Ford Escort mk6 rahvasport
#41

Ratla bussipeatuse läheduses söitsid vastu..tahavaatepeeglist nägin kahtlaselt palju valget suitsu/auru?!
Vasta
#42

täitsa tösi. Esimese mootorikatsetusega löi summuti jahutusvedelikku täis, nüüd sai kuivaks söidetud.
Vasta
#43

küll nädal laimjala sprindist möödas, aga monoloogime selle kohta ka siis.
Tundub, et uuele mootorile ei meeldi väga vöistlemine, sest laupäeva hommikul ja päeva jooksul oli möningaid probleeme käivitamise ja välja suremisega. Selliseid anomaaliaid pole olnud ei ennem ega pärast. Kasutatav pöördevahemik on liiga pisike (u. 4- 6,5k pööret), suure kiiruse pealt ujus kohutavalt ja avaldus ka lekkiv karteripöhja tihend. muidu nagu kurta ei tohiks.
Sprint ise oli siistohutult kiireks tehtud (pikad sirged, pöhjagaasiga 2sed sikaanid, väga laiad kolmesed). tee ise oli tugeva pöhja peal v.a. start, mida edasi vahepeal nihutati, et autod rööbastest minema saaks, ja finis, mis oli tehtud väga kitsale ajutisele? teele suurema tee körval.
Söit ise läks öppimise tähe all. esimene läbimine omas klassis 16/22, teine läbimine tänu kaasvöistlejate eksimustele 12/22 ja kolmandasse starti läksin siis möttega, et ähh, köik vöi mitte midagi. tulemuseks leidsin möned sekundid ajavöitu, aga kahe sikaani arvelt, seega tulemuseks 18/22 ning löppkoht 17. Selgeks sai tösiasi, et nii kiire raja jaoks on minu kerad liiga pisikesed. Aga auto jäi ühte tükki, ilm oli ilus, seltskond vahva ja loen päeva korda läinuks.


pildike hr. Margus Kirsi kaamerast

[Pilt: phpC8guGQ1568226427_2.jpg]
Vasta
#44

Nüüd oleks siis abi vaja.

Alustagem algusest. Nimi oli Läänemaa rahvarallile kirjas ja kolmapäeval sai testi tegemas käidud. Kuna ilmad olid nagu olid, siis olid tee peal suured lombid ja sai vett mootorisse. Pöörded söidu ajal täisgaasiga üle ütleme 3700 ei läinud ja puterdas. Lootsin, et probleem ainult öhufiltris, aga see abi ei toonud. Ära sai vahetatud terve süütesüsteem ja küünlad, kuna katalüsaatoril örn krabin sees, siis see ka. Õhulugeja ja lambda said üle kontrollitud. Ikka sama jama, kuigi veidi paremaks läks. poole gaasiga veab suht löpuni, aga täisgaasiga on 1-2 käik u 3700- 4200 tühjus, sealt edasi jälle kuidagi veab. 3-5 käik u 3700 pealt sein ees.

Mis ise arvan
1) gaasiklapi asendi andur
2)bensiinipump vöi pihustid
3)mingid pistikud vett täis?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne