Ford Escort mk6 rahvasport
#61

Eks köik ole vist kuulnud, mis juhtus Kohilas. Väga kehva. Aga räägime parem sellest, mis uudiskünnist ei ületanud.
Nimelt olin seekord ise söitmas ja sain ühe söidu tehtud ka. Rada oli enamuses identne eelmise aastaga, löpp oli lihtsalt pikemaks venitatud. Isikliku arvamuse järgi liiga ohtlikult- ainult pikad sirged ja sikaanid vahel. Eriti hull oli asfaldilt kruusale keeramine ümber takistuse, kus oli körval kohe kraav. Läksid enne mind jäljed perve seest läbi, läksin ka ise. Oleks täispäev tulnud, oleks ma kardan nii mönigi auto sinna jäänud.
Teist ja kolmandat läbimist poleks mul niikuinii tulnud, kuna hüppelt maandusin väga kehvasti ja löi radika ülemise vasaku kinnituse otsavanni küljest puruks. Ja ega see ilma jahutusvedelikuta söit väga tervislik vast pole.
Oma söiduga rahulolu null. Eks pole aasta roolis olnud ka. Igapäevasöidud ka kaubikulaadsete asjadega. Vähemalt tundus, et pöörded suutsin enamasti paigas hoida, aga läbi jalutades vaatasin pidurduspunktid küll paika, aga söites ei julenud nii hilja peale jätta, kuigi vabalt oleks vöinud. Samuti ei suutnud slaalomi peal vasaku jalaga piduripedaali üles leida. Pidamise üle asfaldil samas ei saa absoluutselt kurta (tänavarehv). Kruusalöigul kippus tagaots perutama, Laimjalas katsetab pehmemate vedrudega.
Vasta
#62

Mina veel ei ole kuulnud, mis naabervallas toimus. Rolleyes

Ohutut rallit pole olemas: piiri otsimine on selle ürituse mõteWink
Vasta
#63

(31-08-2020, 09:02 AM)v6sa Kirjutas:  Mina veel ei ole kuulnud, mis naabervallas toimus. Rolleyes

Ohutut rallit pole olemas: piiri otsimine on selle ürituse mõteWink
https://www.err.ee/1128991/kohila-rahvar...-last-viga
Vasta
#64

Täitsa asjasse mittepuutuvalt: Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes valmistaks radika plastotsavannide asemel alumiinist uued asjad?
Vasta
#65

(01-09-2020, 20:23 PM)pisipunk Kirjutas:  Täitsa asjasse mittepuutuvalt: Kas keegi teab kedagi kes teab kedagi kes valmistaks radika plastotsavannide asemel alumiinist uued asjad?
Odavam on vast aluradikas osta

https://www.ebay.de/itm/40mm-ALUMINIUM-A...SwL11fNux5

aga tegijad on täiesti olemas:


https://www.facebook.com/radiaatorimeister/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#66

mina olen laki autos radikad lasknud teha.
Vasta
#67

Veidi vett ja töötunde merre voolanud, aga eila sai köige kiuste Raplamaal rajal oldud. Kuna vahepealsed sündmused tegid korrektuure ja Elerin enam ei söida, siis selleks, et investeeringud raisku ei läheks, olin ise rajal. Kaardilugeja leidsin paar tundi ennem registreerimise löppu ning eelnev kogemus puudus täielikult. Isegi roadbook-i polnud varem näinud. Köigele lisaks löpetas reedel kell 15.00 töölepingu kaubik, mis oli möeldud konna ja köike muud vajalikku vedama. Aga kohale jöudsime, tehnilisest läbi saime ning katsele.
Esimese katse stardikoridori jöudes kadus tühikäik. Poole katse peal tekkis körvaklappidesse vaikus ning järgnesid sönad: "p-rsse, järg kadus ära" ning püüd seda leida (tulutult).
Teisel katsel kadus side ise ära.
Neljandal katsel hakkasid väljas käimised. Nendest markantsem vast teisaldatava aia otsa. Kartsime purunenud radikat ja mida köike veel, aga ei miskit. Radika oli lihtsalt suht geneka otsa lükanud, aga lekkeid ega midagi ei olnud. Vead ainult kosmeetilised.
Servises avastasime, et eest sillapolte oli hakanud lahti raputama, samamoodi raputas lahti sportrooli neid pisikesi kruve, nii et ülesöitudel tuli vahepeal pingutada.
Kuna stardinumber oli 122, siis juba esimesed läbimised olid üsna kehvades oludes. Korduvläbimistest rääkimata. Viimased ülesöidud olid ka üsna hirmsad. Pöhjuseks parempoolne öötshoob, mille esimese puksi oli pesast välja löönud.
Ärevaid hetki tekkis päeva löpuks üsna palju, aga löpuni sai ära veetud. Eesmärgid said täidetud, milleks oli löpetamine ja koht 100 sees.
Kiidusönu väärib pidamine, mis oli ikka (minu aeglast tempot arvestades) super. Rehvid, mis ennem olid ikka köva kui mitte väga köva seguga, muutusid peale 4 kihti Grip rehvipehmendajat mediumiks kui mitte softiks. Ja töötasid hästi.

Kuna omal kedagi raja ääres polnud, siis paar pilti hr. Margus Kirsi kaamerast
[Pilt: 119968337_2874249009478041_1561124125604...e=5FBA5E2A]
[Pilt: 119967935_2874254732810802_7783589945171...e=5FBCD768]
Vasta
#68

Väike juhis ka tulevikuks- alati tasub ajakaartidest enne ära andmist pilti teha. Anti meile trahv AKP3a-sse hilinemise eest ja omast arust oli köik korras. Vaidlustasin, saatsin pildid ja tuligi välja, et nendepoolne näpukas. Tulemuseks töus üldis 2 koha vörra. Tuleviku kiirustabelit silmas pidades abiks ikka.
Vasta
#69

Peale pisikest remonti (eest ööts, veovölli kummikotid, purunenud strut bar, purunenud esistange jms) sai siiski ka Ahli sprindil käidud. Seekordses tehnilises oli esimest korda selle auto pooleteistaastase ekspluateerimise käigus ütlemist. Nimelt olevat porilapid liiga kaugel auto parameetrist väljas. Mis siis ikka- kipsinuga taskust välja ja sai need vaba käega maha nüsitud. Kuigi servises ringi jalutades tundus, et selline asi jäi ainult minu puhul silma.
Teise läbimisega jäi isegi OK tunne omal sisse, ajad seda loomulikult ei peegeldanud.
Selgeks sai see, et pidurid ei ole absoluutselt oma ülesannete körgusel (pm terve rada oli üles ehitatud pöhimöttel kiire osa-sikaan-kiire osa-sikaan) ja pidurdusmaad olid ikka kuratlikult pikad. samuti ei saa ilma öötsapukside purunemiseta. Seega, aitab! Kes teab kedagi kes teab kedagi, kes valmistab polüpukse. Kiire guugel andis saadavust eest stabikale ja tagusillale. Öötsadega suht tuuga.
Tuleval reede- laupäev veel oriküla sprint ja siis selleks hooajaks köik.

[Pilt: 121814110_2902016323367976_6932558520099...e=5FBAE5BF]
Vasta
#70

Kuda Sa suutsid amordikannude ülaotsi ühendava tala pooleks saada? Nii vedel üks terve põhjaga eskrott nüüd ka olla ei tohiks...

A muidu wäggew wärk, pane aga edasi. Ja hoia kursis, kõik ei saa endale lõustvihku lubada...
Vasta
#71

(25-10-2020, 15:31 PM)v6sa Kirjutas:  Kuda Sa suutsid amordikannude ülaotsi ühendava tala pooleks saada? Nii vedel üks terve põhjaga eskrott nüüd ka olla ei tohiks...

A muidu wäggew wärk, pane aga edasi. Ja hoia kursis, kõik ei saa endale lõustvihku lubada...
Ega amordikannude vaheline osa jäi terveks, aga mul ühendab ka amordi enda otsad ära ja vot seal juhtus veidraid asju
juhipoolne ots. näha on deformatsiooni.
[Pilt: 20200926-150152.jpg]

Ja kundepoolne ots. Vahelt on tüki ära murdnud. Kuidas, ma ei tea. Bar-i enda küljes köik keevituspunktid korralikud.
[Pilt: 20200926-150148.jpg]

Ja kui keegi arvab, et selline leiutis kasutegurit ei oma, siis kogemuse pöhjal vöin öelda, et juhitavuses on tuntav vahe kui amordi otsad ka seotud.

Mis puutub veispuuki ja muid sotsiaalmeediaid, siis ega neid mul kahh pole, siin ainumas koht kus päevikut pean ja internetipunkte kogun.
Vasta
#72

Amort ei käi ju ainult otse üles alla
Õõtsa liikumisega toimub ju amordi ülemise kinnituse juures pendli 0 punkt ja seega üleval polt liigub samuti vasakule ja paremale.
Vähe aga siiski. 
Ükskord murrab midagi ikka ära. 
Hea et amordi polti ära ei murdnud. 

Või on seal geomeetria nii et ei liigu Amort vasakule paremale?
Vasta
#73

(25-10-2020, 16:31 PM)MeelisV Kirjutas:  Õõtsa liikumisega toimub ju amordi ülemise kinnituse juures pendli 0 punkt ja seega üleval polt liigub samuti vasakule ja paremale.

Talasild

Aga ta liigub siiski jahh.
Vasta
#74

Postitust nr. 59 vaatad uue pilguga?
Wink

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#75

(25-10-2020, 16:59 PM)pisipunk Kirjutas:  
(25-10-2020, 16:31 PM)MeelisV Kirjutas:  Õõtsa liikumisega toimub ju amordi ülemise kinnituse juures pendli 0 punkt ja seega üleval polt liigub samuti vasakule ja paremale.

Talasild

Aga ta liigub siiski jahh.


Jah minu paha. 
Peale postitust isegi mõtlesin selle peale. 
Aga see ei muuda midagi. Liikumine on ikka. 
Otsapoldi vahele võib asja panna aga siis peaks ta olema iseseisev tala ja mitte seotud kannude vahelise talaga.
Vasta
#76

See materjal liiga õhuke seal,ma arvan,et kui 3-4mm teha siis see enam ei kordu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#77

(25-10-2020, 18:05 PM)hundu615 Kirjutas:  See materjal liiga õhuke seal,ma arvan,et kui 3-4mm teha siis see enam ei kordu.

Eks targem annab ikka järele. Järgmine on poldi kinnitus amordi külge.

EDIT: Sel on ju väändetalaga sild. Siis pole peale kontrollimatu õõtsumise suurt häda, kui amort otsustab kere küljest irduda.
Vasta
#78

Kui pidurid lahjaks jäävad siis peaks "polt on" lahendusena sinna sobima V6 Mondeo pidurisadulad ja kettad. Ketta offset oli vist küll 3mm nihkes aga mina panin rummu ja ketta vahele õhukese flantsi ja sai väga hea. Pidas nagu kännu taha!
Miinuseks muidugi päris korralik lisa vedrustamata massi, ketas ikka oluliselt suurem ja seetõttu ka raskem, ning 14" velg ei pruugi enam alla mahtuda.

edit: ei leia praegu üles seda pilti, kus ma panin kõrvuti orig. ketta ja Mondeo ketta. Läbimõõdu vahe oli tubli 30mm, ja klots oli ca. 20-25% suurema pinnaga.
Ja tegelikkuses on mul see set garaazis täitsa alles, ning võiks isegi ütelda, et natuke nagu jalus.
Vasta
#79

eks nüüd sai amordiotste vahelised kinnitused jahh eelneva 1,5 mm asemel 3 mm tehtud.
Piduritega see teema, et mondeo omad nöuavad jahh min 15" velgi, aga omal praegu köik jooksud koos rehvidega 14" ja teeks liiga suure lisaväljamineku suuremateks minemine. Esialgu katsetan sooniliste brembo ketaste ja ferodo klotsidega praeguste odavklassi omade asemel. Loomulikult ei saa jahh üle mainitud tösiasjast, et suurem ketas tähendaks nii suuremat vedrustamata kui ka pöörlevat massi ja seda vähemalt hetkel ei sooviks küll. Eks talvel vöistluspausi ajal saab niikuinii erinevaid asju katsetada veidi. Loodetavasti.
Vasta
#80

Tsitaat:amordiotste vahelised kinnitused jahh eelneva 1,5 mm asemel 3 mm tehtud.
Kuni punasega märgitu on kummist, hakkab ikka murdma. Ka tugevduse kõrvalt, näiteks alumist kinnitusplaati vöi mujalt., arvan.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne