Viimane Volga
#21

Kui selle 30 000 hind jagada 10ga siis oleks ehk mõeldav. Mingi sellise tänapäevase värdi eest kulla hinda maksta (isegi aut kasti pole).... aga eks igaüks ise teab mida oma rahaga teeb Big Grin  ja eks ka siin kehtib see, et küsida võib kõike. See, mida makstakse, on omaette ooper.
Vasta
#22

Minuteada peaks Eestis vähemalt üks taoline Volga ühes kollektsioonis olema, küll mitte arvel.

Muudan:

Leidsin Volga.ee foorumist pildi ka, autor Sm. Tihhonov:
[Pilt: IMG_1555.JPG]
Vasta
#23

(13-05-2019, 00:25 AM)Formika Kirjutas:  
(12-05-2019, 23:43 PM)Alts Kirjutas:  "Eelviimane Volga" e. 3105 on ka huvitav. V8 sissepritsega jne. Kümmekond aastat tagasi neid mõni ikka oli müügis.
 Noh, see veel marginaalsem pill. Väidetavalt suudeti tervelt 55 tk valmis meiterdada.
В 1992 году автомобиль был представлен на международных салонах в Лейпциге и Брюсселе и произвел впечатление. Однако подсчитали, что производство такого автомобиля для правительства обходится дорого, и с 1992 года по 1996 год было произведено всего лишь 55 автомобилей вместо планируемого объёма выпуска 250 автомобилей в год[3].

(15-05-2019, 16:48 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Minuteada peaks Eestis vähemalt üks taoline Volga ühes kollektsioonis olema, küll mitte arvel.

Muudan:

Leidsin Volga.ee foorumist pildi ka, autor Sm. Tihhonov:
[Pilt: IMG_1555.JPG]

Siin pildil esiplaanil olev ongi üks 55-st! See on haruldus, mis on võrreldav kui nõel NSVL-suuruses heinakuhjas.
Vasta
#24

minujaoks on huvitav, et sellel viimasel on siis täitsa kogu täiega uus kere tehtud. Muidu kui gruusias ringi jalutasin siis need sarnaste esituledega ja sama fordi mootoriga volgad mida ca 2000ni toodeti omasid ju ikka veel gaz 24 katust ja üldolmet.

EDIT 1: crysleri mitte fordi mootoriga.
EDIT2: autod mida mõtlesin on siis Gaz 31105 mida toodeti 2004-2009, ehk siis hoopis nod on viimased volgad. ju siis see moodne sujuv katusejoon ei sobinud ikka.
Vasta
#25

https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-3105

wiki andmetel võiks hoopis just seda 3105te nimetada 15ndaks tzaikaks
Vasta
#26

30K€ pole üldse palju, kui tegu on päriselt peaaegu kasutamata ehk uueväärse haruldase autoga! Mina ei mõista neid, kes maksavad kuue- ja seitsmekohalisi summasid LAIATARBEautode eest. Mingid tavalised suure tootmisarvuga 911/912 Porsched jms maksavad sõgedat raha täna aga on samamoodi vanakesed ja kehvad sõita. Nende kõrval on juba täna mingi legendiga uus olematu tootmsiarvuga Auto 30K€ eest niisama saadud. 
Ja selle Volga ilu hindajad - ma tahaks kohe näha, mis jäledate pilukräppidega te ise tegelikult sõidate. Iluideaal on viimaste põlvede ondatiivikud??? Või tojoota uus koledisain koos lehhusega? Selles "viimases volgas" on mingi äratuntav stiil, mingi soov keegi-miski olla. Nõus, natuke viskab Jagi ja punnsilmad on sajandivahetuse moeröögatus, koreakoledusest on aga asi ikak väga kaugel, kui sella aja Daewoosid ikka päriselt vaadata. Minule meenutab ta pigem meitepere näolõikuseelset Omega B'd ehk klassikalist premium-klassi alumise otsa ülimugavussõidukit. Kui HEA see Volga tehniliselt on, pole üldse tähtis. 

Kui oleks MINU teha, siis minu automuuseumis seisaks ГАЗ 3111 "Волга" ja Lancia Thesis type 841 kõrvuti 21.sajandi autode saalis aukohal! Edit: ofkoors, kolmas oleks seal rivis Sitika C6!

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#27

(21-05-2019, 10:55 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja selle Volga ilu hindajad - ma tahaks kohe näha, mis jäledate pilukräppidega te ise tegelikult sõidate. Iluideaal on viimaste põlvede ondatiivikud??? Või tojoota uus koledisain koos lehhusega? Selles "viimases volgas" on mingi äratuntav stiil, mingi soov keegi-miski olla. Nõus, natuke viskab Jagi ja punnsilmad on sajandivahetuse moeröögatus, koreakoledusest on aga asi ikak väga kaugel, kui sella aja Daewoosid ikka päriselt vaadata. 

Kui oleks MINU teha, siis minu automuuseumis seisaks ГАЗ 3111 "Волга" ja Lancia Thesis type 841 kõrvuti 21.sajandi autode saalis aukohal! Edit: ofkoors, kolmas oleks seal rivis Sitika C6!

Tänapäeval on nende autodega paraku ikkagi nii nagu bensuga, paaki saad panna ainult seda mida "posti" otsas müüakse, mitte seda mida tahad. Autodega sama jama, osta saad paraku ainult seda mida müüakse. Võta üks ja viska teist. Aga sõita on millegagi vaja. Ja mingil hetkel ongi juba TÄIESTI ÜKSKÕIK millega sõidad. Kui vanasti ikka vaatasid millega sõber tuli, siis täna on täiesti ükskõik. Ja kui ongi midagi tõeliselt erilist, siis ta ütleb ise, et tule vaata ..

Aga see automuuseum... jah C6 osas olen nõus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#28

Kui neid tõesti ainult 55 tk. tehti, siis kuidas originaalsete varuosadega tulevik paistab? Jagaja kaaned, rihmad-ketid, pidurivoolikud, lülitid ja kõik muu. Kas on kõik kusagilt firmatoodangud kokku sobitatud või on miskit ka päris omatoode? Võibolla sellepärast sobibki ainult klaaskappi seisma ja aeg-ajalt tolmu pühkida.

Инвалид информационной воины.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne