 7K+ dollarit hakkavad. Aga need  eelmise aasta omad vist.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#11

(12-05-2019, 23:14 PM)wagoneer Kirjutas:  http://www.theparking.ca/used-cars/gaz-3111.html 

Sellel saidil hinnad 7K+ dollarit hakkavad. Aga need  eelmise aasta omad vist.
 Noh, mees väidab, et kasutamatta auto, uuelt maksis sama palju.
Vasta
#12

(12-05-2019, 23:11 PM)Formika Kirjutas:   Küsib 30 000.-€. Minust ostjat ei ole. Projekte väga palju pooleli.

Sul on nendes ringkondades ammu jõukuri maine man Smile
Kui oli otsepakkumine, siis nii asi käibki ju. Vaatad natu ringi, et kes milliseid summasid liigutab ja paned kirja teele...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13

(12-05-2019, 22:43 PM)Alts Kirjutas:  "Eelviimane Volga" e. 3105 on ka huvitav. V8 sissepritsega jne. Kümmekond aastat tagasi neid mõni ikka oli müügis.
 Noh, see veel marginaalsem pill. Väidetavalt suudeti tervelt 55 tk valmis meiterdada.
В 1992 году автомобиль был представлен на международных салонах в Лейпциге и Брюсселе и произвел впечатление. Однако подсчитали, что производство такого автомобиля для правительства обходится дорого, и с 1992 года по 1996 год было произведено всего лишь 55 автомобилей вместо планируемого объёма выпуска 250 автомобилей в год[3].
Vasta
#14

Väidetavalt kuzov nomer 46:

https://www.avito.ru/cherepovets/avtomob..._834766713

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#15

Laupäeval Gatsinas bussijaama kõrval tasulises parklas kaesime sinist säärast kaunitari.Ise ei ostaks.
Vasta
#16

Tulemus selline nagu Jaguar oleks Daewoole taha keeranud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#17

(13-05-2019, 08:51 AM)Walter Kirjutas:  Tulemus selline nagu Jaguar oleks Daewoole taha keeranud.

jep, eest on minu kunagise daewoo nägu üks-ühele aga tagaots on tõeline jõletis.
Vasta
#18

(13-05-2019, 09:03 AM)honkomees Kirjutas:  
(13-05-2019, 08:51 AM)Walter Kirjutas:  Tulemus selline nagu Jaguar oleks Daewoole taha keeranud.

jep, eest on minu kunagise daewoo nägu üks-ühele aga tagaots on tõeline jõletis.

Tagaots ja üldised jooned meenutaks nagu gaz-21 tänapäevast versiooni.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#19

auto.ru pakub hetkel 13 ühikut 3111-te, kõik 2000 või 2001 aasta omad
odavaim ~1224€, rape, dokumentidega mingi jama
kalleim, ~54 000€, ls 1000km

Autonduse ajaloos mõttetu, aga iseenesest huvitav kärakas, näiteks kui tihti kohtas aastal 2000+ toodetavat lehtvedrudega sõiduautot.
Vasta
#20

Samas vurad Volga Klubi kokkutulekul kilomeetrisest kroomist kiiskavate 21-de ja kahe kilomeetrisest läikivate 24-jade rivist ikkagi uhkelt mööda. Ja võib arvata mis auto ümber kõige rohkem uudistajaid siis on  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne